פרק 1

3 0 0
                                    

"אתה לא אמור להיות פינגווין, זה יהרוס הכל אתה לא מבין"

טוב בואו נעצור רגע (זמן נעצר).
היי
אני מרלוד מריל בקיצור, והבחור שצורח אליי עכשיו זה האבא הדפוק שלי ריגדורי, אובססיבי לכוח וזה שאני פינגווין לא הופך את המצב טוב יותר.

ולמי שלא הבין אני לא פיזית פינגווין זה רק תואר, אחד לפני התואר הכי נמוך שזה סופר מבאס, התרנילים תפסו את המקום הנוראי הזה.

במשך מיליוני דורות היינו משפחה של תוארי תנין, התואר החמישי בגובהו אז זה לא כל כך מפתיע שהוא עצבני לגבי זה.

תואר בעצם קובע איפה אתם בשרשרת המזון (ה.כ: שזה רק ביטוי).

התואר גם קובע לאיזה סוגי עבודה אפשר לגשת, ובאיזה מדינות וערים מותר לגור.

התואר מופיע בגיל 17 כמו סוג של סימן מוזר על הכתף.
לבנות על ימין, ולבנים על שמאל.

ובגלל שגם העולם חושב שאני כישלון הוא הדביק לי את הסמל המכוער  הזה שנראה כאילו נלקח מסדרה מצוירת לילדים קטנים על הכתף הימנית שלי.

יש לי מזל שהתנין הזקן גרוע בכיוונים.
כי אם הוא היה יודע איפה הסימן הופיע זה היה הסוף שלי, זאת גם הסיבה שאני לא מספר לו שאני גיי.
הוא מהאנשים שיאמינו בכל הדברים הכי סטריאוטיפים ונוראיים שאומרים על קהילה מסויימת ויעודד אמירות כאלה, הוא מהאנשים שיאחל איחולי מוות לאנשים שהוא לא מכיר בלי סיבה הגיונית, רק כי לפי טענתו זה כיף.

חשבתי כבר במשך שנים לברוח מהבית הנוראי הזה במיוחד אחרי שהוא הרג את אמא, אבל אף פעם לא היה לי את האומץ לעשות את זה.

זהו זה

זה קצה הקרחון

אני מסתלק מכאן עוד הלילה

עוד הלילה...

~•~

אין לי משהו מיוחד לרשום אז...

סוף פרק🤭

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Penguin by mistake?Where stories live. Discover now