Finalllll🤔🦁

103 17 5
                                    

Kitap o kadar saçma yazdim ki ve siz buna rağmen okuyup beğendiniz çok teşekkürler Helluva boss yeni video şunu çok merak ediyorum ve o video ile ilgili bir kurgu yazmak ve daha iyi sizi neyse umarım bu Kitabı unutmadınz sizi seviyorum çok boş yaptım.

Stolas sonunda doğum yapış ve içeride dinleniyordu. O sırda ise bebek Biltzo nun kuçağında idi. "Sen...çok tatlısın ama" diyerek kendi çocuğunu seviyordu blitzø. Stolas ise dinleniyordu."Baksana müslman" dedi Lona . "Efendim Ataistbutberes" dedi Via. "Kardeşimiz oldu lan" dedi Lona. "Evet Müslüman bir kardeşimiz oldu" dedi Via . "Anan Müslüman" dedi lona . "Baban Ataist senin" dedi via . "Öyle" dedi . Lona . "Allah'aşkına susun" dedi Biltzø.

"Nereye geldim lan ben amk" dedi Blitz
"Cennet hoşgwldinz" dedi melek.
"Ne cenneti amk Stolas ve tatlı tutarlarım nerede ?" Dedi Blitz.  "Şey onlar cehennem de siz yüceler yücesi cennete bir geçiş hakkı kazandınız." Dedi Melek . "Ananı kazdım ben" dedi Blitz. "Kibar olun " dedi Melek. "Anan seni yaparken kibar oldumu ?" dedi Blitz. "Cidden lafına dikat et sürtük" dedi Melek. "Beni cehennem geri götür macık" dedi Blitz.  "Bu mümkün diğil." Dedi Melek.  "Sikim ! beni cehennem götür yoksa ben senin anı götürüm" dedi Blitz.  "Tamam tamam sakin hemen şuradan sikitir git senile uğraşamam" dedi Melek.  "Ay kıçım " dedi Blitz.

"Bir an gittin sandım Blitzy!" dedi Stolas
Blitz, Stolas 'in  anlını öptü .  "Uzun hikaye balım" dedi Biltz.  sonra çocuklarının kafasını okşadi

-Son-

hehe bu da bitti optum

 Aşk Nerden nereye ~Helluva boss *stoliz *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin