^Defne^
Sabah uyandıgımda alarmın çalmasına 7 dakika kaldiğini gordum. Özge ve Alara hala uyuyorlardi. Bende onları uyandırmamaya çalışarak banyoya dogru yurudum. Yuzumu yikadiktan sonra aynanya baktim, 3 ay sonra 18 yasina girecek biri yerine 16 girecek biri gibi gozukuyorum. Bizim cetenin kizlari boyledir. Minik biz sjsjsj. Biz ne kadar miniksek cetemizin erkekleri de o kadar kocaman. Where is adalet?Biz kim miyiz? Daha bebekken yetistirme yurduna birakilan 6 kisiyiz. Biz daha 6 yasindayken birbirimizi kardes ilan ettik. Biz birbirimizin olmayan annesi, babasi, abisi, ablasi, kardesi olduk. O yuzden kardes kelimesi bizim icin yetersiz kaliyor.
Yurtta her 3 kisi 1 odada kaliyor. Odalarin icinde 3 yatak, 3 dolap, 3 masa, 1 televizyon ve bir de banyomuz var. Bu kadari bize yetiyor zaten. Biz kizlar burada erkekler ise yan odada kaliyorlar. Banyodan ciktigimda kizlarin uyandigini gordum. Garibanlar banyonun kapisinda bekliyorlardi. Ben cikar cikmaz Alara iceri daldi. Bir yandan da konusuyorduk.
"Gunaydin Defne yapragimm"
"Gunaydin Alara'mmm"
Özge'ye baktigimda kapiya yavru kopek bakislari atiyordu.
"Kanka gunaydin"dedin
"Gunaydin"
"İsin acil mi?"
"Fazlasiyla"
"Keremlerinkine git"
"Ok by ss" diyip odadan cikti. Seviyorum ya bunlari sjsjsj. Alara banyodan cikti.
"Özge nerede?"
"Keremlerin banyosunu kullanmaya gitti."
"Asdasdf (guldu).
"Kanka'cık' hadi yarım saat sonra okulda olnamiz lazim"
"Tamam hazirlanalim"Alara odaya girince bende Berk'e mesaj attim.
Kime:KardeşCan
"Kanka 15 dakika sonra yurdun kapisinda olun". İki saniye sonra mesaj geldi.
Kimden:KardesCan
"Tamam minik koala'm". Tomom monok koolo'm diye tekrar ettim icimden. Biz giyinirken Özge de geldi. Okul formalarimiz kizlar icin; kren renginde sort etek, beyaz lakos. Erkekler icin; krem renginde pantalon beyaz lakos. Ben giyindigimde Alara ve Özge hala giyiniyorlardi. Bende gozume bir eyeliner cekmeye karar verdim.
Yüzümuz kucuk oldugu icin eyeliner bize yakisiyordu asdasdf. Kizlarin da isi bitince telefonlari ve cantalari alip assagiya indik. Bizimkiler kapinin onunde bekliyorlardi. Canlar yaa. Nermin Teyze tam biz kapidan cikacakken elimize sicacik pogacalari elimize tutusturdu. Nermin Teyze bizin yurdun ascisidir. Cokda guzel yemeker yapar Tontonumuz o bizim. 10 dakika kadar yurudukten sonra okula vardik. 6'mizda ayni sinifta oldugumuz icin 11/A'yi gittik. Bugun okulun ilk gunu oldugu icin yeni simalarla karsilastim. Tanismak isterlerse tanisirim o kadar soguk biri degiliz yani. Zil caldikta 5 dakika falan sonra yeni fizik hocasi sinifa geldi. Adam gunaydin bile demeden bize dik dik bakmaya basladi. Neye baktigini anlamaya calisyordum. Bu dogum lekelerimize bakiyordu. Bizim yuzumuzun farkli bolgelerinde dogun lekeri var. Bunu icin doktora da gittik. Doktorun yaptigi testlerden sonra bir tesafuf oldugu anlasildi. Tamam hocanin dikkatini cekmis olabilir ama cok garip bakiyordu ve ben bu bakisi hic sevmemistim...
ARKADAŞLAR BU BİZİM İLK HİKAYEMİZ. SİZDEN DESTEK BEKLİYORUZ. NASIL OLDUĞU HAKKINDA İYİ VEYA KÖTÜ YORUM YAPMANIZI İSTİYORUZ. BİZDE BU YORUMLARA GÖRE KENDİMİZİ GELİŞTİRECEĞİZ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. SİZİ SEVİYORUZZZZZ <3