Chuuya yıllardır yanlızdır. Dazai onu birakip gittiginden beri asla yuzu gülmemiş her zaman tek kalmıştır. Her zaman yaptığı gibi yine eve dönüp kendini yataga atıp uyumak istiyordu tabi onu yillar sonra görmeye gelen ortağından habersizdi...
(Chuuya yavaş yavaş eve dönerken yağmur yagiyor ve özellikle su birikintilerine basarak yürüyordu)
"pehh normalde markete gidip birşeyler almam lazim daaaa... kim uğraşıcak ki onunla simdi amaan bosver"
(Omuz silkip umursamadan eve gidip merdivenleri cikar ve anahtarini cikartip kapiyi açar ama evde bir degisiklik vardir, ev havalandırılmış çöpler atılmış etraf toparlanmıştır)
"ha? Bunlari ben yapmadim yapsam bilirdim yani?"
(Etrafa bakınırken omzuna değen elle bir an refleks olarak silahini cikartmak ister ama silahının olmadiğini fark edince tek çaresi güçlü görünmektir)
"KIM VAR ORDA!?"
(hemen arkasından uzaktan da olsa tanıdık bir koku alır ve bir süre duraksar)
" yoksa... dazai...?"
(Tam da tahmin ettigi gibi arkasındaki dazai'dir. Dazai elini çekip chuuya'nin yağmurdan ıslanmış ceketi ve şapkasini alarak kurumasi icin kenara birakir)
"Neden geldin şerefsiz it!"
(Dazai'nin sesi gayet sakin ve rahattir)
"Yorgun görünüyorsun chuuya-kun geç otur sana yiyecek birşeyler getireyim"
"Istemiyorum! Neden geldin?!"
"Ortağımı merak etmiş olamaz mıyım?"
"Madem ortağını merak ettin 4 senedir neredeydin ha!?"
(Chuuya'nın yorgunluktan başının dönüp gözlerinin karardığıni dazai hemen anlar)
"Chuuya bunları daha sonra konuşabiliriz çok yorgunsun biraz yatıp dinlenmelisin"
"İstemem dedim y-"
(Aniden chuuya'nın gozlerinin kararıp başı donerken yere yığılmasıyla dazai'nin onu tutması bir olur)
"Ahh neden bu kadar yordun kendini chuuya..."
(Chuuya'yı kucağına alıp yatak odasına götürür rahat etmesi için ona bakmadan kıyafetlerini değiştirip pijamalarını giydirir)
"İyi geceler chuuya..."
(Yatağın köşesine oturup bir süre chuuya'nın saçlarını sever sonra da yanına uzanıp o da chuuya'yla uyur)
(Sabah erken saatlerde dazai uyanır ama uyandığı gibi göğsüne yüzünü gömen kızıl saçlı ve kısa boylu chuuya'yı görür bu manzara karşısında
İse gülümseyerek elini chuuya'nın saçlarına koyup hafifçe sever)"Özür dilerim chuuya... seni bırakıp gittiğim için çok özür dilerim..."
(Chuuya dazai'nin bu dediğine karşılık sadece huzursuzca mırıldandı)
"Bundan sonra asla yanından ayrılmayacağım..."
(Kendi kendine konuştuktan sonra chuuya'nın kafasına kollarını sarıp tekrar uykuya daldı)