Chapter 8: Ε;Γρανιτα φραουλα;

9 0 0
                                    

"Ενταξει κοιμήθηκε;"ειπα στον Γιαννη που Μολις βγηκε απο το δωματιο Του Έκτορα που προσπαθούσε να κοιμήσει τον Ερμή εδώ και 2 ωρες.

"Ναι μετά από τόση ώρα που αναλύσαμε όλα τα γκομενικά του κοιμήθηκε"

"Και Για πείτε τώρα τι συμβαίνει μεταξύ σας; Επιτελους ανακαλύψατε οτι ειστε φτιαγμένοι ο ενας για τον αλλον;"

"Κατσε τι; Εσυ πως το ήξερες οτι κατι υπηρχε"

"Σας θυμαμαι απο το μπαζάρ των χριστουγεννων που τον ταΐζες τα μπισκότα σου και αυτος οριακά σε έγδυνε με τα ματια του"

Ο Έκτορας αμεσως κοιταξε τον γιαννη και του εδωσε μια σφαλιαρα στον ώμο.

"Ρε δεν ντρέπεσαι; Τοσο καιρο μου λες για γκόμενες που δεν υπήρξαν;"

"Ε οχι και δεν υπήρξαν την Κατερίνα την ξερεις και Επισης ξερεις οτι την εχω πηδήξει ποσες φορ-"

Ο Έκτορας του Ζουλιξε με δυναμη το μόριο του για να του κλεισει το στομα

"Μην επιβαρύνεις και αλλο τι θεση σου βρε γιαννη, τελος παντων εχετε ρουχα που θα μπορουσα να δανειστώ; Γιατι δεν αντεχω αλλο με αυτα"

"Πολυ Ωραια ρουχα αυτα, δεν τα δανείζεις τον Έκτορα να το δοκιμασει;"

"Τι λες μωρε! Θα παρουμε τα ρουχα του παιδιού για να ικανοποίησεις τα βίτσια σου"

"Οχι αμα θες να τα παρεις,δικα σου δεν εχω θεμα,εχω απαισιες αναμνήσεις με αυτα τα ρουχα"

"Καλα παμε πανω τωρα να σου δωσω κανονικα ρουχα να μπορεις να ανασάνεις"

[...]

"Παρε αυτην την φόρμα και αυτο το φουτερ να ,αυτούνου του μαλακα ειναι"

"Με σώζεις"

"Αντε αλλαξε πριν ξυπνησει ο μαλακας"

[...]

"Πριν ξυπνησει ο μαλακας" ανοιξα σιγα σιγα τα ματια μου και αντιλήφθηκα πως ειμαι στο σπιτι του Έκτορα

Καλα πως βρέθηκα εδω;

Πωπω το κεφ-

Ενας κωλος-

Ενας στρογγυλός κωλος

Ενας... αντρικος κωλος;

Μα ποιος αλλαζει;

Ξαφνικα η θερμοκρασία του δωματιου ανεβηκε πολυ απότομα και ενιωθα να κοκκινιζω σε ολο μου το σώμα

Μα ποιος ειναι αυτος που μου προκαλεί ερεθισμό;

Λεπτή μεση και μεγαλο κωλο;

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Γκει Κάγκουρας;Where stories live. Discover now