capitolul 2

9 0 0
                                    

         -prezentarea personajului nou-

El e Mario, baiatul care mi-e mereu alături, are 19 ani=)

             -continuarea poveștii-Eu mă duc la bucătărie și îmi fac o cafea, trec câteva minute și aud niște bătăi la ușă, prima data mă sperii puțin dar mă duc să deschid și cine credeți că era? Da, Mario, venise să vadă ce fac=)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

             -continuarea poveștii-
Eu mă duc la bucătărie și îmi fac o cafea, trec câteva minute și aud niște bătăi la ușă, prima data mă sperii puțin dar mă duc să deschid și cine credeți că era? Da, Mario, venise să vadă ce fac=)

"Issa: m-am speriat puțin când am auzit bătăile alea in ușă da ai noroc că azi n-am putere să te lovesc🥲"

"Mario: deci îmi pot lua revanșa pt pumnii pe care i-am luat acu cv timp?"

"Issa: nu" zic asta zâmbind.
Îl las sa intre în casă și eu mă duc rpd la bucătărie uitând că am cafeaua pe foc.
Opresc focul la timp și îmi pun cafea într-un pahar.

"Issa: vrei și tu?"

"Mario: neh, mersi"

Mă pun la masă și începem să povestim.
Telefonul îmi tot bâzâia, era Mădălina.
Ii răspund rpd și după îmi las telefonul chiar daca ea încă îmi dădea mesaje.
Trec câteva ore ft rpd iar eu decid ca Mario sa rămână aici, chiar daca s-ar putea sa am probleme dimineața când vine Victor de la munca.

Pregătesc camera in care trebuia să doarmă Mario iar după mă duc în camera mea.
Mario încă era prin casă nu știu ce făcea da sincer nu mă interesa, știu că puteam avea încredere în el.
Peste câteva minute vad cum se deschide ușa, era Mario.

"Mario: am venit să îți zic noapte buna"

"Issa: ai venit fix când dădeam să adorm.."

"Mario: ups"

"Issa: noapte buna🥲"

Mario iese din cameră și după nu mai știu ce se întâmplase pt că adormisem.

             -dimineața următoare-
Mă trezesc și mă duc jos, Victor încă nu venise acasă ceea ce mă mira puțin.
Mario se trezește și vine jos.

"Mario: neața"

"Issa: neața, cum ai dormit?"

"Mario: sa zicem că bine, tu?"

"Issa:sincer mă trezeam incontinuu noaptea ceea ce a fost ft obositor"

Mario se pune lângă mine la masă și se uita pe insta sau ceva, nici eu nu știu.
Peste câteva minute Mario plecase iar eu rămăsesem iar singura dar nu pentru mult timp.. apăruse Victor acasă din cate se pare, era obosit așa că sa dus să se culce.
Eu mă duc în camera mea sa ma schimb pentru că trebuia să ies cu Mădălina.
Mă duc în parc unde mă aștepta Mada și încep să îi povestesc ce sa mai întâmplat astăzi.
In timp ce mă plimbam simt o mana pe talia mea, întorc capul sa văd cine era și îl văd pe..
               -Sfârșitul capitolului 2-

Step FatherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum