Tom byl na "zachode" dlouho tak jsem se divala na instagram a videla jsem tam fotku meho ex s nejakou zrzkou, z prdele jsem mu to likla a cekala jestli mi napise nebo neco. Mezi tim se Tom vratil z koupelny a ja nevahala a zeptala jsem se ho „co jsi tam delal, ze jsi tam byl nejak dlouho" a zacala jsem se potichu smat. Tom tam jenom tak stal a po 30s ocnim kontaktu odpovedel „dostal jsem hroznou sracku" zacala jsem se hrozne smat, bylo vtipne jak se to snazil zakryt ikdyz veděl ze vim pravdu. Tom si pak lejl vedle me a myslim ze hend usnul. Rozhodla jsem se odlozit mobil a jit taky spat.

RÁNO:
Vzbudila jsem se v 7 hodin a Tom jeste spal, tak jsem se rozhodla jit do koupelny se prevlect do meho obleceni a prsem jsem si vycistila zuby. Najednou se otevreli dvere a necekane to byl Tom. Slysela jsem ze neco rika ale byla jsem jeste porad v polospanku, tak jsem jen odpovedela „co?" Tom se usklibl prisel ke mne a rekl „promin, nevedel jsem ze jsi tady" usmala jsem se a mavla rukou. Vypadalo to ze si Tom neuvedomil ze jsem tady a zacal se svlekat, neresila jsem to myslela jsem ze se chce prevlect, ale pak na me zaxal mluvit. „ses tak nadrzena ze bys me nechala se tady svleknout jo?" A zacal se smat. Mne to moc vtipny neprislo, tak jsem protocila ocima a odesla jsem. Slysela jsem tekouci vodu takze prepokladam ze se tom osprchoval.
Ja jsem jen sedela na posteli a koukala na nejaky film co davali ranfom v zelevizi kdyz prisel Tom. „Chces odvest domu?" Zeptal se me.
„To bych byla rada" odpovedela jsem a jenlm jsem si vzala vsechny veci a kyvla na Toma ze uz muzeme vyrazit. Vysli jsme z toho obrovskeho domu a nastalo trapne ticho, tak jsem se rozhodla zeptat se Toma „libi se ti nekdo?" Tom se usklibl a nastartoval auto. „mam pritelkyni, teda jestli spolu chodime" odpovedel na otazku „aha, to jsem nevedela" dodala jsem. Podivala jsem se z okenka a najednou jsem citila neci ruku na mem koleni, byl to Tom. „zarlis?" Zeptal se jiste. „proc bych mela, nic k tobe necitim" odpoveděa jsem a snazila jsem se zakryt ze se mi Tom mohna trochu libi. Tom jenom tajne nadzvedl oboci a usklibl se. Vim ze neco tusi, ale nesmim to dat znat, vzdyt si jeste nejsem ani jista. „jsme tady" rekl Tom. Odpoutala jsem se a vystoupila z auta. Obesla jsem auto a podekovala Tomovi za odvoz. „ani pusu nedostanu?" Zakricel na me Tom kdyz uz jsem byla na ceste k domu. Otocila jsem se smerem k tomovi a rozesla jsem se smerem k nemu. Kdyz jsem prisla k autu naklonila jsem se do okynka, abych mu dala pusu na tvar, ale on se nazocil takze to byla pusa spis na pusu. Odtrhla jsem s eod nej a on se usmal a rekl „jeste se uvidime kote." Zavrel okynko a ja se nad tim jen pousmala a sla smerem k domu. Kdyz jsem prisla domu mama s tatou delali obed. Je hezke videt ze se umi usmirit. Rozhodla jsem se napsat Georgovi.
——————————————————
E- hele neco se asi deje mezi mnou a Tomem.
G- cozee. Hele s nim si nic nezacinej ma prizelkyni!
E- vim, rekl mi to, ale ty jeho oci! Nemuzu je tak roztomilej
G- snaz se! Hlavne mu neposer ten vztah uz jsou spolu docela dlouho (jestli to teda vztah je, ani Tom sam nevi.)
E- jo neboj, vcera jsem ho jenom provokovala omylem, ale jinak asi nic.
——————————————————
Samozrejme ze se mezi nami neco stalo jlavne to nebylo jenom ten vcerejsek, ale i ten dnesek. Je tak sexy nemuzu z toho.

O 2H POZDEJI:
„Jenom tak jsem usla? To je divny."V tu chvili jsem dostala genialni napad. Libilo by se mi hrat na nejaky nastroj. ANO asi to vsem doslo. Chci se naucit na kytaru. Samozrejme to neni kvuli Tomovi ale kvuli mamce. Moje mamka hrala na kytaru takze doma mame nejakou akustickou na mtere bych se mohla neco naucit. Sla jsem se mamky zeptat jestli ji vubec jeste mame. Mamka mi rekla kde je a ja se okamzite zacla ucit strjny atd.

O 1H POZDĚJI:
uz jsou tri odpoledne a zitra se jde do skoly. Veci mam uz pripravene. Vlastne jenom nejaky batoh na veci co dostaneme ve skole (ucebnice atd.) Vim jenom to ze Tom,Bill,Gustav a Georg chodi na stejnou skolu, ale nevim jestli budeme chodit do stejne tridy.
Jeste jsem chvili trenovala na kytaru a pak jsem se nudila. Rozhodla jsem se podivat na instagram. Hele... nekdo mi napsal.
——————————————————
Nick- Cau kote, co delas?
E- Co chces?
N- Nic jenom mi likujes fotky tak me zajima proc.
E- nemuzu snad? Jsou to dva tydny po rozchodu a ty uz mas jinou devku?
N- Nemdo snad zarli?
E- Ne, jenom lituju te holky ze si o tobe mysli ze jsi ten pravy co ji bude milovat.
N- Je to devka, parkrat ji oprcam a pak ji poslu do prdele.
E- Takovej ty jsi. Myslis si ze jsi frajer.
N- A nejsem snad? Chce me kazda, jenom ty ne? Kdyby sis chtela zaprcat hak napis kote.
E- Jdi do pici kokote.
——————————————————
Huh... ten me nasral. Prej kdyby sis chtela zaprcat tak napis?! At jde uz nekam. Je to jenom nadrzenej curak, neni schopnej byt jeden den bez nejakyho chlastu. Uz nad nim nechci premyslet, je to jenom kokot. Hele zas mi nekdo pise.
——————————————————
Tom
T- Copak delas?
E- Asi ted pujdu na prochazku. Co ty?
T- Nevim, nudim se. Mohl bych jit s tebou?
E- Jasne.
T- Ok. Vyhvednu te za pul hodky pred tvim barakem.
E- Dobre, a kam pujdem?
T- Chci ti neco ukazat. Uvidis.
E- Dobre.
——————————————————
——————————————————
POHLED TOMA
Napsal jsem Eli co dela. Vedel jsem ze se stoprocentne nudi. Napsala ze pujde na prochazku tak jsem ji nabidl ze pujdu s ni. Dohodli jsme se ze ji vyzvednu a ukazu ji jedno hezke misto tady, je od tamtud krasne videt zapad slunce. Chci ji prekvapit, zakze jsem do auta hodil deku, aby jsme si meli na co sednout. Pro jistotu jsem si vzal i kondomy. ( nikdy nevite co se muze stat).

Fell in love with Tom KaulitzWhere stories live. Discover now