coincidence

25 1 0
                                    

Sabah telefonumdan gelen arama sesiyle gözlerimi açtım. Bugün en yakın arkadaşlarımdan biri olan Jisung'un düğün günüydü. Çok heyecanlı olduğundan dün geceden beri hepimizi mesaj yağmuruna tutuyordu.

Chan arıyordu.

-Alo?

-Oh, Felix uyandın mı diye kontrol etmek için aramıştım fakat sanırım şuan uyandın.

-Hm hmm. Bir şey mi oldu hyung?

-Sen deli misin saate bak istersen.

Telefonu açıp saate baktım.
Saat 11.34.

-Siktir siktir siktir siktir...

-Felix sana elli kere alarm kurmanı söylemiştim ve sen cidden kurmadın mı? Jisung zaten çok gergin kafasında salak salak şeyler kurmaya başladı gerginlikten. Şuan duysa düğünü önemsemediğini falan düşünürdü.

-Off biliyorum hyung ama dün zaten çok yorgundum biliyorsun ya hani.

-Evet Felix bende sizinle beraberdim fakat sen hariç hepimiz uyandık. Düşün Changbin bile uyandı.

-Tamam hyung hadi kapatıyorum hazırlanmaya başlıyorum şimdi. Öptüm.

Diyip telefonu kapattım.

Düğün 13.45 de başlayacaktı hazırlanmam için bol bol vaktim olmasada biraz hızlı hazırlanırsam rahat rahat yeter.

Daha fazla oyalanmadan yataktan kalktım ve banyoya gittim.
Yüzümü yıkayıp  bir şeyler atıştırmak için mutfağa girdim.

Uğraşmamak için gevrek hazırlayıp yemeye ve telefonda gezinmeye başladım.

Bitirdikten sonra çıkıp dişlerimi fırçaladım ve odama gidip kıyafetlerimi giydim.
Saçlarımı yapıp hafif bir makyaj yaptım.

Çantamı hazırlayıp ev ve arabamın anahtarını alıp arabama bindim.
Arabayı sürmeye başlarken çok stresli ve gergin olacağını düşündüğümden ilk Jisung'u  aradım.
Hemen telefonu açtı.

Bağırır ve gergin bir ses tonuyla

-Aman tanrım Felix nerdesin çoktan burada olman lazımdı?

-Biliyorum Jis şuan arabadayım.

-Lix olabildiğince hızlı ol lütfen çünkü bu ikisi gerginliğimi geçirmek yerine katlıyorlar.

Arkadan Chan ve Changbin hyungun söylenme seslerini duyabiliyordum.

-Tamam Jis panikleme her şey mükemmel olucak ben hemen oraya geliyorum ve sende dünyanın en güzel gelini olucaksın ve düğününüz harika geçecek ama lütfen panik yapma artık lütfen herhangi bir atak geçirmenden korkuyorum.

- Ahh tamam haklısın daha az gerginim sanırım şuan teşekkürler Lix öpüyorum hızlı ol lütfen.

Telefonu kapattım ve arabayı daha hızlı sürmeye başladım ta ki...

-Siktir araba neden yavaşlıyor?Ahh hayır ne olur bugün olmasın hayır hayır.

Korkarım ki araba bozulmuştu.

Hemen kenara çekip arabadan indim ve kaputu açtım.
Lanet olsun bu aptal şeyden dumanlar çıkıyordu.

Aklımdan Chan hyungu aramak geçti fakat onu ararsam Jis'in öğrenmeme ihtimali yok ve yeterince gergin ve stresli olduğundan aramaktan vazgeçtim ve yardım dilenir gibi etrafa bakmaya başladım.

Telefonumdan servisi aradım ve yaklaşık 15 dakika içerisinde gelebileceklerini söylediler ama saat 12.56 idi.

Çaresiz bir şekilde servisi beklerken arabamın arkasına duran araba ile dikkatimi oraya verdim.

coincidenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin