Düğün bitmişti ve şu an giden konukları geçiriyorduk.
Yanımda Chan hyung vardı ve tesadüfen karşımızda Hyunjin ve Seungmin vardı. Onlarda karşı taraf olarak konukları geçiriyorlardı.
Son misafirde gittikten sonra Chan hyunga dönüp
-Off düğünün bu kadar uzun süreceğini hiç düşünmemiştim. Yorgunluktan ölüyorum!
-Normal yani düğünde en çok koşturan kişi sendin.
Omzuna şakasına vurup
-Keşke yardımcı olsaydınız ya. Bu kadar koşturmazdım. Bütün düğün orada oturup alkış tuttun, Changbin hyungdan bahsetmek bile istemiyorum! Baksana hala Jeongin denen çocukla flörtleşiyor.
Chan hyung gülüp beni kolunun altına aldı ve Changbin hyungun yanına doğru yürümeye başladık.
-Yapma ama cidden birbirlerinden hoşlanmış gibi duruyorlar.
Seungmin
-Ee daha ne kadar süre onun arkasından bakmayı planlıyorsun? Ona göre bir sandalye çekeceğim de.
-Çok komiksin Hyunjin.
-Gidip konuşmayı denesene düğün bitti nasıl olsa olay çıkarmanın bir önemi yok şu an.
-Öyle mi dersin?
-Ne kaybedersin ki Seung.
Hyunjin'in laflarıyla gaza gelip Chan'ın yanına ilerlerken birden Min ve Jisung'un gelmesiyle durdum.
-Gençler düğün bitti falat Jis ile düşündük ki kaynaşmamız için clup bar gibi bir yere mi gitsek?
-Evet ya düğün sonrası after party gibi arkadaşlar ister misiniz?
Chan düşündükten sonra bana baktı ve önüne dönüp tam konuşacakken Felix
-Gidiyoruz değil mi hyung?
Chan mahcup bir şekilde gülümseyip başını onaylarcasına salladı.
Tanrım Chan neden Felix'e hayır diyemiyor? Ayrıldıktan sonra ne yaşamış olabilirler? Aralarında ne var acaba... Çok temasa geçmelerini başta takmamıştım fakat offf!
Ahh Felix'in benimle konuşması şu an dank etti! Ayal altında dolaşıp aralarıma girmememi mi kastetti acaba?
Nasıl olacak bilemiyorum ama bunları ayırmam lazım en azından Chan ile konuşana kadar.
Aklıma gelen fikirle gülümseyip Hyunjin'e döndüm.
-Ne var ne bakıyorsun?
-Hyunn~ Sencede Felix çok iyi değil mi?
-Hmm. Bilmem belki ne oldu ki?
-Baksana Jeongin ile şu çocuk flört gibi bir şey oldular. Chan'ı benim kapmam lazım. Min ve Jisung'u saymıyorum bile. Herkes çift geriye bir tek ikiniz kaldınız.
-Asla olmaz Seung. Kesin ve net.
-Hyun bak Chanla konuşmam lazım ve çok bitişik geziyorlar Felix asla konuşmama izin vermez ne olur en azından bu gecelik onu oyalasan olmaz mı?
Ona yalvaran gözlerle baktığımı gördü ve ofladı.
-Tamam ama sadece ideal tipim falan olabilir Felix o yüzden yani.
Gülüp ona sarıldım.
Felix
Düğünden çıkıp bar gibi bir yere gelmiştik ve şans eseri çok fazla kişi yoktu yani buda eğlenebileceğimiz anlamına geliyordu.
Herkesin aşağı yukarı eşi var gibiydi ben Chan hyunga kalmıştım sanırım.
Yani öyle düşünüyordum en azından.-Selam.
-Selam. Bir sorun mu var Hyunjin?
-Oh hayır sadece bakıyorumda herkesin eşi var gibi görünüyor. Konuşmak için geldim o yüzden sadece.
-Evet herkesin eşi var galiba cidden. Ee tanıyalım seni biraz.
Chan
Evli çiftimiz dışında herkes birbirleriyle kaynaşmaya çalışırken bende onları izliyordum.
Açıkçası ne yalan söyleyeyim buraya geldiğimde Seungmin'i görmeyi beklemiyordum. Onu gördüğümden beri kafam çok dağınık ve bu durumdan çok rahatsızım. Daha onu yeni atlattığım sırada karşıma çıkması cidden beni fena duruma düşürmüştü.Burada durduğum sürece gözlerim Seungmin'e gittiği için lavaboya gitmeye karar verdim.
Masadan kalktığımda Felix hemen bana dönüp ne olduğunu sormuştu bende onu bir bahaneyle geçiştirdim.
Felix bu süreci atlatmamda en yardımı dokunan kişiydi. Aramızdaki neşe kaymağımız oydu. Hepimizi güldüren, sakinleştiren, moralimizi düzelten oydu. Hepimiz onun hakkını ödeyemeyiz.Lavaboya geldiğimde bir duvara yaslanıp sadece kafamı dinlemek istemiştim. O da çok sürmemişti.
-Chan..?
Gözlerimi adımı duymamla açmıştım ve karşımda ürkek bakışlarıyla Seungmin duruyordu.
Bir süre belki bir şey söyler diye gözünün içine baktım. Konuşmayıp sadece öylece baktığını gördüğümde yaslandığım duvardan kalkıp gitmek içim bir adım attığımda Seungmin beni kolumdan tuttu ve bana sarıldı.
-Hayır, hayır. Bu sefer gitmene izin vermeyeceğim.
-Senden izin alan yok zaten. Bırak.
-Chan anlamıyorum neden böyle davranıyorsun? İzin ver sana kendimi açıklayayım.
-Açıklamanı duymak isteseydim 1 yıl önce o resimleri gördüğümde seni dinlerdim.
-Sana kaç kere daha söyleyeceğim? Yemin ediyorum gerçek değil onlar!
-Ya sen iyi misin? Kız dudağına yapışmıştı, nasıl sana inanmamı bekliyorsun?
-Chan bak yemin ederim video çekmiş oradan almış. Beni öptüğü an ben onu ittim! Fotoğrafta bile gözlerim açık ve şaşkınım.
Durdum ve düşündüm. Seungmin'in dediği gibi fotoğrafta öyleydi. Acaba doğru söylüyor olabilir mi?
-Bilmiyorum Seungmin, şu an bunları düşünmek istemiyorum. Eğlenmek istiyorum, sende engel olma lütfen.
-Peki Chan, ama anlayacaksın bir gün benim doğruları söylediğimi. Ben seni sevmeye kıyamazken aldatmışım gibi gösterdiler ve buna inandın. Ne kadar kırgın olsamda bana ger dönmeni bekleyeceğim.
Dışarı çıkmak için adım attığım sırada Seungmin'in bana sarılmasıyla duraksadım. Ona döndüm.
-Chan hadi affet beni. Nolur.
-Seungmin..
-Efendim?
Daha fazla dayanamayıp Seungmin'i kendime çekip dudağından öpmeye başladım.
.
.
.Merhabaa bolum atmam uzun surdu ozur dilerim😔
Sinavlar basliyo umarim guzel gecer sinavlariniz🫶🏻