Mit kellene tennem? Nem tudom, hogy hogyan folytassam tovább. Farkasként?
- Nos kedves barátom én most távozom örülök, hogy találkoztunk- mondta mosolyogva Lucifer miközben hátranézett Ryanra.
A fiatal férfi zavartan nézte az új testét és barátkozott a ténnyel, hogy minden más lesz ezután. Lucifer fülig érő mosollyal fordított hátat Ryannak a szemében vörös fény villant miközben jobb karjával megigazított a felsőjét és tovább indult. Ryan követte a tekintetével a Lucifert, majd félve bizonytalanul előszőr felült majd lassan ki nyújtózott és felállt.Első pár pillanatban remegett mind a négylába.
- El kellene mennem innen lassan felkel a nap-jegyeztem meg magamban és lassan próbáltam remegő lábakkal egy-egy lépést tenni.
A sötétség lassan feloszlott a fák alakja mellett a távolban egyre inkább ki rajzolódott a város ahová Ryan már nem mehet vissza többé, gondolta magában. Soha nem gondolta volna, hogy a legjobb barátja keze által veszti életétazt pedig végképp nem, hogy ezután farkas lesz. Lucifer vajon miért segített neki? Mi lesz ennek az ára? Lehetséges, hogy Lucifer tette ezt és miatta élhet farkasként, de miért tenne ilyet? kavarogtak a fejében több száz kérdéssel karöltve.
Ryan lassan halad egyre magabiztosabban, még érezte a levegőben a kellemes illatot amelyet Lucifer vére árasztott, ahogy haladt előre hallani kezdte a közelben csörgedező folyót érezte is ,hogy teljesen száraz a szája mintha hetek óta nem ivott volna.Egyre mélyebben találta magát az erdőben, a sűrű lombkoronájú fák takarták az eget, a tisztást átszelő folyó ezüstösen csillogott és kristálytiszta volt. A fiatal fiúnak egyre inkább magával ragadóbb lett a hömpölygő víz képe. Amilyen gyorsan csak tudott szaladt a vízhez és beledugta az orrát a vízben mikor meglátta a víz felszínén a tükörképét, azonnal hátrálni kezdett a képtől. Biztos volt benne, hogy nem saját maga néz vissza rá. A vízből egy fehér farkas nézett vissza rá, akinek vörösben égtek a szemei. Mintha a Pokolból szabadult volna.
Biztosan farkas lettem nem inkább démon? Nem lehet igaz. Meg kell keresnem meg kell keresnem, és meg kell kérdeznem , hogy mit tett velem? Mi lesz ennek az ára? Léptem hátra lassan nyüszítve idegesen miközben körbe néztem az erdőben minden felől illatokat éreztem, külön féle erősségben és hangokat is hallottam, embereket.
Vadászok! jelentettem ki magamnak miközben kerestem a ki utat a helyzetből, el kell valahová rejtőznöm a kérdésekre rá érek választ kapni ám ha most a vadászok megölnek aligha kapok választ. Lassan neszezve lépkedtem hátra a fejemet a földön tartva és a távolból gyengén érzett ismerős illatot vettem fel. Talán, ha megtalálom, segíteni is tud. Már ha az ördögnek van erre szándéka.
YOU ARE READING
Hazugságok Színjátéka
FantasyRyan, a huszonhét éves, a visszahúzódó fiú egész életében hiszékeny volt és a hozzá közel álló emberek fondorlatai ellen küzdött, melyek az "alvilágig" kergették. Legjobb barátja születésnapján éjjel szemtanúja lesz valaminek aminek soha nem szabado...