#𝟓 - 𝐔𝐍𝐃𝐄𝐑 𝐓𝐇𝐄 𝐈𝐂𝐄🧊

137 4 0
                                    


words:3340

____________

"𝒜𝒢ℋ! 𝒞-𝒞𝒴𝒩...!𝓌ℋ𝓎 𝒯ℋℰ ℋℰ𝓁𝓁 𝒜ℛℰ 𝒴ℴ𝒰 𝒹𝒪ℐ𝒩𝒢- 𝒯ℋℐ𝒮?!" 𝓈𝒽ℴ𝓊𝓉ℯ𝒹 𝓉𝒽ℯ 𝒽ℯ𝓁𝓅𝓁ℯ𝓈𝓈 𝓌ℴ𝓇𝓀ℯ𝓇. "𝓉ℋℐ𝒮 𝒲𝒜𝒮𝓃'𝓉 𝓅-𝒫𝒜ℛ𝒯 ℴℱ 𝒯ℋℰ- 𝒟ℰ𝒜ℒ..."

"𝓌ᵉ𝐥𝐥 𝐰𝒶ⁱᵗ ᵗ𝒾𝓁𝓁 𝓎𝐨𝓊'ʳᵉ 𝓇ℯ𝐛ᵒ𝐫𝐧... ᵗ𝒽ℯ𝓃 𝓎𝐨𝐮'ˡˡ ᵗʰ𝒶𝓃𝓀 𝓂𝐞..." "𝓈𝒾𝓃" 𝓇ℯ𝓅𝓁𝓎ℯ𝒹, 𝓁ℴℴ𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒶𝓉 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝓎𝒾𝓃𝑔 𝓌ℴ𝓇𝓀ℯ𝓇 𝓀𝓃ℴ𝓌𝓃 𝒶𝓈, 𝐙.

𝐙 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝒽ℯ𝓈𝒾𝓉𝒶𝓃𝓉, 𝓁ℴℴ𝓀𝒾𝓃𝒽 𝒶𝓇ℴ𝓊𝓃𝒹 𝒷ℯ𝒻ℴ𝓇ℯ 𝒸ℴ𝓊𝑔𝒽𝒾𝓃𝑔. 𝓈𝒽ℯ 𝓉𝒽ℯ𝓃 ℴ𝓅ℯ𝓃ℯ𝒹 𝒽ℯ𝓇 𝓂ℴ𝓊𝓉𝒽 𝓉ℴ 𝓈𝓅ℯ𝒶𝓀

"𝒻-𝒻𝒾𝓃ℯ..." 𝐙 𝒸ℴ𝓊𝑔𝒽ℯ𝒹 ℴ𝓊𝓉.

"𝓎ᵒᵘ 𝐟ℴʳᵍℴ𝐭 𝐰ʰℴ 𝓎ℴ𝐮 ʷᵒ𝓇𝐤 𝐟ᵒ𝐫... 𝒶𝓂ᵘˢ𝐞𝐝 𝐠𝓇ⁱⁿ. ℬ𝓊𝐭 𝐝ᵒ 𝓃ᵒ𝓉 𝓌𝐨𝓇𝓇ʸ, ʸℴᵘ 𝓌𝐨ⁿ𝐭 𝐫ℯᵍ𝐫ᵉ𝐭 ᵗ𝒽ⁱ𝐬." 𝒸𝓎𝓃 𝓈𝓂𝒾𝓁ℯ𝒹 𝒶𝓈 𝓈𝒽ℯ 𝓈𝓉𝒶𝒷𝒷ℯ𝒹 𝐙 ℴ𝓃ℯ 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓉𝒾𝓂ℯ 𝒷ℯ𝒻ℴ𝓇ℯ 𝒶𝓁𝓁 𝓌𝒶𝓈 𝓁ℯ𝒻𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓈𝒾𝓁ℯ𝓃𝒸ℯ, ℴ𝒾𝓁 𝓈𝓅𝓁𝒶𝓉𝓉ℯ𝓇ℯ𝒹 ℯ𝓋ℯ𝓇𝓎 𝓌𝒽ℯ𝓇ℯ, 𝓉𝒽ℴ𝓊𝑔𝒽 𝓁𝒾𝓉𝓉𝓁ℯ 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒸𝓎𝓃 𝓀𝓃ℴ𝓌𝓈, 𝒶 𝒸ℯ𝓇𝓉𝒶𝒾𝓃 𝓈ℴ𝓂ℯℴ𝓃ℯ 𝓌𝒶𝓈 𝓌𝒶𝓉𝒸𝒽𝒾𝓃𝑔 (again ik lol).

𝒯𝒽ℯ𝓎 𝓁ℴℴ𝓀ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓈𝒽ℴ𝒸𝓀 𝒷ℯ𝒻ℴ𝓇ℯ 𝓉𝒽ℯ𝓇ℯ 𝓌𝒶𝓈  𝒶 𝓈𝒽𝒶𝓇𝓅 𝓅𝒶𝒾𝓃 𝓈𝓉𝒶𝒷𝒷ℯ𝒹 𝒾𝓃𝓉ℴ 𝓉𝒽ℯ𝒾𝓇 𝓈𝓉ℴ𝓂𝒶𝒸𝒽, 𝓃ℯ𝓍𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽ℯ𝓎 𝓀𝓃ℴ𝓌 𝒾𝓉𝓈 𝒶𝓁𝓁 𝒹𝒶𝓇𝓀...

𝒮𝒾𝓁ℯ𝓃𝒸ℯ 𝓌𝒶𝓈 𝒷𝓇ℴ𝓀ℯ 𝓌𝒽ℯ𝓃 𝓉𝒽ℯ𝓇ℯ 𝓌𝒶𝓈 𝒻𝒶𝒾𝓃𝓉, 𝓂𝓊𝒻𝒻𝓁ℯ𝒹 𝓈𝒽ℴ𝓊𝓉𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓎ℯ𝓁𝓅𝓈 ℴ𝒻 𝓅𝒶𝒾𝓃 𝓉𝒽𝓇ℴ𝓊𝑔𝒽 ℴ𝓊𝓉 𝓉𝒽ℯ 𝓂𝒶𝓃𝓃ℴ𝓇, 𝒷𝓁ℴℴ𝒹 𝒶𝓃𝒹 ℴ𝒾𝓁 𝓈𝓂ℯ𝒶𝓇ℯ𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝒶𝓁𝓁 ℴ𝓋ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ 𝓅𝓁𝒶𝒸ℯ.

𝒯𝒽ℯ 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝒻𝒾𝓃𝒶𝓁 𝓉𝒽ℴ𝓊𝑔𝒽𝓉𝓈 ℴ𝒻 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒹𝓇ℴ𝓃ℯ 𝓌𝒶𝓈 𝒽ℴ𝓌 𝒸𝓎𝓃 𝐦𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝒶 𝒹ℯ𝒶𝓇 𝒻𝓇𝒿ℯ𝓃𝒹 ℴ𝒻 𝓉𝒽ℯ𝒾𝓇𝓈, ℴ𝒽 𝒽ℴ𝓌 𝓉𝒽ℯ𝓎 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫, 𝒷𝓊𝓉 𝓉𝒽ℯ𝓎 𝒶𝓇ℯ 𝓃ℴ 𝓂ℴ𝓇ℯ.







_END OF FLASHBACK_

y/n shot up and frantically looked around the pod, it was only them and v. where was n and uzi? oh yea... didn't they get a call from uzi's friend, that? was that his name?

anyways y/n sighed and sat back in their chair, going into deep thought until they were interrupted by v coughing to get their attention.

they looked over and started at v.

"hmm?" they hummed as v opened her mouth to speak.

"well... i've seen you hang around that.. purple... thing— a-and i've been observing you and how you act around it.. do you care for the thing?" v asked, scratching her neck where the chain connects.

-|ℒℴ𝓋ℯ 𝒾𝓈 𝒶 𝓌ℯ𝒾𝓇𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔...|- ~𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐃𝐫𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐱 𝐆𝐍! 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫~Where stories live. Discover now