Nekoma maçı sonucunda son seti biz alıp kazanmıştık.Çok çekişmeli bir maç olmasına rağmen her zaman tek bir kazanan oluyordu.Kargalar, sokağın kralları olan kedileri yenmişti.Şimdi ise kutlama için her zamanki gibi beraber yemek yiyiyorduk.Gerçi kazansak da kaybetsek de bunu yapıyorduk. Koç Ukai-san güçten düşmemizi hiç bir zaman göze almıyor, bizi fazlasıyla önemsiyordu.
"Hadi oyalanmadan bitirin yemeklerinizi sonra doğruca eve."dedi Ukai-san.Masada onu onaylayan sesler çıktığında dışarı çıktı ve hiç ağzından düşmeyen sigarasını yaktı.Masadakiler ise sohbete dalmıştı.
"Tanaka bugün çok iyiydin."dedi Suga-san.Tanaka-san'ı her zaman övmese de arada bir onu iyi hissettirmek için söylüyordu.
"Evet!"diye destekledi onu Noya-san."Özellikle o smaç bir harikaydı Ryu!""Belki kyoko-chan da öyle düşünüyordur."dedi Tanaka-san ve Daichi-san'ın kafasıyla onaylamasıyla sevinç nidaları atmaya başladı.Ortada bir kutlama havası varken ben garip bir şekilde hiç konuşmayan Hinata'ya baktım.Elini yanağına yaslamış ve derin düşüncelere dalmıştı-derken kafası az kalsın tabağın üstüne düşecekti ki yanımda olduğu için hızlıca elimle bunu engelledim.
"Senin aptalın uykusu gelmiş sahaların kralı,ninni söyle de uyusun."dedi Tsukishima alay ederek, Yamaguchi de ağzını kapatmış gülümsemesini saklamaya çalışıyordu.
"Çok komik."dedim sadece yüz ifadem her şeyi anlatıyordu zaten.Hinata bir kez daha tabağa düşecek gibi olduğunda kendini toparladı ve kafasını omzuma koydu.
"PUHAH-"Tsukishima kahkaha attığında hala bizi izlediğini farkettim.Onun sesli kahkahası ile masadaki diğer gözler de bize döndü.
"Kageyama."dedi Daichi-san"Hinata ile en yakın olan sensin,onu eve götür olur mu?"
Suga-san da onu destekledi."Evet, bu saatte başına birşey gelmesin."
"Tamam."dedim."Benim de işim bitmişti size iyi akşamlar."
"Dikkat edin Kageyama."diye beni cevapladı Asahi-san ve sonrasında da diğerleri iyi akşamlar dilediğinde Hinata'nın omzumu dürttüm.Birkaç saniye sonra göz kapakları yarı açık bir şekilde bana baktı."Hadi gidiyoruz aptal.""He?"
Hinata'nın sarhoş gibi davranması her ne kadar komik olsa da bir iç çektim ve onu kolundan sürükleyerek dışarı çıkarttım.Biraz uzaklaştığımızda tenimize çarpan esintiyle iyice kendine geldi ve böylece beraber onun evine doğru yürüyorduk.
"Hava çok güzel değil mi Kageyama?"dedi yüzünde bir gülümsemeyle.Senin kadar değil demek geldi içimden ancak o cesaretin bende olduğundan şüpheliydim.Onun yerine"Evet.."dedim.
Biraz daha yürüdük ve dik bir yokuşa denk geldik."Buradan çıkınca evime çok az kalıyor."dedi Hinata."Çıkmadan önce biraz dinlenelim."Onu kafamla onayladım ve çimlerin üzerine oturduğunda ben de onun yanındaki yerime yerleştim.
Hava ılık, ortam sessiz ve huzurluydu.Yaklaşık 5 dakika geçtiğinde ise Hinata bunu bozmaya karar verdi.
"Kageyama Noya-san'sandan kim hakkında tavsiye istedin?"dedi birden,ancak bana bakmıyordu.
Kalbimin ritmi hızlanırken ortamın sakinliği ne yazık ki benim sakinliğimi korumamı sağlamıyordu,bir an kalbimin sesinin duyulup duyulmadığını düşündüm.Yapacağım.Yapacağım.Yapacağım.Yapacağım!
"Benden nefret edip etmeyeceğini nereden bileyim?"dedim suratımı asarak.O ise sırıtıp kafasını yana eğerek bana baktı ve gözlerimiz birbirini buldu.
"Neden senden nefret edeyim Bakayema!"
"O halde."dedim ardından büyükçe bir nefes aldım."Sendin.."
"Eh-?Bir süre bana bakmadan sessiz kaldı."G-gerçekten mi?"
"Evet." dedim.Yüzüne bakabileceğimi sanmıyordum.
"Her neyse boşver,hadi gidelim artık."dememle ayağa kalktım ve üstümü sirkeledim,iyi hissetmiyordum.Kusacak gibi hissediyordum.Ayağa kalkıp ilerlemeye başladım ancak Hinata'nın ayak seslerini duyamayınca arkama dönüp bakmak zorunda kaldım."İstemiyorsan ben gideyim."dedim çünkü ayakta durmuş öylece yere bakıyordu.Gittikce kısılan sesimle anca "Özür dilerim."diyebildim ve onu orada bırakarak geldiğim yolu geri dönmeye koyuldum.
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ __Normalde kekeleyen karakter yazmak yerine kendimi asarım ancak Hinata'nı normal de tepkileri de böyle ve animede izleyince hiç garip gelmiyor.Ben de burada da-hani sonuçta bir itiraf var-bu yüzden böyle yazmaya karar verdim.
Asla angst yok gençler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Aptal |KAGEHİNA|
FanfictionKageyama sıradan bir güne başlar ancak aklında voleybol yerine "voleybol"vardır. Animede yansıtılan ilişkilerinin oldukça açık olduğunu düşünenmemle beraber sadece hislerini dışarıya vurdukları bir zaman diliminde geçiyor.