multi : AZER :) Keyifli okumalar hatalar için k.b
Yolculuk boyunca bebek gibi mızmızlanan babamı avutmakla uğraştık .
Ah bu adam cidden büyümeyecek !!
ne kadar çileli bir yolculuk olsa da kafamı toplamış ve geriye dönük hatıralarımı bastırmaya çalışmıştım. Dedemler bizi hava alanında karşıladılar onları gerçekten çok özlemişim hemen gidip kendimi dedemin kucağına attım. sonrada nenemle kucaklaştık. valizlerimizi de yerleştirdikten sonra çiftliğe doğru yol almaya başladık . Dedemlerin büyük bir çiftliği var şehrin biraz dışında ama çok güzel orada dayımlarla birlikte oturuyorlar .
kendimize ait bir eve yerleşene kadar çiftlikte kalacağız buranın tadını çıkarsam iyi olur .
Çiftliğe geldiğimde bizi ilk karşılayan kuzenlerimiz Ali, Deniz ve minik ecrin oldu .
hep beraber kucaklaştık onları da çok özlemişim yani
hep beraber güzel bir yemek yedik nenemin yemeklerinin üstüne tanımam o kadar lezzetlidir yani
kendimi bana hazırlanmış olan odaya attım .
Denizde hemen arkamdan geldi . bütün gün sabaha kadar dedikodu yaptık .Bana hastalığımla ilgili beni sıkmadan sorular soruyordu. Nedenini bende bilmesem de beni bazı durumlar tetikliyor ve bu genellikle geceleri oluyor çünkü tek başıma kaldığımda kaza anını aklımdan çıkaramıyorum.
Ertesi gün çok güzel bir sabaha uyandık yeniden doğmuşcasına kalktım ve hemen balıklarımı doyurdum ve çiçeğimi suladım .
valizimden kot tulumumu çıkardım içine sarı gülücüklü tişörtümü giydim altıma da konverslerimi giyince saçlarımı iki yana ayırım ördüm başıma da kurdele bağladım .
hazırlanınca aşağıya indim hep beraber kahvaltıyı yaptık . Kuzenlerimle bugün gezeceğiz
Bütün gün İstanbul sokaklarında dolanıp sokakta şarkı söyleyen insanlara eşlik ettik sinemaya gittik.Tüm günü gezerek ve eğlenerek geçirdik akşam içinde abim ve Ali dışarı çıktılar bizde Deniz'in arkadaşları ile tanıştık Elif ve Buse o kadar birbirlerine zıtlar ki onlarla zaman çabucak geçti.
Elif sert kız masaya yumruğunu koyan cinslerden erkek düşmanı erkek gibi ama farkında değil .
Buse ise çıtkırıldım umursamaz ve kokoş erkeklere hayran kaslı çocuk hayranı ama ikisi de Denizi çok seviyorlar kardeş gibiler onları görünce istemeden de olsa kıskandım
benim de Azerbaycan'dan arkadaşlarım var ama onlarla bu denli yakın değiliz içlerinden sadece en yakın olduğum Hicran var ama kazadan sonra ne yanıma uğradı ne de onu bir yerde görebildim kayboldu . Kendimi toparladıktan sonra her yerde onu aradım ama bulamadım telefonu değişmiş adresi değişmiş hala onu merak ediyorum ama ortalıklarda yok komşularına sorduğumda taşındığını söylediler ama o bana haber vermeden öylece bırakıp gitmez ki !
bugün de kendimi kontrol altında tutarak geçirdim yarın üniversite işini halledeceğiz
tabi aynı zamanda koruma bulup evde ayarlamaya çalışacağız yani yarım biz üç silahşörler olarak beraber takılacağız anlaşılan :)
Sabahları genellikle zorlanmadan kalkarım düzenli yaşayan bir insan olarak yetiştirildim bu yüzden çoğu insan gibi sabahları kalkarken zorluk çekmem aksine sanki mutluluk hormonu yüklenmiş gibi uyanırım enerjik olurum.
Bu sabahta yine aynı dinç bir şekilde kalktım balıklarımı doyurdum ve yine her zaman olduğu gibi çiçeğimi suladım güzelce temizlendikten sonra dolabımdan pembe bir elbise çıkardım beli sıkı eteği bol olan kısacası tam benlikti babam almıştı bunu bana adam zevkli şimdi altıma babetlerimi geçirdim saçları açık bırakıp maşa ile uçlarını kıvırdım ve başıma çiçekli bir toka takıp hazırlandım. Hemen koşarak abimin odasına girdim dün gece geç geldikleri için onu görememiştim içeri girdiğimde uyuyordu yavaşça gidip alnından öptüm ona karşı sevgim tarif edilemez kadar büyük o benim prensim . Uyanmayınca bu seferde yatağında üzerine oturup yanağından kirli sakallarından hızlı hızlı öptüm gıdıklandı mırıldanıp uyumaya devam edince kahkaha atıp tekrar aynı şekilde öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
General FictionTek vücutta çift kişilik o kor alevde yanan Ateş gece ve gündüz bambaşka sonra bir gün tüm düzen değişir ... etrafına ördüğü duvarları yıkacak biri İçinde yanan Ateşi söndürecek biri .......