VİANDAN
Yine uyanıp buz pateni dersine gitmek üzereydim ki yastığımın altında bir kağıt parçası buldum içimden bu ne sikim böyle diye düşünmeden edemeyip açtım:Nasılsınn Bende iyiyim teşekkürler Bu notlara şaşırma çünkü devam edecek bu arada Sarayın arka bahçesinde senin için bir hediyem var bakmak ister misin?lütfen oraya git ve bak seni seviyorumm görüşürüz-Buz patenci.
Ne saçma bir nottu bu böyle ama merakımdan açıkçası duramıyordum.Arka bahçede acaba ne vardı?buz patenci olduğunu söylemişti büyük ihtimal notu bırakan kişi şuan dersteydi yani notu geceden bıraktığını anlamak çok zor olmadı.Zaten arka bahçeden çıkıyordum patenlerimi giyip sarayın dışına çıkıp kaymaya başladım.Soğuk bir kış geçtiği için her taraf buz tutmuştu bahçeye çıktığımda ağzım açık kalmıştı artık bu notu bırakanın normal biri olmadığına kanaat getirmiştim.
Yanmış ceset büyük ihtimalle bana hediye olan kılıçla bölünüp yere ismim bölünen cesetle yazılmıştı ve yine bir not vardıHediyemi hafife almadın umarım senin için en pahalı kılıcı kullandım kılıçta senin bu arada.Neyse hadi derse gel seni bekliyoruz burda aa.-Buz patenci
Bu not mürekkepten belli olduğu üzere yeni yazılmıştı çünkü yazıdaki mürekkebin bazı yerleri kurumamıştı.Bana en pahalı kılıçlardan biri olan gelincik kılıcını hediye etmişti.Bu kılıcı genellikle eğitimciler satın alırdı bu kişi her kimse ya çok zengin ya da bir eğitimci olmalıydı.Çünkü eğitimci belgesi gösterildiğinde bu kılıç bedavaya alınırdı.Kendi param yoktu ailem birşeyi hediye etmedikçe kendime birşey alamıyordum.Hızlı hızlı kayarak buz pateni dersine gitmeye başladım sonunda ulaştığımda bir oh çektim.O kadar da fazla geç kalmamıştım.Herkesin içinden bana sövdüğüne emindim çünkü bakışlarında öyle bir hal vardı.Büyük ihtimalle notu yazan bir kişi bunların arasındaydı.Lian ne ara geldi diye düşünürken hoca eşleri açıklamaya başlamıştı bile
Lian Ava
Vian lyma
Harika cidden ismi kıymaya benzeyen yeni kızla eşleşmiştim.Acaba güzel paten kayıyor mu diye düşünüyordum ki esneme yapmaya başladık.En sevmediğim şeydi neden bodoslama dalmıyoruz ki yani ? Şu lyma mıdır kıyma mıdır nedir sürekli ayaklarıma bakıyordu ayak fetişin mi var knk demek istesem de demedim.Sonunda dansa başladığımızda kızın benden iyi dans ettiğini farkettim tabii benim içim içimi yiyiyordu hırstan.
Kendimi daha çok dansa vermeye çalıştım ve sonunda kızla aynı esneklik ve aynı dans potansiyeline geldim.❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹
Eve geldiğimde akşam yemeğinde geç kalmamak için hızlıca duş alıp çıktım ne giyeceğime karar vermekle 20 dakika geçirdikten sonra lacivert bir elbisede karar kılmıştımAşağıya indiğinde her zamanki manzara vardı.Annem kibar olmak için yemekle cebelleşiyor,Babam otoriter gözüküyor,Sirena kibar yemek için asla uğraşmayıp kalkıp gitsem diye bekliyordu.Lianı neden söylemedin diye soranlar için kendisi hayal alemine dalmış gibiydi.Yemeği yiyip 3 kardeş odalarımıza dağıldık.Alakasız sirena en küçüklerimin olmasına rağmen nasıl bu kadar uzundu ?Kendimi yiyip bitirsem bile bu soruya cevap veremezdim çünkü sirena bale yapmaya bayılırdı bu da onun boyunu uzatıyor diye düşünürken kapıya geldim. Kapı kolunu indirdiğim anda arka bahçenin kapısından bana bakan bir çift mavi göz gördüm ve yeni bir not.Anlamlandıramıyorum hiçbir şeyi cidden.
Hemen yazıp kaçacağım sana yeni bir hediyem var müzik odasında umarım beğenirsin seni seviyorum<3-Buz patenli suikastçi
Yine kılıç olabilirmi diye düşünmeden edemedim ve müzik odasına doğru adımlamaya başladım.Kapıyı açınca masmavi bir piyano görmemle gözlerim fal taşı gibi açılıp doldu.Küçüklükten beri hayalimdi piyano çalmayı öğrenmek ama ailem asla almamıştı. Ve elektro gitarıda öyle o da piyanonun yanındaydı.
-Hediyelerim güzel mi Via?
Ne şaka mı bu?Şuan tam arkamda bir katil vardı ve ben kaskatı kesilmiştim.Giderek kalp atışlarım hızlanırken Sirena'nın yaptığı soğukkanlılık taktiklerini denemeye başladım ama işe yaramıyordu.
-İstesem arkamı dönüp seni gafil avlayabilirim biliyorsun değil mi ? Diye sordum ona istesem yapardım ama nedense yapmak istemiyordum
-Yapabileceğini biliyorum bana şimdilik Buz patenli suikastçi de.Ben kaçtımmMeraktan içim içimi yerken hemen elektro gitar ve piyanoyu incelemeye başladım.
İkiside hayallerimin bile ötesindeydi ama gerçekti cidden anlamlandıramıyordum bu olayı ama o suikastçı kimse onu bulacaktım çünkü kılıcımı nasıl kullanacağımı ve insanları nasıl kullanacağımı çok kullanıldığım için çok iyi bilirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Patenli Suikastçı
FantasySHİP KİTABI DEGİLDİR JENNİE TEMSİLİ FOTOĞRAF Ana karakter ve aynı zamanda kendi krallığının prensesi olan Vian ın krallığında gizemli bir suikastçı belirir ve her gece vian ve ailesinin yataklarına hiç belli etmeden notlar bırakmaya başlar. FİKİR TA...