Καθώς οδηγώ στον σκοτεινό και μοναχικό δρόμο, όλες οι αναμνήσεις αναβοσβήνουν. Θυμάμαι εκείνο το βράδυ, ποτέ δεν είπα ότι δεν το θυμάμαι, απλά προτιμούσα οι άλλοι να μην με λυπούνται. Δεν ήμουν μεθυσμένος, ούτε καν, αλλά δεν ήμουν ούτε στα καλύτερά μου. Θυμάμαι να τσακώνομαι με την κοπέλα μου για ηλίθιους λόγους. Ήμασταν καλά, όλοι μιλούσαν για εμάς, σχεδιάζαμε να σπουδάσουμε μαζί στο εξωτερικό, αλλά ο θεός είχε άλλα σχέδια και για τους δυο μας. Οδηγούσα. Καθόταν δίπλα μου. Δεν μιλούσαμε. Το ραδιόφωνο ήταν κλειστό αφήνοντας και τους δύο σε μια νευρική σιωπή. Ήμουν τρελός. Χόρευε με κάποιον άλλο. Δεν είναι ότι ζήλευα, ούτε ότι δεν την εμπιστευόμουν, αλλά δεν εμπιστευόμουν τον δεκαεπτάχρονο αρχηγό του ποδοσφαίρου. Την άγγιζε. Όταν το μάτι μου έπεσε πάνω τους, όρμησα, την άρπαξα από το χέρι και την τράβηξα έξω από την αίθουσα. Ήταν η νύχτα του χορού και σχεδιάζαμε να πάμε μαζί, αλλά ένιωσα άρρωστος την τελευταία στιγμή και αποφάσισε να έρθει μόνη της. Ήταν δικό μου λάθος. Θα έπρεπε να είχα πεθάνει εγώ εκείνο το βράδυ, όχι εκείνη. Όλοι κατηγορούσαν την καταιγίδα και όχι εμένα. Αλλά ήξερα την αλήθεια, τη σκότωσα. Πέθανε στην αγκαλιά μου, κλαίγοντας και νιώθοντας φοβισμένη. Δεν ήταν έτοιμη, δεν ήταν δίκαιο. Δεν της άξιζε τέτοιος θάνατος.
Σταμάτησα το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου. Δεν μπορούσα να συνεχίσω. Όλες οι αναμνήσεις επέστρεψαν. Δεν ήμουν έτοιμος να τις αντιμετωπίσω, καθόλου. Τηλεφώνησα στον Άλεξ, τον καλύτερό μου φίλο. Ήρθε και με πήρε. Με πήγε στο σπίτι μου και με καληνύχτισε.
Ήταν 2.46 π.μ. όταν άνοιξα την πόρτα του διαμερίσματός μου. Όλα τόσο σκοτεινά και τρομακτικά, αλλά δεν φοβήθηκα. Αυτά τα πράγματα δεν με τρόμαζαν γιατί έχω δει έναν άνθρωπο να πεθαίνει στην αγκαλιά μου και όλα εξαιτίας μου. Καθώς μπαίνω, η ψυχρότητα του δωματίου φτάνει σε μένα. Δεν φορούσα σακάκι ή οτιδήποτε άλλο, ίσως γι' αυτό. Κάθομαι στον καναπέ και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι πώς θα ήταν τα πράγματα αν δεν ήμουν τόσο «ζηλιάρης» εκείνο το βράδυ. Θα ήταν ακόμα εδώ η Σίσσυ; Μάλλον όχι. Ξέρω ότι είναι δικό μου λάθος, αλλά είμαι αρκετά έξυπνος για να καταλάβω ότι η καταιγίδα βοήθησε στη δολοφονία της. Θα το κατηγορούσα σε μένα, αλλά και πάλι δεν είχε σημασία.
Ανοίγω την τηλεόραση, παρακολουθώντας το κανάλι ειδήσεων. Δύο ακόμη νεκροί εξαιτίας αυτού του κατά συρροή δολοφόνου. Τώρα αυτό είναι κάτι που δεν με τρόμαζε. Δεν φοβόμουν να πεθάνω γιατί ήξερα ότι θα την έβλεπα ξανά, ίσως στον παράδεισο, αν αυτό ήταν το σωστό μέρος για μένα. Κλείνω την τηλεόραση, τα κορόιδα θέλουν να πάρουν τα χρήματα όλων. Δεν ήμουν πραγματικά «τηλεοπτικός άνθρωπος», προτιμούσα να κάθομαι στο μπαλκόνι μου, να διαβάζω μερικά βιβλία θρίλερ και να φαντάζομαι τον εαυτό μου ως έναν από τους δολοφόνους. Ξέρω ότι φαίνομαι ψυχοπαθής, αλλά πιστέψτε με δεν είμαι. Τουλάχιστον δεν ήμουν μέχρι το περιστατικό. Κλείνω τα μάτια μου, προσπαθώντας να κοιμηθώ.
YOU ARE READING
Μισώ να σε αγαπώ
RomanceΠριν από δυο χρόνια η ζωή του Τζειμς πήρε μια απότομη τροπή. Ο θάνατος ενός κοντινού του προσώπου σημάδεψε την ζωή του με δυστυχία. Μια νέα κοπέλα, μια πληγωμένη καρδιά και πολλά ψέματα είναι έτοιμα να ξεδιπλωθούν.