First

84 5 2
                                    

𝐀𝐛𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝛊, 𝐤𝐚𝐟𝐚𝐲𝛊 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐭𝐚𝐤𝐦𝛊𝐬̧ 𝐝𝐮𝐫𝐮𝐦𝐝𝐚. 𝐍𝐞 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐥𝛊𝐲𝛊𝐦?
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Abi dışarı çıkalım mı?" Dedi Fourth abisine bakarken. Abisi mutfakta çikolata kavanozunun dibini sıyırırken Fourth'a baktı. Fourth'un midesi bulanmıştı abisinden. O kadar çirkin ve aç köpekler gibi yiyiyor ki, kusacaktı şimdi şu koltuğa. Abisi daha fazla bekletmeden cevap verdi; " Neden? Karı kız mı keseceksin?"

"Abi ben öyle biri değilim. Yani, senin gibi değilim desem daha mantıklı olur." Fourth bu lafından sonra abisi elinde çikolatayla geliyordu. Fourth tabiiki de onu yüzüne süreceğini anladı ve kalktı.

"Gelsene lan birşey yapmayacağım."

Fourth 'Zaten halim yok, sürsün de rahatlasın.' Dedi kendi kendine. Ve abisine yaklaştı.

"Sür de rahatla." Abisi elindeki tüm çikolatayı Fourth'un yüzüne sürdükten sonra, konuştu; "Hadi git giyin çıkalım."

Fourth yüzünü yıkamaya ve giyinmeye gitti. Yüzünü yıkadıktan sonra odasına gitti ve üstünü giyindi.

Tişört olarak siyah kısa kollu bir tişört, pantolon olarak da siyah uzun paraşütlerinden giyinmişti. Siyah postacı çantasını taktı ve aşağı indi.

"Hadi çıkalım."

Abisi aynı evsizler gibi çıkarken, Fourth çok güzel giyinmişti.

Aslında Winny'de güzel giyinmişti ama Fourth kıskandığı için "Bok gibi olmuş." Demişti.

"Yürü git yarram. Çık hadi."

Evden çıkıp parka yürümeye başladılar. Winny birisiyle mesajlaşıyordu.

"Abi lolipop istiyorum yok mu sende?" Winny Fourth'a baktı ve cevapladı; "Ben lolipop mu sıçıyorum? Yok lolipop molipop bende."

"YA OF! EZİK!" "Ne dedin sen!?" Winny Fourth'un peşinden koşturmaya başlamıştı. Koşturdu koşturdu ama yakalayamadı. Koşarak parka geldiklerini fark ettiklerinde durdular ikiside. Fourth gidip salıncağa oturdu.

Winny'de arkasında bekliyordu. "Seni siktim oğlum bekle sen." Fourth çantasından su çıkarıp 1-2 yudum aldı. "Sallasana beni."
"Hâlâ salla diyor!"

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Aradan yarım saat geçmişti neredeyse.

Gökyüzünde hafif turuncu ve pembe karışık bir renk vardı. Tam bu sırada Winny'in arkadaşı geldi.

"Naber?"

Elinde ki lolipopun birini Winny'e verdi. Diğerini Fourth'a uzattı. Fourth ilk başta almadı ve abisine baktı. "Al oğlum al birşey olmaz." Dediğinde aldı lolipopu. "Teşekkürler abi." Dedi Gemini'a. Winny ile Gemini arkada ki bank'a geçip oturdu.

"Pişt, Winny." Dedi Gemini. Winny telefona gömülmüş sapık bir şekilde kızları stalklıyordu. Gemini'ın ne dediğini duymamıştı bile. Bu adam tam bir sapık. "Lan Winny!" Diye bağırınca, Winny Gemini'a baktı. "Ne yarram?"

❦︎𝑭$𝒄𝒌 𝑴𝒆❦︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin