Ugy 10 óra körül járhatunk mikor arra ébredtem, hogy valaki hív. Nagy nehezen ki másztam az ágyból és fel vettem a telefon, Bruno volt az.
-Szia! -mondta kicsit csodálkoztam, hogy hívott, mert man egy jó pár éve nem beszéltünk.
-Halli - mondtam miközben kimentem a konyhába lefőzni egy kávét.
-Ma tartunk egy hb-t nem szeretnél at jönni? -mondta miközben hallottam, hogy a Marics is ott van.
-Dehogynem, persze jovok de kik lesznek ott?- kérdeztem kicsit kíváncsian
- Maricsék, Manu ,Kevin ,Dani meg ezek-mondta miközben hallotam hogy a Peti mindjart szétveri a tv-T.
-Ki az a kevin?- kérdeztem mivel nem nagyon jöttem rá.
-KKevin jo srác de hagylak, mert el kell menjek vásárolni piat.- mondta
-Oke majd találkozzunk-mondtam nagyon örülve. Miután beszéltem Brunoval egyből el kezdtem keszülödni. Egy latex hatású ruhába mentem es egy hosszu szárú csizmában ,lehet kicsit ki lógtam de nem érdekelt. Kb 8 óra körül járhatunk mikor el indultam. Nem sokat agyaltam azon, hogy melyik kocsival is menjek mert tudtam jól, hogy ehhez az outfithez az Audi r8-am valló, igen rohadt sok pénzt költők kocsikra. Majdnem megérkeztem amikor láttam hogy ki előz egy fekete AMG Merci, kicsit meglepődtem őszintén de hat en nem hagyom magam ezért egyből utána mentem érezze a törődést. Amikor oda értem azt láttam, hogy ő is le lasit es meg áll a kocsim mellet. Persze akkor mán sejttetem, hogy ő is a buliba jön de meg most se tudtam, hogy ki az sejteseim voltak, es kiszállt a kocsiból egy magas legalább 190 cm magas szakállas majdnem fekete hajú srác szállt ki a kocsiból és oda jött hozzám.
-Szia-szólt hozzám én meg ugy meglepődtem, hogy meg se tudtam szólalni de hála, hogy nem szólt semmit es egyből be ment. Nagyon meglepődtem de man nem volt időm gondolkozni, mert Bruno mán kiáltott hogy jöjjek fel. Amikor fel értem és kopogtam mondjuk meglepődtem amikor az ajtót ugyan az a srác nyitott ajtót akivel par másodperccel ezelőtt szemeztem.
-Halli!-mondtam meglepően
-Szia, mostman hajlandó vagy köszönő is szépség.- mondta nagyon vonzóan
-Oo bocsánat, hogy nem figyeltem, hogy köszöntél- mondtam nagyon gúnyosan aztán be mentem az ajtón es köszöntem mindenkinek es le ültem a kanapéra és mellem ült a csávó
-Amugy , hogy hívnak?- kerdezte nagyon kíváncsian, mondjuk én először ugy tettem mintha nem is hallanám mikor Bruno el mondta neki
-Sof vagyok vagyis Sofia csak nem szeretem ha Sofinak szólítanak ezert vagy az egesz nevemen vagy csak sofnak szólítanak- mondtam halkan
-Engem Kevinek hívnak, gondolom tudtad.- nevetett és mélyen a szemembe nézett!
-Nem, nem tudtam mert en csak most költöztem le Barcelonabol-mondtam kicsit nevetve mivel nem szeretek erről beszélni
-Tessék? Az jo hely de mit csináltál ott?-kérdezte kíváncsian miközben a szemembe nezett. Nem tudtam, miért de nagyon megbíztam benne, ez fel is tűnt Brunonak
-Hát fociztam kb 10 éven keresztül az akadémián csak most le sérültem es úgy gondoltam, hogy jobb lenne itt lakni- mondtam de nem is tudom miért még en is meglepődtem
-Az kurva jo gondolom nem ugy tuldtad mint a Maricsnak- nevetett mikor melyen a szemembe nezett
-Hát igen, de mondjuk nálunk a családba nem meglepő - mosolyogtam el
-Hogy erted hogy a családba?- kerdezte ő is mosolygott már
-Hat nekem unokatestvérem Dominik meg anyum részéről Neymar mert anyukám az brazil szoval ja.-mosolyogtam el
-Aszta erre nem gondoltam volna- mosolygott ramMeg beszélgetünk jo sokat es szinte mindent tudott rólam es en is róla. Pár óra mulva man éreztem a fejembe es man a Kevinnel nagyon ősze melegedtem.Nagyon fura erzes volt az ölébe ülni de közbe nagyon is élveztem.
Amikor man majdnem mindenki haza ment megkérdezte a Dani hogy nem akarunk e haza menni es, hogy o majd haza visz. Persze en bele egyesztem mert man haza vezetni nem tudtam ezert nagyon örültem hogy mondta hogy o haza vissz, mivel az is kiderült hogy en konkretan mellettük lakók. A kocsiba hátul utunk mert jott manu es én meg kevin ültünk hatra. Ugy a fele útnál tartotunk mikor közelebb jott es megcsókolt. Olyan szenvedélyel csókolt es lágyan es azon gondolkoztam hogy most ezt nem kene .Bocsánat a helyesírási hibákra!
Na vajon mi fog történi Sof haza megy vagy betér kevinekhez?❤️
YOU ARE READING
Az eltitkolt szerelem!
RomanceNahát itt ki derül, hogy a szívtelennek tűnő Kkevin is tud szeretni! De vajon miert titkoljak az egészet el?