"kerem öleceğim heyecandan, şu kremanın tadına bir baksana ona göre dışını bununla sıvayacağım." diyerek elindeki kabı kereme uzattı barış.kerem parmağını daldırarak tadına baktı, "güzel olmuş lan, konu ismail olunca nasıl da elin çalışıyor piç herif." dedi.
aklına gelen sevgilisiyle gülümsedi barış.
"sana mı yapacaktım götümün kenarı, tabii ismaile yapacağım."
"götümü ye barış, sana kalmadık benim sevgilim senden hünerli." diye söylendi kerem.
"bir zahmet amına koyayım gastronomiyi babam okumuyor." dedi.
ikili atışarak akşamki sürpriz doğum günü için hazırlıklara devam ediyordu. içeri gelen ardaya döndüler.
"amına koyayım ciğer kalmadı, bizim bu pompa nerede?" diye sordu elindeki balonları göstererek.
"niye kendini mi pompalayacaksın?" diye sordu kerem.
dediğiyle ikisi kahkaha attı.
"ha ha ve ha kerem, şimdi kes sesini. götümden nefes alıyorum nerede bu pompa amına koyayım." dedi sinirle.
"barış atmıştır bir kenara." diyerek yanıtladı kerem.
"şişir lan ne işin var başka, sabahtan beri biz uğraşıyoruz zaten." dedi barış.
"siktirin gidin ya size bir şey soranda kabahat." diyerek ayrıldı mutfaktan arda.
barış tamamladığı pastasının fotoğrafını çekti ve instagram storysine ekledi.
"barış böyle pasta yapmayı nereden öğrendi, sadece yanlış cevaplar."
yazarak ve ismaile gizleyerek eklemişti.
partiye yarım saat kaldığında herkes enteresan bir şekilde eve doluşmuştu. ferdi, altay, mert, yunus, abdülkerim, kazımcan ve daha nicesi. geriye sadece barışın biriciği ismail kalıyordu. onu da irfan getirecekti, ne kadar belli etmeyebilirse diye düşünüyordu barış.
son kez her şeyi kontrol etmek adına mutfağa gitti, pastaya mumları yerleştiriyordu. irfan arayıp iki dakika içinde evde olacaklarının haberini vermişti. barışın içi içine sığmıyordu.kapıya takılan anahtar sesiyle salona koştu, ışıkları kapadı ve herkese sessiz olmaları için işaret verdi. ismail eve girdiğinde yavaşça salona ilerledi arkasındaki irfanla. ışığı açtığında coşkuyla karşılıyan kalabalıkla şoka girdi.
"şaka yapıyorsunuz." dedi coşkuyla. etrafta barışı aradı gözleri.
"buradayım sevgilim." diyerek arkasından geldi.
ismail son zamanlarda ne kadar soğuk hissetse de, bunu organize edenin o olduğunu bildiği için minnet duygusuyla kaplanmıştı içi.
"barış, teşekkür ederim." dedi ismail ve sarıldı sevgilisine.