Yeni bir okul,yeni bir hayat,yeni bir kumsal.Herşeyi geride bırakıp yeni bir okula başlayacağım.Bu okulda da sevilir miyim? Bunu hiç düşünmedim.Bunların hepsini yarın görücez.
Lanet olası alarm sesiyle uyandım.Okul forması beyaz gömleğin altına siyah bir etekti.Hemen üstüme geçirip çıktım.Bir taksi çağırıp okula gittim.Okulun garip bir adı vardı.
Müdür yardımcısının yanına gittim.Sınıfımı öğrendim.11/C sınıfının önünde durdum ve içeri girdim.Kendimi tanıttım.
"Ege'nin yanı boş oraya geçebilirsin" dedi.Ama o uyuyordu.
"Ege'yi biri uyandırsın" dedi hoca.Ve anında bütün kızlar onu uyandırmak için geldi.Baya seviliyor galiba.En sonunda ayı kış uykusundan uyandı galiba.Uyanır uyanmaz somurtmaya başladı.Benim gözüm sadece birini arıyordu.Aras'ı çünkü o benim sanal arkadaşımdı.Ama hiç yüzyüze veya görüntülü konuşmadık.Zil çaldığında herkese Aras'ı sormaya başladım.Onu gösterdiler.Aslında o benim bu okula gelen nakil öğrenci olduğumu bilmiyor.
Bu yüzden süpriz yapcaktım.Onla tam konuşcaktım ki bir kız
"Aras bi gelsene" diye bağırınca utandım.Zil çaldı ve herkes yerine geçti.Oturduğumda Ege bana meraklı gözlerle "Hayırdır,okula yeni falan mı geldin"dedi."Evet" dedim nazik olmaya çalışarak.Ve ders başladı.Ama hoca ders yerine anılarını anlatıyordu.Ege bey yine uyuyordu.Ben ise sadece Aras'ı bakıyordu.Ve eline telefonu aldı.Bende hemen yazmaya başladımSiz:Naber? (Görüldü)
Siz:Bende iyiyim ya sorduğun için teşekkürler (Görüldü)
ARAS YAZIYOR
Aras:Okula yeni gelen sensin değil ki?
Siz:Ne alaka
Aras:Biliyordum
Siz:?
Aras:Boşver ve derse bak.(Görüldü)Nerden biliyordu?Nasıl biliyordu?
Düşünürken biri beni dürtü.Arkama baktığımda Ege'yi gördüm."Telefonum elimdeyken numarını ve instagramını versene"dedi en sakin tonuyla."Ne alaka" dedim düz bir sesle."Hoca ödev verdi duymadın mı? Birbirimizin evine gidip araştırma yapıcaz" dedi. "Peki ya instagram nie?"
"Belki lazım olur" diyerek göz kırptı.
"Tamam al bakalım" dedim telefonunu vererek.Zil çaldı ve çıkarken bir anda biri kolumu tuttu.
Umarım seversinizzz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÜÇGENİ
ChickLitKumsal'ın yeni okulunda bir seçim yapması gerekir Ege mi? Aras mı?