Noaptea a trecut și dimineața și-a fãcut apariția discret prin draperi.Încerc sã mã culc la loc însã nu reușesc așa cã mã ridic din pat și merg în baie pentru a-mi face un duș scoțian.Pornesc apa și după o oră ies din baie cu un prosop înfășurat în jurul taliei mele.Mă duc în cameră și îmi aleg un hanorac alb și o pereche de blugi negrii .Mã îmbrac apoi cobor în bucătărie să mănânc ceva.Îmi așez farfuria în chiuvetă și mã încalț cu o pereche de adidași.
Am de gând să mai caut niște victime,acum,de dimineață,pentru cã seara vreau sã îi fac o vizitã Emei .Gãsesc un cuplu inocent ce aveau un picnic liniștit în pădure.Mai întâi atac bãiatul,sar pe el stricându-le picnicul,și încep să îl tai cu cuțitul meu în jurul ochilor,apoi i-l bag în stomac.Iar pe fatã,care încerca sã fugã speriată,am ștrangulat-o cu pãtura de picnic,albã odatã,acum sfârșește pătată de sânge.
I-am agãțat pe amândoi într-un copac și mi-am ațintit privirea către coșul de picnic plin cu mâncare.Lihnit,mănânc câteva sendvișuri și îmi aduc aminte și de Ema.Iau coșul și mă îndrept spre casa ei.••••••••••••••••••••••
Ema's POV
8:49
Deschid ochii somnoroasă și privesc ceasul de pe noptieră.Mă frec cu podul palmei și îmi aleg o rochiță de vară albă,cu floricele albastre.Mi-am fãcut un duș rapid și m-am îmbrăcat cu rochița.M-am pus pe canapea și butonam plictisită telecomanda.
-Ema,sunt eu,Jeff,deschide nenorocita asta de ușă!strigă Jeff din spatele ei,făcându-mã să tresar și merg să îi deschid ușa.
-Bună Jeffery!
-Hei!Nu-mi mai zice așa!Și bună și ție.
-Ce ai în coș? spun eu în timp ce chicotesc.
-O surpriză.Tu doar așează masa.
Fac ce mi se cere și Jeff scoate sendvișurile din coș.Ne așezăm la masă și începem să mâncãm.La un moment dat rup eu tăcerea:
-Vrei ...să rãmâi la mine sã vedem un film de groază?
-De ce nu?
Am ales un film bun,The Exorcist,pe care nu-l văzusem încă.Ne-am așezat pe canapea și ne-am făcut comozi,însă mi-am adus aminte că nu am făcut popcorn.M-am dus în bucătărie și am pregătit totul,acum sufrageria arăta că o sală de cinema.Filmul începuse.Îmi puneam mâinile pe ochi să nu vãd părțile cele mai înfiorătoare,dar Jeff mă ținea strâns în brațe și asta mă făcea să mă simt mai bine.
#scuzațigreșelilepup
CITEȘTI
Jeff the Killer-Criminalul Amorului
FanfictionMă plimb noaptea să caut noi victime...iar pădurea e pustie.La naiba cu ospățul meu regal!Mă duc acasă,poate pe drum voi găsi ceva mai bun.Ajung în fața unei ferestre și priveam,parcă hipnotizat,o fată de vârsta mea îmbrăcată în pijamale. -Nu Jeff,n...