1

528 24 97
                                    

Selammm ilk ficim olucakk o yüzden yazım yanlışı falan olursa üzgünümm <3

GOJO'DAN

Yine her zamanki gibi geç kalmıştım okula, alarmı kurmayı unutmuştum bu sefer.. kahvaltı bile yapmadan koşarak okula gidiyordum giderken bir yandan da telefonda shokoyla konuşuyordum, bugün okula yeni bir öğrenci geleceğini söylemişti ama pek de umursamadım.

Okula geldiğimde bizimkilerin kantinde olduklarını öğrenince yanlarına gittim.

Shoko: Nerdesin lan delta bozuntusu iki saattir seni bekliyoruz.

Gojo: Bende sensiz yapamıyorum canım arkadaşım,neyse onu boşver de bu kantin niye bu kadar kalabalık bugün.

Shoko: Yeni öğrenci gelmiş delta olduğu söyleniyo, kimse inanmadı ilk başta ama sonra harelerini gösterince inanmak zorunda kaldık

Megumi: İyi de çok mantıksız değil mi? İki tane deltanın aynı dönemde ve aynı yaşta olmaları, böyle şeylerin sadece efsanelerde olduğunu sanıyordum.

Gojo: Gidelim bakalım bi deltamıza, yalan mı yoksa mucize mi.

Shoko: gojo çocuk okula yeni gelmiş. Durduk yere olay çıkarmaya gerek yok hiç uğraşma.

Shoko ve megumiyi dinlemeden yanlarından ayrıldım. Yeni gelen çocuğu merak ettiğimden duramazdım yerimde, kalabalığa doğru yürümeye başladım.

GETO'DAN

Kalabalıktan aşırı rahatsız olmuştum, bütün kızlar okula geldiğim ilk andan beri saçma sapan sorular sorup etrafımda geziyorlardı. Benim yerimde bir başkası olsa bu gördüğüm ilgiden memnun kalırdı ama sessizliği seven bir yapım olduğu için bu ilgiden acayip rahatsız olmuştum. Kurtarıcı meleğim gelip beni kurtarsın diye dua ederken parlayan beyaz saçlı,buz mavisi gözleriye gözümün önüne bir çocuk geldi. Onu görünce içimde değişik şeyler oldu, içimdeki kurt deliriyordu onu görünce neden böyle olduğunu anlamaya çalışarak şaşkın gözlerimle bakıyordum ona.

(Geto evin yaniyooo)

GOJO'DAN

Kalabalığı feromonlarımla korkutmuştum, herkes gittiğinde yeni gelen çocuğun yanına yaklaştım bana şaşkın gözleriyle bakıyordu.Ona yaklaştığımda içimde daha önce hiç hissetmediğim tuhaf bir his oluşmuştu, içimdeki hissi bastırmaya çalışarak yanına gitmiştim. Onun delta olduğuna inanmıyordum,meguminin de söylediği gibi anca efsanelerde olurdu böyle şeyler.

Gojo: Doğruyu söyle lens falan mı taktın?
İki delta olması imkansız çünkü.

Geto: İki delta mı?

Gojo: Evet.

Geto: Senin alfa falan olduğunu düşünmüştüm,iki delta olmayacağı için.

Gojo: Bak hiç seninle uğraşıcak havamda değilim zaten uykusuzum, alfaysan söyle hiç uğraştırma.

Geto: Sana yalan söylemek için bir sebebim yok? Ayrıca hiçbir şey kanıtlamak zorunda değilim.

GETO'DAN

Bu çocuk benim sabrımı sınamak için Tanrı tarafından gönderilen sabır testi falan mıydı? Acayip sinirlenmiştim, neden inanmıyordu ki bana anlamıyordum. Sinirlenmeme rağmen içimdeki kurt bir şey yapmama izin vermiyordu.

Gojo: emin mis-

GOJO'DAN

Hiç beklemediğim bir anda kızgınlığa girmiştim.

~~~~~~~~~~~
Ayyy şimdilik böyle bıraktım umarım beğemişşinizdirr. Hiç fic yazmayı düşünmüyordum ama baktım ki satosugu ficleri az yazmışlar yazanların bi kaçı da yarım bırakmış dedim niye yazmıyorum yazarken de omegaverse yazayim ilk ficim olduğu için baya streslendim umarım güzel olmuştur <3333

İki delta                                                 satosugu / omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin