Evde aşırı canım sıkılıyordu, ağlanacak derecede hemde. Yataktan kalktım ve odayı turlayarak neler yapabileceğimi düşündüm. Tabi 8 yaşındayım amına koyayım ne yapabilirdim ki?
Sonrasında kahve yapacağım dedim. Dedim demesinede son anda aklıma gelen anıyla kahve yapma fikrini aklımdan çıkardım.
FlashBack*
Annemle birlikte mutfakta oturmuş konuşuyorduk. Sonrasında annemin bana sunduğu teklifle gözlerimi sanki daha çok açabilecekmiş gibi açmıştım.
" Jisung, beraber kahve yapmaya ne dersin? "
" OHA GERÇEKTEN Mİİİ !? "
" EVET JISUNG GELL "
Annemle birlikte hemen tezgahın önüne geçtik ve kahve malzemelerini çıkarmaya başladık.
Kahveyi yaparken sıcak su bir anda suratıma dökülmüştü ve yüzümde bir leke oluşmuştu.
" AHHH IHH A-ANNE !! "
Tamda sağ gözümün üzerine dökülmüştü ve değişik görünüyordu. Bilmiyordum ki bu lekenin annemle olan son anımızın izi olduğunu...
( Jisung'un gözü aynı bu şekilde oluyor )
" A-ANNE!! "
" JISUNG BEBEĞIM IYI MISIN!!?? "
Abim bizim bağırış seslerimizi duymuş ve yanımıza gelmişti fakat beni o şekilde görmeyi beklemiyordu.
" Ne bağırıyorsunuz amına ko- JISUNG !! "
Abim koşarak buzdolabını açıp içinden buz çıkarmıştı. Annemde o sırada ambulansı arıyordu ben ise mal mal etrafa bakarak gözümü elimle saklamaya çalışıyordum.
Abim buzu gözüme bastırmıştı ve beni ayağa kaldırmıştı. Fakat titriyordum. Yürüyecek halim olmadığını gören abim ( Felix hyung) beni hemen kucağına almıştı ve evden çıkarmıştı.
Biz indiğimizde ambulans daha yeni geliyordu. Beni hemen bir sedyeye yatırdılar. Uyuyormuş taklidi yapıyordum fakat aslında onları dinliyordum. Onları dinlerken duyduğum kelime ile beynime kan sıçramıştı. Ameliyat...
Ameliyat olmak istemiyorum ki...?
...
Maalesef ameliyat oldum ama gözüm bu şekilde kaldı.
FlashBack Finish*
Kahve fikri son fikir bile olamadan listeden atılmıştı. Aynı benim gibi...
Sanırım aradan 10 dk geçmişti ve hala bişey bulamadım derken aklıma Murder Misery 2 oynamak geldi.
Hızlıca telefonu açtım ve Roblox'a girdim. Toplam 27 el Murder Misery 2 oynamıştım fakat hala Murder olamamıştım.
Tam telefonu kapatacakken ekranda görünen ' Murder ' yazısı ile gözlerimi açmıştım. Hemen oynamaya devam ettim. İlk adamı öldürdüğümde gördüğüm kan efektiyle gülümsemiştim.
Kan... :)
★
Ayh biraz kısa oldu yaggg
Oy ve yorum siniri koyacagim ;)
Oy: 2
Yorum:2Kelime sayısı: 330 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILLER // Minsung
FanfictionHayatını ailesini elinden alan adamdan intikam almaya adayan Jisung intikam isteğini biraz fazla abartmıştır. Bloody* Taciz, Tecavüz* Hakaret* Şiddet* Cinsellik* Angst* Mini fic* Telif hakkı bana aittir. <333