Arkadaslar influcer ve YouTuber olan iki kızkardeş var ben fiziklerine çok özeniyorum imreniyorum inşallah benimde böyle fiziğim olur.
Hemen gösteriyim sizedeArkadaslar bugün tayt giydim ben ve baldır kismimi beğenmedim ben bu üstteki resimdeki gibi incecik olmasını istiyorum neyse işte öyle sizin diyetler nasıl gidiyo yada sorumu şöyle degistiriyorum sizin hayalinizdeki fizik nasılll
(Bu arada ben kuzenimin nişanı için hala düzgün elbise bulamıyorum kilomdan dolayı cidden ağlamak istiyorum kendimi bi odaya kapatıp birdaha çıkmamak istiyorum .noldu diye sorarsanız dışarıdaki mağazalarda hem istediğim gibi çok çeşit bulamıyorum hemde fiyatı Bayaa pahalı oluyo internetten alsam desem guvenemiyorum o da şu yüzden atıyorum bu elbise buldum tamam'mi benim gibi kilolu insanlar sormuş mesela satıcıya bu kilodayim olurmu gibisinden adam ya yok dar olur diyo yok size uygun değil diyo falan filanda diye gidiyo hani bi ihtimal bedeni bulduk diyelim üstüme olup olmayacağından emin olamıyorum çünkü mesela beli oldu diyelim göğsü olacakmı basen olacakmı o sıkıntı oluyo onumde 2 ay süre var çok son günlere birakmicam 1 ay kendime süre vericem benim gerçekten kilo vermem lazım tek bu elbise içinde deil hicbi kıyafetin içine olamıyorum,sığamıyorum bu 1 ay sonra elbise bakmaya baslicam baktim eğer bulamazsam aklımda olan elbiselerden birini secicem artık ama bir yandan para da biriktiricem öyle bakalım sizin hayat nası gidiyor????)
Ben size söylemeyi unuttum ramazan yakında baslicak nasıl olur bilemiyorum ama neredeyse 3 hafta sonra ailem gelicek ve ben bi şekilde zayıflamış incelmiş olarak çıkmak istiyorum 😮💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zayıflama günlüğüm 2
Non-FictionBaşlangıç:92,35 Hedeflerim: 89❌️ 87❌️ 85❌️ 83❌️ 81❌️ 79❌️ 77❌️ 75❌️ 73❌️ 71❌️ 69❌️ 67❌️ 65❌️ 63❌️ 61❌️ 59❌️ 57❌️ 55❌️ 53❌️ 51❌️ 49❌️ 47❌️