(Bölüm 1)

291 10 3
                                    

yazar:Selam bu benim ilk kitabım
biraz kötü olabilir lütfen beğen
mediğiniz kısımları söyleyin♡

Y/N:Uzun bir yaz tatili sonunda Hogwarts'a dönmek için eşyalarımı hazırladım.

Harry:Umarım bu senede Draco denen çocukla yakın olmazsın.

Y/N:saçmalama Harry biz sadece arkadaşız eminim tanısan sende çok seversin.

Harry:Sanmıyorum.Herneyse geç kaldık hadi.

Yn:Harry ile hazırlandık ve Trene gittik. Herzamanki gibi Herm ve Ron bizi bekliyordu. Fakat ben Slytherin olduğum için altın üçlü dışında pansy, blaise, Draco ile takılıyordum. Arada Tom da geliyordu. Tom Draco ile yakın arkadaş olmasına rağmen Draco ile çok kavga ediyolardı. Tom'da kavgalardan sıkıldığı için bizimle pek takılmamaya başladı. Pans ve blaise altın üçlü ile iyi anlaşsada Draco onlarla pek iyi geçinemiyordu.

Y/N:selam çocuklar

Herm:Selam Y/N

Ron:selam Y/N

Y/N: ben pansy lerin yanına gidiyorum sorun olurmu?

Herm:Arkadaşların onlar tabiiki gidiceksin bide soruyormusun?

Y/N:Hermione ye hafif bir tebessüm edip oradan ayrıldım. Ve dracoların olduğu yere geldim. Draco beni görünce çok sevinmiş olmalıydıki hemen bana sarıldı bende ona sarıldım.

Pansy:Bizede yokmu Y/N ?

Y/N:yeterki sen iste :)

Draco:İki dakika özlem bile gideremiyoruz

Blaise:Sadece sen özlemedin onu draco.

Y/N: Hadi ama çocuklar benim için didişmeyin.

Y/n:Konuştuk.Ve Hogwarts'a geldiğimizde trenden inip eşyalarımızı aldık. Odaları öğrenmek için yukarı çıktık. Çok şanslıydım. Pansy ile aynı odada kalıyordum. Aynı şekilde Blaise ve Draco da aynı odada kalıyordu. Bizim odamız 2. Katta onların ise 4. Kattaydı.

Draco:Yine kurtulamadım senden, ben Y/N ile kalıcaktım :(

Pansy:Aşk koktu sanki.

Y/n:saçmalama pansy biz çok yakın arkadaşız.

Blaise:kesin öyledir canım kesin.

Yazardan

Dersler başlanmıştı herkes sınıfa doğru ilerliyordu. Sınıfa girdiğimizde Draco ile y/n oturmak için yer arıyordu. Tabii Harry o sırada ölümcül gözleri ile onları gözetliyordu. Harry ile Draconun arası pek iyi olmasada Harry y/n için pek sesini çıkarmıyordu. Draco ve Y/n oturdular.

Y/n:bu dersten nefret ediyorum.

Draco:bende, ama derse girmezsek profösör Snape kızabilir. Hatta üstüne kütüphane temizleme cezası alırız.

Y/n:Evet, Daha önce derse çok geç kaldığım için biliyorum. Ders bitmişti dışarı çıktık. Pansy ve Blaise kütüphanede ders çalışıyorlardı bizde Draco ile bahçedeki elma ağacının yanına oturmuş konuşuyorduk.

Y/n:Babam ile aran düzeldi mi? Draco bir anda gözleri dolu şekilde bana baktı.

Draco:sence?

Y/n:üzgünüm Draco seni üzmek istememiştim. Dememle beraber Draco bana sarıldı.

Draco:Seni çok seviyorum y/n sen mükemmel bir insansın.

Y/n: utanmıştım ne diyeceğimi bilemedim.

" S*ktir sanırım aşık oluyorum."

Draco'dan

Y/n ile uzun zamandır arkadaş olmama rağmen son iki senedir duygularımın ona karşı değiştiğini fark etmiştim. O cidden eşsiz bir insandı. Ne zaman üzgün olsam tek yanımda o vardı. Ona açılmayı düşünüyordum ama babamdan korkuyordum. Belki kabul eder, yarın malikaneye gidip babam ile konuşacağım.

Y/n den
Zilin çalması ile Draco kalktı ve bana elini uzattı elini tutup yerimden kalktım ve derse girdik.

Pansy:İki saattir sizi bekliyoruz nerdeydiniz?

Y/n:Siz kütüphanede değil miydiniz?

Blaise:Ne diyosun kızım biz size dedikya bugün gitmicez diye.

Draco:nerden bilelim duymadık demekki.

Y/n:Draco ile birbirimize bakıp kahkaha attık.

Pansy:Biz sizi bekledik ama siz demekki çok eğlendiniz. Dedi kahkaha atarak.

Y/n:sinirli bir şekilde yalandan güldüm ve oturdum. Ders başlamıştı.

İmkansız değil Draco Y/N hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin