koş.

235 11 12
                                    

Selam ben yazar kwkwoowwoq biraz garip oldu giriş neyse başlayalım

Sadece koşuyordum.Hic durmadan, arkama bakmadan sadece...
Kemerimdeki bıçağı önümdeki ayaklara saplarken Bi yandan saklancak yer arıyordum ve Bi yandan ağlıyordum...

Annemi yeni kaybetmiştim o...
O benim için  kendini feda etti. Deli gibi ağlıyordum ve Bi yandan ağaca tırmanıyordum.

Annemin son cümlesi 'KOŞ SENI SEVİYORUM AMA KOŞMAN GEREK'
Demesiydi.
Anneme çok düşkün biriydim babam gittikten sonra hep annemleydim.
Onun gidişi çok koymuştu.Onun için savascam.

Gece olmuştu aylaklar çoğalıyordu ok bulmam ve mermi bulmam lazımdı bir konserve açıp yedim.Etrafimda aylaklar azdı hiç yok denencek kadar azdı.

☆☆☆☆☆☆☆

Bir kaç gün geçmişti konserve yiceklerim azalıyordu erzak aramam gerekiyordu.Annemin yokluğuna azda olsa alışmıştım.

Yine gece olmuştu, sıkıcı geçiyordu ama yapcak bişi yoktu bu hayat böyle...

Çığlık sesi duydum ve bağrısma lanet olsun tamda uyumak üzereydim diye söylendim ama sonra bunun iyi bir fikir olmadığını ve yardım etmem gerektiğini düşünerek yavaşça ağaçtan indim ve sesi takip ettim.

Sesin nereden geldiğini bulmuştum çalılıkların arasına sakladım ve kişilere baktım. Dört kişi zor durumdaydı orta yaşlarda siyahı birr kadın iki adam vardı  ve benim yaşlarımda birr çocuk mermi sayıma baktım yetecek ve daha fazlası vardı ama bunu sindi kullanmak aptalca olurdu o yüzden arbaletimi çıkardım.

Ve ilk benim yaşımdaki çocuğa buçak çeken adamın kafasını hedef aldım...
3...2...1 BAM tam isabet. Çocuk bunu fırsat bilip hemen silahını aldı bende o sırada diğer adamın kafasına isabet ediyordum. OHA ONE LAN!?Orta yaşlardaki adam birinin boğazındaki damardan koparmistı hemde ağzıyla. Bunun olmasıyla herkes hamleye geçmişti ben de dahil,gerçi zaten ben hamledeydim. Hepsi ölmüştü tam gitcekken adam bana seslendi
'Hey dur orda' dedi
Silahını bana siper ettiğini hissetmiştim.

'Üzgünüm gitmem gerek' dedim ama adam ona dönmem de ısrarcıydı. En sonunda yavaşça onlara döndüm.

(Kombin bu begenmediyseniz değiştirebilirsiniz canva dan yaptım çaktırmayın)Selam yine bennn oqodosodozod beğendiyseniz devam etcem yazım yanlışı yapmıs olabilirim afedersiniz Oy verirseniz çok mutlu olurum baybayyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin bu begenmediyseniz değiştirebilirsiniz canva dan yaptım çaktırmayın)
Selam yine bennn oqodosodozod beğendiyseniz devam etcem yazım yanlışı yapmıs olabilirim afedersiniz
Oy verirseniz çok mutlu olurum baybayyy

WE ARE THE WALKİNG DEADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin