Hayatınıza hiç beklemediğiniz ama oldukça huzurlu hissettiren birşey girdi mi?
Benim girdi.Bu şaka gibi gelsede evlendim ve bu hayata tekrar başlamak gibi hissettiriyor.Eksik olan parçamı tamamlamış bir amaç edinmiştim kendime.Günümüze dönecek olursak çocuklarla beraber tatile çıktık.Orada yaşadığımız anıları paylaşmak istiyorum.İyi okumalar🧚
(Önceki bölümlerden bağımsızdır)-
Aşağıdan gelen bağırışmalar ile uyandım.Ardından uyumaya devam etmek için kafamın arkasındaki yastığı alıp yastık ile yüzüme hafifçe baskı uyguladım.Ne yazık ki sesler hala devam ediyodu"Sikerler"
Kalkıp aşağı indim.Birbirlerinin üstüne çıkıp eğlenen arkadaşlarıma sabır dileyerek baktım.
"Oo kimler uyanmış"
Hyunjin,Jeongin'in saçıyla uğraşıp onu sinir ederken bana ima da bulunmuştu.
"Hyung burdan annene selam yollayacam şimdi Sal beni be adam"
"Sen gözlerimizin önünde büyüdün sus"
"Sanarsın arada dağlar kadar yaş var"
"Hyung demeyi biliyorsun ama"
"Saygım olmasa çok kötü şeyler diyeceğim ama hyung"
Hyunjin ile Jeongin'in kavgasını keyifle izlerken yanağıma gelen öpücükle soluma döndüm.
"Günaydın güzelim"
Tahmin ettiğiniz gibi bunu söyleyen kişi Chan (Kocam) dı.O güzel gözleriyle ve gülümsemesiyle birlikte çıkan gamzesiyle gülüşümün sönmesi ya da kalp atışlarımın yavaşlaması mümkün müydü? Hiç sanmıyorum.
"Günaydın Chan-ah"
Bu an hiç bitmesin isterdim ama bu imkansızı dilemek gibi olurdu.Seungmin'in (Ağır akp li kendisi) yanımıza gelmesiyle dahada imkansız oldu haliyle.
"Hey dedoş bugün kampa gidicektik hani"
"Doğru diğerlerine söyle hazırlansınlar o zaman"
Chan'ın bunu demesiyle Seungmin yerde yatan Jisung ile felix ikilisinin üstüne zıplamıştı.
"Kalkın lan"
Bunun üzerine jisung ve felix aynı anda seungmin'e küfür etmişti.
"Hay Amk seungmin"
"Minnak beynine koduğum arkadaşım benim"
(#Seungminezorbalığahayır)
En sonunda seungmin hepsini kaldırmış ve hazırlanmaya gitmiştik.Gerisini hiç uzatmayacağım "normal" yani olaysız geçen yolculuğumuz sonrası gidiceğimiz yere vardık.
Soluduğum temiz hava ile gülümsedim.Birlikte tatile çıkma fırsatı bulamıyorduk,bu kesinlikle hepimize iyi gelicek bir tatil olucak.Tabikide çadır kurmaya çalışırken tartışan arkadaşlarımı saymazsam.
"Ulan Changbin o öyle mi yapılır"
"Sen yap öyleyse"
Bende deneyip bir türlü yapamayınca changbin bana imalı bakışlar atıp gülüyordu.
"Yapardım da çadır bozuk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER / Banginho
Short StoryUnknown: Şifren niye bu kadar kolay Leeknow: Şifrem neydi ki