Will It Happen?

64 8 5
                                    

"Saat 21.00 olduğunda Perth gazinodan çıkmıştı. Arabasına atlayıp G-Mint'in yolunu tutmuştu. Bu olayı Gemini ve Chimon'a hızlıca anlatması gerekiyordu."

"Perth ofise ulaştığında hızlı bir şekilde üst kata çıkıp Gemini'ın odasına daldı."

Perth Tanapon
Hey, çocuklar! Ah, Chimon? Gemini nerede?

Chimon Wachirawit
O mu? Birazdan geleceğini söyledi.

Perth Tanapon
Chimon, konuşurken neden suratıma bakmıyorsun? Bir şey mi yaptım yine?

Chimon Wachirawit
Hayır, yok bir şey.

"İkisi odada beklerken Gemini sonunda içeri girer."

Gemini Norawit
Anlat bakalım, bugün ne oldu?

Perth Tanapon
Bomba gibi bir habere hazır olun! İlaçları getirmeyi başarmışlar ve bunun şerefine yarın akşam 22.00-01.00 arası bir parti düzenleyeceklermiş. Partinin ertesi günü ise ambalaj imalatına başlayacaklarmış.

Chimon Wachirawit
Parti mi?

Gemini Norawit
İyi ama oraya nasıl gireceğiz? Davet alamazsak sızmamız imkansız.

Perth Tanapon
Olay da bu işte! Bu partinin afişi yayılsın diye sosyal medyada da yayınlayacakmış. Bu şekilde içeriyr rahatça girebileceğiz. Kalabalık olmasını kendisi istiyor.

Chimon Wachirawit
Bu garip... Fourth ilk defa gazinoda bir parti veriyor.

Perth Tanapon
İlk defa mı?

Chimon Wachirawit
Evet ilk. Bu yüzden giriş planını çok iyi yapmalıyız.

Gemini Norawit
Benim bir planım var. Chimon, Phuwin'i de buraya çağırır mısın?

Chimon Wachirawit
Ben mi? Aah, tamam...

"Chimon odadan çıkar ve Phuwin'i çağırmaya gider. O sırada Perth içeride isyan etmeye başlamıştır bile."

Perth Tanapon
Chimon'u Phuwin'le görmek istemediğimi bildiğin halde piçliğine mi yapıyorsun?

Gemini Norawit
Bilmem, belki de...

"Chimon ona seslenmeden kapının dışında Phuwin'i izliyordur."

Chimon Wachirawit
Şey, Phuwin... Gemini Bey seni çağırıyor da, gelebilir misin?

"Phuwin ona cevap vermeden ayağa kalkar ve suratına bile bakmadan Gemini'ın odasına geçer."

Sekreter Phuwin
Buyurun efendim beni çağırmışsınız.

Gemini Norawit
Bir geceliğine sana ihtiyacımız var. Şimdi oturun ve sessizce planımı dinleyin.

"Gemini planını anlatırken üçü de şaşkınlıktan ölmek üzereymiş gibi planı dinliyordur. En sonunda Perth dayanamaz ve sorgulamaya başlar."

Perth Tanapon
Ne yani şimdi doğru anladıysam demek istiyorsun ki, Fourth orasının kalabalık olmasını istiyorsa sekreterini de getirir. Phuwin orada onun sekreteriyle flört edecek, Phuwin'in abisi Joong'la flört edecek, ben de Fourth'u oyalarken Chimon ve sen de anahtarları alıp depoya mı ineceksiniz? Sonra da planında fotoğraf ve videolarla ilaçları ifşa edip basına vermek var, doğru mu anladım?

Gemini Norawit
Tam olarak öyle!

Sekreter Phuwin
Peki bu flört ne işe yarayacak? Abimi neden istiyorsunuz?

Happy Nation | GeminiFourthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin