Hadise < > Yaz Günü
Arkadaşlar kitabımda fazla okuyucu yok farkındayım. Ama okuyan herkese de teşekkür ederim. İyi okumalar.
Sabah olmuştu fakat herkes dün olanların etkisindeydi. Murat uyanmıştı fakat yatağında uzanmış düşünüyordu olanları. Hilmicem hala uyuyordu. Acıkmıştı. Hilmicem'i bekleyecek halde değildi. Kalkıp dolabın başında durdu. Kendi kendine bir anda "Sen hakettin bunu." diyerek sürahiye buz ve su koydu. Eminim tahmin etmişsinizdir neler olacağını. Bu Murat ne yapacağı hiç belli olmaz.
Murat: İnşallah hazırsındır Hilmicem. Savaş ilan ediyorum.
Yavaş yavaş kapıdan içeri giren Murat sessizce Hilmi'nin başına dikildi. Hilmi hala uyuyordu. Murat bir anda suyu dökmeye başladı. Hilmicem'in ilk tepkisi bağırmak, son tepkiside yataktan düşmek olmuştu. Uykuda gibiydi hala. Baygın baygın Murat'a söylendi.
Hilmicem: Abi napıyosun sen ya? Sabah sabah nerden geliyo bu enerji, bu zeka.
Murat: Ben istermiydim sanıyorsun? Seni yatağından hoplatmak dışarıdan ne kadar güzel biliyor musun?
Hilmicem: Olum öldürücem seni ya! Şu halime bak. Sakın kaçayım deme! Gel buraya!
Murat: Olum yürü git! Manyak! Hem bu halinle çok yakışıklı oldun. Aynı ben. Şu karizmaya bak.
Hilmicem: Sen iyice şebek oldun çıktın. Kimden geliyor bu? Varsa biraz banada ver. Ha dur anladım ben kimden geldiğini. Tahmin hakkımı kullanıcam.B be.
Murat: Kapa çeneni!
Hilmicem: Olum neden lan? Hoşlanmıyorsun sanki kızdan.
Murat: Yani bilmem ki! Berna ile Begüm'ün arasında seçim yapmak çok zor.
Hilmicem: Ben seni iyi bilirim. Sen her zaman doğruyu seçersin. Bu seferde öyle olacağından eminim.
Murat: Neyse değiştirelim konuyu. Şimdi şu fikir neymiş anlat bakalım.Hilmicem aklındaki fikri Murat'a anlattıktan sonra hemen uygulamaya başladılar.
Hilmicem Serenay'ı , Murat'da Begüm'ü kahvaltıya davet etti. Begüm ilk başta kabul etmesede Murat'ın ikna kabiliyeti onu pes ettirmişti. Şimdi ikiside geliyordu.Hilmicem: Eee ne yaptın geliyormu Begüm?
Murat: Geliyor. Peki Serenay?
Hilmicem: Benim ki de geliyor.
Murat: Benim ki derken?
Hilmicem: Yani kızları çağırmak için paylaştık ya. Ben benim ki de geliyor diye şey etmiştim. Yemedi mi?
Murat: Hayır. Yemedi kardeşim. Hem bana laf anlatmak zorunda değilsin. Biz biliyoruz zaten Serenay'ın haberi olmadığı halde onla çıktığını. Sorun yok.
Hilmicem: Bak Murat. Bi gün elimde kalacaksın bu iğrenç esprilerin yüzünden. Haberin olsun.
Murat: Tamam tamam. Birşey demedim. Sen ne dersen o. Yalnızzz, güzel kız. Sen almıyorsan ben alırım.
Hilmicem: Öldürücem seni ya. Gel buraya. Kimi kimin elinden alıyorsun sen?
Murat: Hani benim iğrenç esprimdi. Ne oldu? Kabullen olum. Kızı seviyorsun işte.
Hilmicem: Sanane! Sende Begüm'ü seviyorsun. Ben birşey diyor muyum?
Murat: Tamam sustum.