הייתי בשיעור, לא התרכזתי או הקשבתי למורה, ציירתי במחברת שלי, ציירתי טווס,
אך פתאום המורה אמר שתלמיד חדש מצטרף אלינו, הסתכלתי אל הדלת, שם עמד בחור יפה תואר, שיערו היה פרוע ועיניו בצבע כחול, ממש כמו ים, "אה.. היי.. אני לוקה.. אני חדש פה, אני והמשפחה שלי בדיוק עברנו לגור כאן" הוא אמר.
וואו, הקול שלו כל כך מרגיע ויפה. "יש מקום פנוי ליד אנה, אנה תרימי את היד" אמר המורה, לקח לי שניה להבין שהוא הולך לשבת ליידי אבל הרמתי את ידי מהר. "היי, אני אנה" אמרתי כשהוא התיישב לידי. "היי, לוקה, נעים להכיר" הוא אמר, והושיט את ידו, לחצתי את ידו וחייכתי. "ברוך הבא" אמרתי, "אז.. איפה אתה גר..?" שאלתי אותו, ופיניתי קצת מהדברים שהיה לי על השולחן כדי שהיה לו מקום. "אני מרחוב ג'ינג'ו" ענה.
"איזה קטע! גם אני!" עניתי בחיוך. "מגניב! נוכל להיפגש אצלי היום אם תרצי" אמר, והסמקתי טיפה מהמחשבה שאלך לבית של בחור שהרגע הכרתי "בסדר, נשמע כיף" עניתי. "אז נפגש אחרי הלימודים?" "בטח" עניתי. כהיה צלצול מיהרתי להגיע הביתה. "היי אמא" אמרתי כשנכנסתי. "היי מתוקה, איך היה היום?" שאלה. "היה בסדר, אני נפגשת עם ידיד היום בערב, טוב?" אמרתי. "ידיד? ממתי יש לך ידידים?" שאלה. "מ...מהיום"
עניתי במבוכה. "טוב בסדר, רק אל תחזרי מאוחר" אמרה, ומיהרתי לעלות לחדרי, כשהגעתי החלפתי לבגדים יפים יותר, וסידרתי את שערי הבלונדיני. כשהגיע 18:36 בערב, החלטתי ללכת, הוצאתי מהתיק את הפתק עם הכתובת שלו שנתן לי בבית ספר ויצאתי, אחרי כמה דקות הגעתי. היה לו בית ממש גדול וכלבת שיצו חמודה בחצר.
ליטפתי אותה והתקדמתי אל הדלת, דפקתי בעדינות. הדלת נפתחה ולוקה עמד בפתח. "היי אנה, מה נשמע?" אמר. "היי לוקה! לא ידעתי שיש לך כלבה, היא ממש חמודה"
הצבעתי על הכלבת שיצו החמודה שעמדה לידי. "אה, כן, שמח לדעת שאת אוהבת אותה, קוראים לה מולי" ענה. "איזה שם חמוד, טוב, שניכנס?" שאלתי. "אה, כן, בטח" ענה והוביל אותנו אל חדרו, החדר היה יחסית חשוך ולדים בצבע כחול האירו אותו, נכנסו והתיישבתי אל המיטה. "חדר יפה"(סליחה שהפרק קצר אין לי כוח להמשיך אני עייפה🙏 פרק הבא יעלה ב5 כוכבים)
YOU ARE READING
"רק ידידים"
Romanceאנה היא ילדה שקטה, לא מדברת הרבה, ואין לה הרבה חברים, אך כל עולמה עומד להשתנות כשהוא יגיע.