bulusabilir miyiz?

79 7 4
                                    

TATUM'DAN

Hava soğuktu iki gün önceki dehşet yağmurun sonrasından gerçi normaldi soğuk olması. Kaldığım ev biraz hasar görmüştü ama genede dayanabilcek durumdaydı. Bir karar aldım bu evden çıkacaktım ve Rick'lerin olduğu eve geri dönecektim tabi hala ordalarsa. Oturduğum koltuktan âni şekilde kalktım ve elime çantamı kaptım içine marketten bulduklarımı ve evden çıkan bir kaç yiyecegi koydum aynı zaman da evin çekmecelerine bakarken bulduğum bir kaç sargı bezini ve antibiyotik koydum derin bir nefes aldım,arbaletimdeki okları yerleştirdim. Carl'ın bana verdiği silahıda kemerime taktım aynı zamanda bıçağı da taktım kapının önündeki koltuğu çektim ağzımdan lanet olsun diye homurdandim çünkü siktiğimin koltuğu çok ağırdı. En sonunda koltuğu çekmeyi başardım. Ahh bu arada kamerayı unutmadım onları bulunca Kelly'e kayıtları zorla izleticektim. Evden dışarı çıkıp bulduğumuz yani gurubun olduğu (şupheli😘) eve yürümeye başladım.

☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆

Baya yürüdüm yaklasık iki saattir yürüyordum bi yandan da karşıma çıkan aylakları öldürüyordum. Biraz daha yürüdükten sonra karşıma fırtına nedeniyle yere düşen Bi ağaç çıktı umarsamadım ve ağacın üstünden atladım sorunsuz bir şekilde geçmeyi başarmıştım ve devam ettim yürürken kendi kendime "güzel hersey sorunsuz gidiyor" dedim demez olaydım. Karşıma kocaman bir aylak sürüsü çıktı sinirle
"HAY BENIM ŞOM AĞZIMA SIÇIM" diye sinirle bağırdım ve geriye koşmaya başladık baya hızlı koştum bir yandan da arkama baktım aylaklar geliyordu aha şimdi yaragı yedik derken yere yapıştım hay amk kalkmaya çalıştım ve başardım ayağım burkulmustu ama şuan bunu umursayamazdim. Ağacın olduğu yere kadar koştum ağaçtan atlamaya çalışıyordum tam geçmiştim ki ayağımın bir şeyin tutmasıyla kaldım bu bir aylaktı tam ısırcağı anda kafasına tekmeyi geçirdim ve koşmaya devam ettim. Ağaç onları yavaslatabilirdi yani şanslıydım. İzimi kaybettirmek için ormana girdim ve onlardan uzaklaşmaya başladım ama hesaba katmadığım bisi var, şuan yalnız yerden gidiyorum yani evden uzaklaşıyordum.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Bi saat boyunca ormanda koştum siktiğimin aylakları geride kalmıştı yani şanslıydım ama bi yandan da şansızım çünkü kaybolmuştum, çantama baktım yiyecek ve suyum var az olsada mermimde var nefes alıp yola devam ettim.

CARL'DAN

Uyandım ekiple kahvaltı ettik. Bazıları oturuyor bazıları Deana'nin yanına gidiyor bende etrafı dolaşmayı düşündüm duvarlar sağlam gözüküyordu bir sürü evler vardı.

~1 saat sonra

Ron diye bi çocukla tanıştım benden bir yaş büyüktü galiba sonra oda beni arkadaslariyla tanıştırdı Mickey,Ron,Enid le tanıştım iyi insanlardı ama Enid bana soğuk davraniyordu hatta direk yüzüme bakmıyordu bunları boş verip Mickeylerin evinde bilardo oynamaya gittik.

Akşam eve döndüm babam ve michonne polis olarak görev yapacaklarmış onlar adına sevindim ve yemek yiyip çizgi roman okumaya başladım bunu bana Tatum vermişti ve gerçekten severek okuyordum.

Selam bu bölüm bitti kısa oldu biliyorum ama şuan okul gezisindeyim bir dahakine daha fazla yazıcam asklarim baybayyy 

WE ARE THE WALKİNG DEADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin