Medya:Y/n ve Draco gibi düşünün
İyi okumalar♡______________________________________
Y/n:Pans derse gitmicez değil mi?
Pansy:1000 galleona bile o derse girmem saçma sapan bi ders.
Y/n:kahkaha attım. Haklısın.
Y/n:sana anlatmam gereken birşey var.
Pansy:dinliyorum.
Y/n:bu gece saat 12'de Draco beni astronomi kulesine çağırdı.
Pansy:oha ciddimisin?
Y/n:evet, bana birşey demesi gerekiyormuş.
Pansy:Ya kızım anlasana çocuk sana deli gibi aşık işte. Hem ne güzel senelerdir tanışıyorsunuz.
Y/n:Harry derse geç kaldım diye beni sorguya çekti ama. Sanırım Draco ile bilerek geç kaldığımı sanıyor.
Pansy:ya boşver Harry'i tüm okul sizin sevgili olduğunuzu düşünüyor. Herkes farkında birbirinizi sevdiğinizin.
Y/n:bilmiyorum.konuyu kapattım ardından yurda gittik okul bitmişti. Saate baktım. Saat 11:50ydi hemen hazırlandım ve astronomi kulesine gittim.
Draco'dan
Onu beklerken kalbim çok hızlı çarpıyordu. Acaba kabul edecek miydi? Umarım arkadaşlığımız bozulmazdı. Ben bunları düşünürken y/n gelmişti.
Y/n:Draco
Draco:hoş geldin y/n
Y/n:hoş buldum, bana ne söyleyecektin?
Draco:y/n söyleyeceğim ama ilk önce bana söz vermen lazım.
Y/n:ne için?
Draco:arkadaşlığımız hiç bir zaman bozulmayacak.
Y/n:bunun için söz vermeme gerek yok dray seninle hiç bir zaman arkadaşlığımız bozulmayacak.
Draco:uzatmak istemiyorum. Y/n benimle çıkarmısın?
"Lütfen evet de lütfen"
Y/n den
Bunu beklemiyordum. Şok olmuştum. Pansy haklıydı. O gerçekten beni seviyordu. Bende onu seviyordum ama hemen karar veremezdim.
Y/n:Draco ben şimdi cevap vermesem olurmu.
Draco:istediğin zaman cevap ver y/n acele etmek zorunda değilsin.
Y/n:sen gerçekten çok iyi bir insansın dray.
Y/n:vedalaşıp odalarımıza gittik. Gece boyu gözüme 1 damla uyku girmedi.
Tüm gece Dracoyu düşündüm. Bilemiyorum. Kabul etmelimiydim...Ertesi gün
Y/n:pansy biraz konuşabilirmiyiz?
Pansy:tabii ki kötü birşey mi oldu yoksa.
Y/n: hayır aksine güzel bir şey oldu.
Pansy:ne oldu kızım hemen söyle meraktan patlıycam.
Y/n:dün Draco beni astronomi kulesine çağırmıştı. Hatırladınmı. Anlatmıştım.
Pansy:evetde dur bi dakika yoksa-
Y/n:sözünü kesip hemen konuşmaya başladım. Draco bana asık olduğunu söyledi bende cevap vermedim biraz zaman istedim.
Pansy:dur düşüneyim Harry kızar diye zaman istedin.
Y/n:onaylı bir şekilde kafamı salladım.
Pansy:sen cidden salaksın. Neyse hadi artık gidelim.
Y/n:hazırlandım ve aşağıya indim herm ve Ginny ile konuştuk.
Herm:Y/n umarım kötü birşey olmamıştır. Hemen çağırınca korktuk.
Ginny:Hermione haklı.
Y/n:aslında uzatmayacağım dün Draco bana çıkma teklifi etti.
Herm:NE
Ginny:NE
Ginny:umarım kabul etmişsindir hepimiz ona aşık olduğunu biliyoruz.
Y/n:aslında biraz zaman istedim. Harry'nin tepkisinden korkuyorum.
Herm:yani Harry yüzünden kimseyi sevemiyorsun bile. Bak y/n eğer onu seviyorsan kimse sana karışamaz ki zaten seviyorsun.
Ginny:biz Harry ile konuşuruz şimdi geç olmadan git ve Dracoyu bul.
Y/n:teşekkür ederim kızlar. Diyerek oradan ayrıldım ve Dracoyu aramaya başladım. Bahçeye çıktım. Ve her zaman olduğu yere baktım Blaise ile beraber elma ağacının altına oturmuş konuşuyorlardı.
Y/n:Draco benimle gelebilir misin?
Draco:Hemen geliyorum.
Y/n:Draco'nun elini tuttum ve ortak salona getirdim. "En azından kimse yoktu"
Draco:Y/n
Y/n:Draco evet.
Draco:Ne için. Dedi büyük bir gülümseme ile.
Y/n:Dray ne çabuk unuttun. Dedimki evet bende sana aşığım.
Y/n: Draco o kadar sevinmişti ki bana sarıldı. Ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.
Draco'dan
Y/n:bende sana aşığım.
Draco:Y/n'nin bunu demesine o kadar sevinmiştimki ne yapacağımı bilemiyordum. Heyecanlandım. Fakat Harry'nin bizim çıkmamız'dan pek sevineceğini sanmıyordum. Umrumda bile değildi. Pansy geldi
Pansy:Y/n hadi bugün kızlar gecesi yapacaktık Hogsmadeye gidip bir kaç şey almamız lazım.
Y/n:sonra görüşürüz dray :)
Draco:görüşürüz güzelim.
"Keşke hep yanımda olsan"Bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız değil Draco Y/N hayal et
Teen Fictionikizin ile Hogwarts'ın 5. senesine başlarsın. fakat potter ailesine göre farkın Slytherin olmandır.İkizinin büyük düşmanı olan Draco senin Potter soyundan gelmene rağmen sana sırılsıklam aşıktır. Harry bu ilişkiye izin vermese bile etrafındaki arkad...