Bu benim ilk kitabım. Okuyucularımın hepsine çok teşekkür ederim. İyi okumalar.
Medyadaki şarkıyı hemen açın.Kolpa < > Yatağın Soğuk Tarafı
■ ■ Bardalarken ■ ■
Serenay: Çok eğleniyorum ben yaaaa.
Begüm: Saçmalama! Nasıl eğleniyorsun anlamıyorum. Şahsen ben şuan sana bile gıcık kapmış olabilirim hıh.
Serenay: Of yaa! Şuan sen bana birşey mi ima ediyosun anlamadım?
Begüm: Hayır! Hiç birşey ima etmedim bikere!
Serenay: Tabi tabi. Sen bu külahları Murat'a yedir Murat'a. Hahah.
Begüm: Ya kızım ne diyorsun sen ya? Kafanı biraz çalıştır. Gerçi bu kafayla nasıl olcak bilmiyorum.
Serenay: Anlamadım.
Begüm: Neyse neyse. Bak şimdi bana Murattan bahsedip duruyosun. Ben birşey demiyor veya bir mimik yapmıyor olabilirim. Ama bu ondan hoşlandığım anlamına gelmez. Tamam belki gelir ama ben diyormuyum " Murat sen benimsin ben senin " Sen düpedüz gittin ve Hilmicem'e bunu dedin. Serenay farkında değilsin evet üzüntüden içiyorsun ama bir yararı yok. Git konuş. Beni de artık zora sokma.
Serenay: Hayır! Belki ben konuşmak istemiyorum. Ne var bunda?
Begüm: Of ya of ! Senle işimiz var işimiz. Oha o gelende kim? Yoksa Hilmicem mi?
Serenay: Of Begüm! Hiç şaka kaldıracak halde değilim. Birde sen başlama.
Begüm: Ya kızım baksana şaka yapacak surat var mı bende?
Serenay: Yok mu?
Begüm: Yok! Bak geliyor işte.
Serenay: Nasıl görünüyorum? Güzel miyim?
Begüm: Fıstık gibisin. Hadi git.■ ■ Serenayın Ağzından ■ ■
Geliyor işte. Bir dakika. Nereye gitti bu? Kesin beni gördüğü için gitti. Sen kaç bakalım Hilmi. Ben seni yakalamasını çok iyi bilirim.
Serenay: Selam! Ben, Hilmicem şeyy özür dilemek için yanına geldim.
Hilmicem: Eeeee?
Serenay: Yani ben o gün sana öyle birşey dememeliydim. Farkındayım. Ama sende anla beni. Sen olsan ne yapardın?
Hilmicem: Senin yerinde ben olsam çenemi kapar olanları beklerdim. Nerden biliyorsun benim de seni sevmediğimi?
Serenay: Ne? Gerçekten mi?
Hilmicem: Yani şey b be be ben.
Serenay: Sen beni mi seviyorsun?Hilmi sadece kaçıp gitmeyi tercih etti o an. Bunu öğrenmem acaba kötü mü oldu? Nerden bilebilirdim ki hem böyle birşey söyleyebileceğini. Al döndük yine başa. Bi sen eksiktin tam oldu.
Begüm: Eeee ne oldu? Ne yaptınız? Konuştunuz mu? Ne dedi? Şimdi nerde? Neden gitti?
Serenay: Begüm bi sakinleş yaa. Nefes al bi. Anlatıcam sonra ama ilk önce Hilmicem'in nereye gittiğini bulmam gerek.
Begüm: Bence sen bunu çok iyi biliyorsun.
Serenay: Biliyor muyum? Aaa evet biliyorum tabi yaa Murat. Murat'ın yanına gitti.■ ■ Normal Ağızdan ■ ■
Hemen bir taksiye atlayıp Murat'ın evine gittiler. Serenay normal duruyordu fakat Begüm bir farklı bakıyordu.