wi

609 12 3
                                    

Asya " çakma sarışın herhalde iyy )dedi.Elada ona katılarak başını salladı.Kafeden sonra  avmys gittik.  Ve. Neredeyse paketleri taşıyamayacağı kadar yorulduk en sonunda birbirimize görüsürüzzz  diyip evlere dağildik.  Kenan evde üzgün üzgün bakiniyordu  sonra. Beni görünce "aa (ismin)"diyip bana  koşmustu.bende cekil  Bee  diyip odama gitmiştim her zaman ki gibi. Bakimimi. Yapıp  salona gittim ve kenan beni bekliyordu.yaa askim benim

Aşıksın anlasanaa

Sus icses

Ama yalan değil kii aşıksın

SUS DEDİM

aşıksın la la la asiksinn

SUSS

AY TAMAMA

içsesimi  susturup  kenanin  yanına gittim ve saçlarını oksayip  "ben sana kiyamammm" dedim salaktım.Her boku  affediyodum  neysee. Canim.    Waffle çekmişti hemde cook  ve "kenan" dedim oda "hı" dedi.   "Waffle yapalim  mii"   "olur  askim" ve hemen  mutfağa. Koştum  kenana  nasıl yapılmasını öğretiyorum  "bak  dikkatlice  kremayı koy" oda başını sallayip  dediğimi yaptı.ve. waffle bitmişti. Hemen. Televizyondan  dizi açip.  Wafflei  yemeye basladik  (medcezir 27. Bölüm😻)nihayet. Film  bitti  ve. Kenan  beni.  Yatağıma. Yatırıp  gidecekken. "Gitme yanımda uyuu" dedim arkasını dönüp "emin misin "  "adımdan. Daha eminim   diyip" uyuduk.Sabah. kenanin  kollarinin  arasindaydim   hemenn    oni uyandırıp kahvaltıyı  hazırladım kahvaltıya onu cagirmaya  gittim "hadi gel artikk"  "tamam"  kahvaltimizi  ettikten sonra. "Benim bir işim  var"dedi.   "Ne işi?"   "Boşver"   "he-" Tam ona seslenecekken  aklıma bir. Fikir. Geldi. Onu takip edecektim. Boşuna demiyorum çok zekiyim diye işte neyse arabama binip nihayet kafeye geldikten sonra bi kadınla gülüşüyordu kim bu kadın?




Yazım yanlislari icin  KB

Kim acaba bu kadinn

Supheli  neyse görüsürüz  bebeklerr💗💗

zorla  evlilik •kenan yildizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin