Jisung'un piskolojisi berbat halde. Annesini kaybetti, Abisini kaybetti, babasından bahsedilmesini bile istemiyor.
Çünkü babasıyla pek iyi anıları yok. O sadece Jisung'u üzdü ve Jisung'u kırgınlıkla bırakıp siktir olup gitti. İğrenç bir insan değil mi? Eğer öyle düşünüyorsanız babasının ona nasıl tecavüz ettiğini bilmenize bile gerek yoktur diye düşünüyorum?
FlashBack*
Jisung 6 yaşındayken*
Jisung, abisi Felix hyung, annesi ve babası beraber şehir dışına çıkıyorlardı. Jisung en ön koltukta annesinin kucağında oturuyordu ve yan tarafında babası vardı.
Babası arabayı kenara çekip karısına baktı.
"Yanda bir market var, Felix ile gidip biraz atıştırmalık alır mısınız?"
"Tabikide, gel Felix"
Abisiyle annesi arabadan çıkıp oradan uzaklaştıklarında Jisung'un babası elini Jisung'un bacağına attı ve şort giyen pürüzsüz bacağı okşamaya başladı.
"Jisung."
"Efendim b-baba?"
"Kucağıma gel annen gelince kalkmak zorunda kalmazsın"
Jisung bu fikri birazcık aklında tarttı ve babasının kucağına oturmasında bir sakınca olmadığı kararına vardı.
"Tamam baba, geliyorum"
Jisung yavaşça kalkıp babasının bacağından destek alarak yan bir şekilde adamın kucağına yerleşti.
Fakat Jisung'un babası onu kendine çekerek hem sertliğinin üzerine oturmasına sebep olmuştu hemde erkekliğine sürtünmesine sebep olmuştu.
"B-baba kalka bilir miyim?"
"Hayır kalkamazsın. Ve bana baba değil babacığım de"
Fakat Jisung bunu istemiyordu.
"Ama i-istemiyorum..?"
"Kalkamazsın"
"Ama b-"
"Biraz daha konuşursan sikimi yalamak zorunda kalırsın Jisung"
Jisung iğrenmeye başlamıştı.
"Hayır istemiyorum!! Sikini yalamayacağım!!"
Jisung itiraz etmeye başlayınca adam Jisung'a sinirli bir şekilde bakıp bağırmaya başladı.
"HAN JISUNG BEN ÇOK CIDDIYDIM BENI NASIL CIDDIYE ALMAZSIN, ŞIMDI KENDI ELLERİNLE PANTOLONUMU AÇIP SIKIMI YALAYACAKSIN!!"
Jisung korkmuştu bu yüzden yavaşça babasının kucağından kalkıp pedal ve gazın olduğu yerin karşısında babasına dönük şekilde diz çöktü.
"Pantolonumu aç Han Jisung."
Jisung titreyen elleriyle pantolonun düğmesine yöneldi ve korkarak düğmeyi açtı.
Sonrasında permuarıda indirip pantolonla beraber boxer'ı da adamın bacaklarından aşağı indirdi.
İndirdiğinde gördüğü erkeklikle kusmak istedi. Annesi buna nasıl dayanmıştı?
"NE DURUYORSUN HAN JISUNG?!"
Jisung yavaşça erkekliği ağzına alıp emmeye ve yalamaya başladı.
"Mmhhh jisung..."
Babasının kalın sesiyle çıkan inlemeyi duyunca jisung ağlamak istedi.
FlashBack Finish*
Bence artık nefret etmeyenlerde nefret ediyor. Değil mi?
Jisung yavaşca oturduğu mutfak sandalyesinden kalktı ve oturma odasına doğru yürümeye başladı. Tabii Minho yine kameradan onu izliyordu.
Jisung yürürken bir anda başı dönmeye başladı. Geçer herhalde diye düşünüp yürümeye karar verince bu seferde gözleri kararmaya başlamıştı.
"Ben Han Jisung ve sanırım yakında canımı vereceğim."
Sonrasında baş dönmesi ve göz kararması geçince basit bir demir eksikliği sorunu olduğunu anladı. Sebebi belliydi. Zaten haftalardır ağzına 2-3 lokma yemek atmıştı.
Açlıktan ölmesem iyidir, diye düşündü jisung. Yavaşca oturma odasına ilerledi. Jisung yürüdükçe yer gıcırdıyordu. Korkmadı diyemeyiz ama çok korktuda denemezdi. Tırstı.
Oturma odasına girdi ve koltuğa oturdu. Kumandayı aramaya başladı. Fakat yine telefonuna mesaj geldi. Telefonunu açtığında sadece Pinterest mesajı olduğunu gördü.
"Offf ağlayacağım şimdi ya"
Sonrasında aklına sevgilisi Chan'i aramak geldi.
Numaraların kayıtlı olduğu uygulamayı açtı ve Chan'in numarasını bulmaya çalıştı. Bulduğunda hemen üzerine tıkladı ve açılan ekranda arama tuşuna bastı.
Bir süre çaldı sonrasında açıldı.
[Channie'm🎀× Sevgilim💋]
Sesli arama"Bebeğim?"
"Channieeee!!"
"Efendim hayatım?"
"Ahh yemin ederimki piskolojim iyi değil"
"Annen ile abinin ölümü yüzünden mi bebeğim?"
"Evett"
"Neden bunu mutlu mutlu anlatıyorsun?"
"Dedim yaa piskolojim iyi değil PUHHAHAHAHAJSHFNWJHWNHDJEYCHEJGENHFNDHDHENFHBDHXBDJDHFBDJ"
"Bebeğim yanına gelmemi ister misin?"
"Gerek yok aşkım sadece canım sıkıldığı için aradımmmm"
Arama sonlandırıldı
Jisung'un da hayatı sonlandırıldı...
🎀
Ay bölüm bok gibi oldu ya. Hiç içime sinmedi ama atıyorum.
Beğenmezseniz şunu hatırlayın.
Bende beğenmedim 😻
Oy:15
Yorum:20Kelime sayısı:551
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILLER // Minsung
FanfictionHayatını ailesini elinden alan adamdan intikam almaya adayan Jisung intikam isteğini biraz fazla abartmıştır. Bloody* Taciz, Tecavüz* Hakaret* Şiddet* Cinsellik* Angst* Mini fic* Telif hakkı bana aittir. <333