Belki de tanımazdım seni o fici okumasam ya da o yorumu atmasam bu hayatta iyi ki yapmışım dediğim tek şey bebegim ben bir ficin yorumlarında hayatımı bulacağımı nereden bilebilirdim hayat tesadüflerle doluymuş güzelim seni cok seviyorum askim ne olursa olsun ne yasanirsa yasansin bu her zaman boyle olacak ask sonsuzdur derler sen benim icin askin da otesisin bebegim sen baska bir boyuttasin bebegim ben senden once boyle hissetmedim. Kimseden bu kadar sevgi görmedim biriciğim yıldız güzelim seni kum taneleri kadar seviyorum o yorumu atmasaydım belki de evrenin en kusursuz insanıyla tanisamazdim bu kadar mutlu olamazdım sana cok tesekkur ederim bebeğim her zaman beni dinledin ve anladin salağın teki olan ben sevginin ne demek olduğunu öğrendim bana sevgiyi sen öğrettin karicim bazen en iyi psikologların yapamadığını bir kişi yapar oda sen oldun güzelim sana olan sevgimi anlatsaydim inan sayilar biterdi sanaldan tanistigim biri herseyim oldu benim senin sayende boslukta yasayan benim boslugumu doldurdun beni kendinden mahrum etmedigin icin sana minnettarim bebegim seni cok cok cok cok cok seviyorum guzelim herseyim prensesim dunya guzeli degil evren guzelim en parlak yildizim sunu unutma istanbulda ki bi kasarin herseyi olmuşsun;))
pisikivitlidanone
Guzelim☆♡☆