Bugün ne oldu biliyonuz mu?
DUYGU GRUPTA BAŞKA BİRİNE "Benimsin" DEDİ
Pf aman uğraşamam benimsin dediği kişinin kollarına koşsun banane amk
Şimdi bana kalpsiz falan diyeceksiniz ama cidden birileri yüzünden üzülmek çok saçma ben öyle 50-60 yaşında görüp geçirmiş biri değilim ama "O" nefret içerikli paragraftan beri kimse koymuyor.
Ben değişik bir insanım duygusal filmler,kitaplar,diziler,videolar beni ağlatmaz korku filmleri,kitapları,dizileri,videoları beni korkutmaz çoğu kişiyi utandıracak durumlar beni utandırmaz.Sınavlar,ciddi konuşmalar,disiplin yemek,dayak yemek,kavga etmek,insanların bağırması beni strese sokmaz.Gıdıklanmam,tikim yok.Her şeye gülerim tabi bunu istiyorsam.Öbürleri isteyince de olmuyor.
Yanlış anlaşılma olmasın bunların bir tek insanların arkasından üzülmeme "O" nefret paragrafı yüzünden.
Bağlanma sorunlarım var.Kimseye öyle kolay kolay güvenmem.Güvenemem.Güvenemiyorum.
Öyle asosyal veya depresif biride değilim.Atılgan girişken biriyim yeterki bulunduğum ortamda 1-2 saat geçireyim yeter.
Okuldaki herkes garanti veriyorum beni tanıyordur.En genel örnek buydu.
Kendimde bulduğum tek sorun kendimi ifade edemem.Ne düşündüğümü söyleyemem,anlatamam.Olmuyor işte.
NEYSEĞ SIKMAYIM SİZİ BAŞLIOM BÖLÜME
________________________________________________________________________________
-Yuqi-
Koşarak odadan çıktım.
Merdivenlerle hızlıca alt kata inip dışarı çıktım.Ve çıkar çıkmaz Lucas'ı döven 2 korumanın çevresinde toplanmış bir sürü insan gördüm.
Yuqi:Durun!
Duymadılar.
Yuqi:Dursanıza!
İşte şimdi kızdım.Avazım çıktığı kadar bağırarak
Yuqi:SİZE DURUN DİYORUM ULAN DUYMUYOR MUSUNUZ DUYMAMAMIŞLIKTAN MI GELİYORSUNUZ HA?!?!
Korumalar anında geri çekildi.Lucas kan revan içinde ayağa kalktı ve koşup bana sarıldı.
Yuqi:Dokunma bana
Lucas:*Geri çekildi* Üzgünüm unuttum
Yuqi:Ne işin var burada?
Lucas:Özür dilemeye geldim hesap sorma bana ya
Yuqi:Tamam affettim hadi git
Lucas:Gerçekten çok özür dilerim ben sadece senin için endişelenmişt-
Lucas yediği tekme ile yere serildi.Tekmeyi atan kişiye baktım.Jay?!
Yerde kavga etmeye başladılar.
Jay:YUQİ'NİN ETRAFINDA OLMAYACAKSIN DEMEDİM Mİ BEN SANA HA?!
Lucas:SANA MI SORACAĞIM ENN YAKIN ARKADAŞIMLA KONUŞUP KONUŞAMAYACAĞIMI?
Jay:SENİN O AĞZINI YIRTARIM
Lucas:Yırtsana :)
Jay'in cebinden bir bıçak çıkardığını gördüm.Tam yerde üstüne çıktığı Lucas'ın yüzüne bıçağı saplayacağı anda bir hışımla ona tekme atıp yere düşmesini sağladım.Ama Lucas'ın yüzünü çizmişti.Lucas bana baktığında yanağından akan kıp kırmızı kanı gördüm.Jay bana baktığında gözlerinin içindeki ateşi gördüm.Jay tekrar ona doğru geldiğinde bir anda kalabalığın arasından geçip Jay'in üstüne atlayan Hendery'i gördüm.Onlar boğuşmaya devam ederken kırmızı mavi ışıklar ve gelen siren sesleri farkettim polisler gelmişti.4-5 polis Jay,Hendery ve Lucas'a doğru gelirken bir el beni belimden tutup kalabalığın dışına çekti.Elin sahibine baktım.Soyeon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vay Lolipopun Çöpü //YUYEON//
Fanfiction+Bazen lolipopları benden daha çok sevdiğini düşünüyorum Ugi -Öyle zaten Jeon +Yeminim olsun seni diyete sokacağım Song -Hey hey tamam en çok seni seviyorum