Şey biraz fazla bekletmiş olabilirim sizi kusura bakmayın hehe
NEYSE
İyi okumalar...
---------------------------
Jisungdan...
Sabah uyandığımda minhonun yanında yani yataktaydım.
Ben uyurgezer bir insan değilim kendim geçmiş olamam.
NE MİNHO MU GEÇİRMİŞ!?
"Günaydın jis"
"G-günaydın minho"
"Noldu niye kekeliyon"
"Ben koltukta uyuyordum?"
"He o yüzden mi ben geçirdim merak etme"
İYİ DE SORUN O ZATEN!
"Neden geçirdin ben sana yatakta yatmanı söylemiştim?"
"Yataktayım zaten sadece ben burda rahatça yatarken sen orda sıkışık yatamazdın gönlüm el vermedi bende geçirdim"
"Anladım"
Boğazımda bir düğüm oluştu. Arkadaşlarım olsa böyle yapmaz yatağa yayılırlardı bana ise koltuk düşerdi ve ben bundan şikayetçi değildim.
"Pişt hadi gel kendine ben yemek hazırlıyom"
"T-tamam"
Timam yazmaktan tamam yazmayı unutmuşum djdjjsnsnd
Minho odadan çıkınca bende lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.
Lavabodan çıktıktan sonra aşağıda kahvaltı hazırlayan minhonun yanına gittim.
"Kolay gelsin minho yardım etmem gereken birşey varmı?"
"Sağol jisung tabakları çıkarabilir misin?"
"Tabikii"
Dolaba doğru ilerledim ve içinden iki tane tabak çıkarırken bana doğru gelen minhoyu fark etmemiştim. Bana yavaş yavaş yaklaşarak tezgahla arasına aldı. Kalbim çok hızlı atıyordu. İlk defa bu kadar yakındık.
"Çok güzelsin jis..."
Daha da bana doğru yaklaştı.
"Bayılıyorum sana..."
"M-minho"
"Efendim güzelim?.."
"Uzak-laşır mısın?"
"Düşüneyim... Aslında ben böyle iyiyim"
Bana daha çok yaklaşmıştı. Rahatsız oluyor muydum bilmiyordum. Ne rahatsız oluyordum ne de çok rahattım. Minhonun nefesleri yüzüme doğru çarpıyordu. Bu bile titrememe sebep oluyordu. Minho yaklaştıkça kalbim hızlanıyor,nefesim kontrolden çıkıyor ve midemde kelebekler uçuşuyordu.
"Seni seviyorum jis..."
Minhodan...
Şuan da kontrolden çıktığımı biliyordum ama han jisungdan hoslanmamı daha fazla saklayamazdım. Onu ilk gördüğüm andan itibaren seviyordum. Jisung a karşı bir şeyler hissediyordum. Her ne kadar reddedilmekten korksamda kontrolden çıkmıştım artık...
Jisung'u deliler gibi öpmek istiyordum. Dudaklarına ne zaman baksam içimde bu his oluşuyordu, kendimi tutmakta çok zorlanıyordum. Belki de reddedilcek olsam bile bir kez olsun bu dudaklardan öpmek istiyordum. Bir kez olsun öpmek...