Her gün olduğu gibi sıradan bir Çarşamba günüydü,ne olduğunu bilmediğim günüm iyi mi kötü mi gectigini bilmediğim bir yaz günüydü.
Okuldan nihayet dönmüş ve kendimi dinlemeye bırakmıştım,sakin sakin duruyordum ve ardı ardı kesilmeyen bildirimler ile telefonuma baktım.
Evet benim kendi fan hesabıma milyon takip isteği ve bir sürü beğeni gelmişti,tek tek bütün beğenileri ve takip isteklerine kabul ettim.Fakat bir tanesi bana aşırı güzel geldi,ilk bakışta saf ve temiz derler ya onun gibi...
Günlük işlerimi halledip o saçma ve beni yoracak olan 'ders' adı verilen zımbırtının başına oturdum.Dersim çok fazlaydı ve matematik ahh o matematik beni bıktırıyordu sahiden.
Hani derler ya 'lgs hayatı belirler o sizin yolunuz fln' işte o saçma sınavın insanıyım ben ve o sınav yüzünden hayatım boka döndü desem yeridir..
Her neyse gece artık çok geç olmuştu ve ben derslerim bitince telefonu eline aldım tek tek mesajlara baktım,yeni eşitler yaptım fln ve en güzel yeri hikayeler oldu...Herkes yaz akşamlarının ne kadar güzel olduğunu anlatan postlar atmıştı fakat bir tanesi hariç cansu_147 (yanlış hatırlamıyorsam) birkaç üzgün post vardı profilde ve ben kadar duygusal fakat hissetmeyen birisi için daha farklıydı...
Cansu benim diyişimle candy'm çok değer verdiği bir arkadaşı okulda bıçaklanmış ve nasıl bir duygu bilmem ama pek güzel bir duygu gibi gelmiyor bana... Ağlıyordu daha ismini bilmediğim tanımadığım görmediğim o kıza nasıl olduğunu sordum sadece ve başladı işte bi sekilde bizim dostluğumuz.
Çok üzgündü biliyordum görmesemde biliyordum.
İlla görmek gerekmez bazılarını
hissetmek yeter
Oradan başladık konuşmaya...
Tanımadığım birine ona iyi hissetmesi için elimden ne geliyorsa yaptım ve bana dediki' bana çok değer veriyorsun karı koca olalım mi' ( yanlış anlamayın lütfen lez değiliz)
Olduk iste olduk ve halen daha devam ediyoruz dostluğumuza ve sonuna kadar gideceğiz..
______________________________________Because you're worth it, beautiful
İ love you bayb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you
Short Story⭐tek bölümdür ⭐kendi yaşantımdan ⭐ yazım yanlışı için şimdiden özür dilerim