the Nero maffia. (💛)

169 14 0
                                    

Ateez - The Black Cat Nero
A zenét hallgatva egyből egy maffiás story jutott eszembe. Maradtam a zene hangulatánál, a dalszöveg nem minden esetben passzol a novellámhoz, de remélem, hogy így is elnyeri a tetszéseteket.
És tudom, hogy Ateez zenét kaptam, de azért maradtam a Jikook vonalon. Megsúgom, a kedvenc Ateez tagom szerepelni fog és lehet, hogy még mások is. Hihi.

~~~
A NÉRÓ MAFFIA


A Néró maffia egy hatalmas és megfélemlítő bűnszervezetet takar Koreában. A név mögötti gondolat az, hogy a csapat hatalma és brutális természete olyan legyen, mint Nérónak, az ókori Róma rettegett császárának. A csoport eredetileg kis bűnszervezetként kezdte, de fokozatosan növekedett és erősödött. Az alapítók kezdetben apróbb bűncselekményekkel foglalkoztak, mint például zsarolás, kábítószer-kereskedelem és illegális szerencsejáték. Ahogy a hálózatuk erősödött, és a befolyásuk nőtt, kezdtek ágazni más területekre is, mint például a pénzmosás, az emberkereskedelem és a politikai befolyásolás. Az intelligens vezetők és a stratégiai terjeszkedés segített abban, hogy a Néró maffia gyorsan fejlődjön és megerősödjön, miközben ügyeltek arra, hogy elkerüljék a hatóságok figyelmét és ellenőrzését. Így a bűnszervezet kialakulása és fejlődése Koreában összetett folyamat volt, amely a bűnözés és a társadalmi környezet összefonódására épült.

A Néró maffia kezdetektől fogva a Jeon család uralma alatt állt, és soha nem került más kezekbe. Az idők során Jeon Jungkook emelkedett ki a családban, és vált a legkeményebb és legrettenetesebb vezetővé, akit az "acélszívű" becenevvel illettek. Nem ismert kegyelmet, és hidegvérrel hajtotta végre az árulók és ellenfelek kivégzéseit.

Azonban még az acélszívű vezetőnek is voltak pillanatai, amikor meglágyult. Volt olyan, akiért érzett valamiféle emberséget és kötődést a kemény külső mögött.

Szerette és tisztelte szüleit, édesanyjával, Eunmeeval szoros kapcsolatot ápoltak.
Haileen, Jungkook húga felnézett bátyjára, csodálta őt amiatt, hogy 27 éves korában már milyen nagy hatalma volt. Kapcsolatuk olyan volt, mint a legjobb barátoké, rendszeresen együtt jártak lőgyakorlatra és önvédelmi órákra.

Azonban élete legmeghatározóbb személye egy másik ember volt. Park Jimin megjelenése mindent megváltoztatott, új életszemléletet hozott el Jungkook számára ebben a sötét világban, felnyitotta szemét és rájött arra, hogy a Föld, ez a világ nem csak a gyilkolásból áll.

[...]

- Szép napot - mondtam Woosungnak amikor becsuktam a pince ajtaját, majd egy egyszerű mozdulattal gyomorszájon vágtam.

- Dögöljh megh - köhögte a választ. - Nem mondok semmit!

- Ha te nem, majd más fog - válaszoltam és egy újabb gyomrost adtam neki, majd beleragadtam a hajába, hátrarántottam a fejét és úgy vicsorogtam rá. - Nem pazarlom az időmet ilyen kis patkányokra mint te.

Woosung nem válaszolt semmit, öntelt tekintettel bámult rám miközben mosolygott, úgy nézett ki, mint akinek nincs ki a négy kereke.

- Seonghwa! - kiáltottam.

- Igen főnök? - felelt a fal mellett állva.

- Üzenj Hoseoknak, hogy azonnal induljanak Woosung családjához, amikor szólok - adtam ki a parancsot.

Seonghwa bólintott egyet, majd az adóvevőn keresztül elkezdett beszélni az embereknek.

BTS oneshotsWhere stories live. Discover now