Sınıfta herkes kendini tanıtmış, sıra bana gelmişti. "Adım Mikaela... Altı yaşındayım, tanıştığıma memnun oldum."
Yanımda oturan sessiz çocuk bana döndü. "Ben de Yuichiro, aynı yaştayız!" diye gülümsedi. "Arkadaş olmak ister misin?" elini uzattı.
Arkadaş..? "Olur!!" dedim ben de ona gülümseyerek.
O gün ilk kez arkadaşım olmuştu. Bir arkadaş!
Öylesine mutlu olmuştum ki gün bitiminde annemin kollarına koşup olanları anlatmak için fırsat kolluyordum.
Sınıf öğretmenimiz bize çıkış saatine kadar oyun oynatıp çizgi film izletti, aşırı eğlenceli bir gündü!
Ebeveynlerimiz bizleri almaya geldiğinde annemin kollarına koştum ve sarıldım. "Anne, seni çok özledim!"
Annem saçlarımdan öpüp "Ben de seni özledim canım oğlum." dedi. "Neler yaptın bakalım? Anlaşabildin mi arkadaşlarınla?"
"Evet anne! Yani.. hepsiyle değil ama biriyle çok iyi anlaştık, arkadaş olduk!"
"Öyle mii? Kimmiş bakalım?"
"Yuichiro! Çok tatlı bir çocuk anne, gel sana da göstereyim!" diye annemin kolundan çekiştire çekiştire Yuichiro ve annesinin yanına götürdüm.
"Dur oğlum dur, yavaş!"
"Geldik!" Yuichiro'ya yanaşıp koluna girdim, anneme doğru baktım. "Bak anne, bu benim ilk arkadaşım Yuichiro!"
Annem güldü. Komik bir şey mi söylemiştim acaba? "Amanın ne de tatlısınız siz."
Yuichiro'nun annesi anneme baktı. "Aa ×××, sen misin? Görüşmeyeli uzun zaman oldu!" diye anneme sarıldı. O kimdi ki, nereden tanıyordu annemi?
Sonradan eve dönerken annelerimiz konuşurken duydum, eskiden çok yakın arkadaşlarmış. Sonradan evlenip çoluk çocuğa karışınca görüşmeyi bırakmışlar.
Annem de ne zamandır bu günü bekliyormuş, öyle söylemişti arkadaşına.
Yuichiro ve annesi evlerine gittikten sonra biz de annemle eve geçmeden önce markete uğradık, annem yemek için bir şeyler alacağını, benim de istediğim bir şeyi alabileceğimi söyledi.
Annem alışveriş yaparken ben de etrafta dolanıyor, alabileceğim bir şeyler arıyordum. En sonunda gözüme bir şey çarptı, bir günlük. Alıp anneme götürdüm;
"Anneeee bunu alalım!"Annem hiç ikiletmeden kabul etti. "Olur, ama yazmayı öğrendikten sonra kullanırsın, olur mu?"
"Tamam!"
Alışverişimizi tamamlayıp marketten çıktık ve eve gittik.
O günün üzerinden tam bir yıl geçti, artık yedi yaşındayım. Şu an günlüğümün ilk sayfasını yazıyorum. Çok garip bir his aslında. Ama aynı zamanda da güzel. Nasıl başlasam bilemiyordum ama başladım bir şekilde.. ilk kendimi tanıtayım derdim ama annem onu sen istemediğin müddetçe senden başka kimse okumasın dedi. E o zaman kendimi tanıtmama gerek yok galiba?
Eğer öyleyse... Yazmak istediğim şeye geçelim. Annem her ne istersen yaz dedi. İçinden gelenleri yaz, içinde tutup kimseye anlatamadıklarını. Ben de yazıyorum şu an anne.
Ama seni değil, sevgimi yazıyorum; hayatımı değiştiren o günü:
Selam sevgili günlük! Ben Mikaela, kısaca Mika.
Bugün okuldaki ilk günümü geçirdim. Korktuğum kadar kötü değildi. Zaten ders falan işlemedik, sınıftakilerle tanıştık, oyun oynadık, çizgi film izledik...
Sınıftakilerle pek anlaşamadım. Bir kişi hariç...
"Yuichiro". Adı, saçları, gözleri, gülüşü... her şeyi çok tatlı.
Kendimi tanıttıktan sonra bana gülmeyen tek kişi oydu.
Benimle oyun oynadı, konuştuk, ailelerimiz de tanıştı. Hatta biliyor musun, evlerimiz de birbirine çok yakın! O yüzden her gün beraber gidip geleceğiz, annemler öyle söyledi.
Ne güzel, değil mi?
Artık yeni bir arkadaşım var!!!
İsmim çok tatlıymış, öyle söyledi bana.
Ben de teşekkür ettim... Ama gerçekten öyle mi bilmiyorum, yalan söylemiyordur, değil mi?
01.09.2013
***
Selam kuzucuklarımmm nasılsınız, iyi misiniz?
Bölüm kısa oldu farkındayım, ama ilk bölüme göre iyi bence? 🤨
Olay örgüsü, hikayenin giriş, gelişme ve sonuç bölümleri şimdiden belli. Geriye yalnız anlatım kısımları kalıyor. Bunda da biraz zorlanacağım galiba... neden bilmiyorum ama öyle gibi geldi.
Ama bunu kodlayıp da kendimize "Ay yapamıyorum, yazamıyorum, olmuyor." Enerjisi yüklemek istemeyiz :D
Çünkü en akıcı, en muazzam şekilde yazıp bir şekilde sona kavuşturmam gerekiyor bu yavrucukları.
Ben nasıl yazacağımı düşünürken siz de sağlıcakla, Mikayuu ile kalın, sonraki bölümde (muhtemelen bir sonraki hafta) görüşürüz! Öpüldünüz 😽💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Lovers // Mikayuu Fanfic
Romanceilk olarak 6 yaşında tanışıp 9 yaşlarında sevgili olan minik aşıkların hikâyesi :)