ÇOK ÖNEMLİ OKU LÜTFEN
Öncelikle selam. Bu kurguyu ciddi anlamda öylesine yazıyorum. Sherlock Holmes gibi bir kız olsa ve bu tua evreninde geçse nasıl olur onu anlatacak. Ciddiye almayarak okuyun lütfen.
İyi okumalar:))Reginald tüm üyeleri toplamıştı, yeni birinin gelmesini bekliyorlardı.
"Baba, bu yeni üye kim? Ve neden daha sonra aramıza katılıyor?"
"Daha üye değil, onu ikna edemedim ama kısa süre içinde kim olduğunu öğreneceksiniz."
32 dakika 21 saniye sonra kapı çaldı.
Reginald zaten saatine bakıyordu, saati ve saniyeyi gördüğünde is hafifçe gülümsedi. Ona dediği gibi, tam 21.30'da gelmişti.
Grace kapıyı açtı ve içeri 24'lü yaşlarla gösteren siyah gömlekli, siyah pantolonlu ve siyah bir palto giyen genç bir kız girdi. Kapıdan girdiği anda herkese bir-iki saniye göz gezdirdi, Reginald'da ise durdurdu.
"Geldim. Çabuk teklif etsen çok iyi olur, işlerim var."
"Öncelikle üyelere yeteneğinin kanıtını sunsan çok daha iyi olur. Seni tanımış olurlar."
Kız küçümser gibi gülümsedi, tekli bir koltuğa oturdu ve ellerini dua eder gibi yapıp çenesine götürdü.
"Baştaki, bir numara. Luther. Babasına bağlılığı ve itaatkarlığı onun ne kadar aptal olduğunu kanıtlar nitelikte. Boşa bir egosu var. 3. Sıradaki kıvırcık kıza aşık. Hatta birbirlerine aşıklar. Gece çatı katının penceresinde buluşuyorlar. En son 2 gün önce buluşmuşlar.
2 numara, Diego. Kendisini iyi zannediyor ve her seferinde kendini kanıtlamak için kendini tehlikeye atıyor. 1 numara olmayı tercih ederdi fakat itaatkar değil, dik başlı. Annesine yani Bayan Grace'ye bağlılığı takdire şayan.
3 numara, Allison. Kendine dikkat ediyor, bakımlı olmayı seviyor. Egolu ve az önce dediğim gibi 1 numaraya aşık. Gücünü tam kullanamıyor çünkü tam bir aptal.
4 numara Klaus, kendisine 4 numara denmesinden hoşlanmıyor. Gücünü de sevmiyor. Uyuşturucu ve alkol bağımlılığı var, güçlerinden dolayı. Reginald'dan nefret ediyor çünkü birçok deneylere tâbi tutulmuş.
5 numara, Five. Adı yok. Egolu fakat diğer numaralar gibi egosu onu bitirmiyor. Diğerlerinden daha zeki. Matematiğe özel bir yatkınlığı var. Sevgilisi var, bir manken. Cansız olandan. Kıyamette sıkışmış ve tekrar geldiğinde ise büyük bir ceza yemiş.
6 numara, Ben. Gücünü sevmiyor. Kitap okumaktan zevk alıyor ve Klaus'la çok iyi anlaşıyorlar. Çok nazik ve insanları kırmamaya özen gösteren biri.
7 numara, Vanya. Gücü diğerlerinden sonra öğrenildi ve diğerlerinden daha güçlü. Bu durum 3 numarayı 7 numaraya düşman etse de güçlerinden korkulduğu için kimse bir şey demiyor. Reginald onunla alakalı bir çok deney yapmış ve bu durum onda yaralar bırakmış. Bir de keman çalıyor.
Son olarak hepinize ortak bir bakış atmam gerekirse, hepiniz 25 yaşınızdasınız fakat Five zamanda yolculuk yaptığı için 32 yaşında. Bazılarınızda belirgin, bazılarınızda gizli olmak üzere hepinizde birer aşağılık kompleski var. Çoğunuzda da ego. Gereksiz olanından.
Yeterli mi Bay Reginald?"
Hepsinin ağzı açıktı. Bu kız nasıl oldu da herkesin sırlarını bir anda okuyabilmişti. Zihin falan mı okuyordu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Genius ~ Five Hargreeves
FanfictionSherlock Holmes'un kız versiyonu ama TUAda. Wow.