Bu bölümü BaharPamuku5 'e teşekkür ederek ithaf ediyorum. Bu bölümün çoğu fikri ondan çıktı. Çoooook teşekkür ederek bölüme geçiyorumm:)))
_________________________
"O zaman, hadi bana müsade."
"Nereye? Daha teklifimi sunmadım?"
"Çok barizsin Reginald. Tüm ekibi toplamışsın, bana burada kalmayı ve senin için çalışmayı teklif edeceğin çok belli. Ama ben tek çalışırım. Dünyadaki tek..."
Nefesini verdi
"... İkinci danışman dedektif olarak bana işin düşmezse bir daha arama."Kız paltosunun yakalarını kaldırdı elini cebine koyup hızlı adımlarla çıktı evden.
Reginald gülümsedi. Kızın kabul etmeyeceğini zaten biliyordu.
"Şimdi, planım iyi gidiyor. Size bu kızın ne kadar yetenekli olduğunu gösterdim ki takip ederken dikkatli olasınız. Numara 2, 3 ve 5 siz odama gelin. Planın ayrıntılarını orada konuşalım. Diğerleri, serbestsiniz."Reginald ve Numara 2,3 ve 5 Reginald'ın odasına çıktılar. Reginald oturdu ve konuşmaya başladı.
"Kız zeki ve takip edildiğini anlar. O yüzden kılık değiştirmeyin. Birkaç aydır onu gizlice takip ettiriyorum ve sadece şüphelendi. Nasıl anlamayacağını anladım. Yani, programı bende. Şimdi programı vereceğim ve siz de ona göre onunla karşılaşıp duracaksınız. Size güvendiğinecek, arkadaş olacak. O zaman ise..."
Reginald duraksadı, "... siz orasını boşverin. Bu kadar. Al Beş Numara, program ve dosyası sende, ve komuta da sende. 2 ve 3 Numara, 5 Numaranın sözünden çıkarsanız 3 ay ceza alırsınız. Çıkabilirsiniz."
Üçlü odadan çıkıp salona gittiğimde herkes garipsemişti. Neden bu kızı istediği aşikardı. Fakat neden çoğu diğer müttefiklerine yaptığı gibi tehdit etmemişti ki?
Five onları boş verip odasına ışınlandı. Dosyayı açtı ilk önce.
--------Dosya----------
Ad: Sherly
Soyad: Holmes
Yaş: 24
Cinsiyet: Kadın
Doğduğu yer: London, ING
Yaşadığı yer: Toronto, Kanada
IQ: 348
Boy: 1.81
Kilo: 56
Saç: Siyah
Göz: Kahverengi
Aile:
Anne: Irene Adler-Holmes
Baba: Sherlock Holmes
Üvey Amca: John Watson
Amca: Mycroft Holmes
Hala: Eurus Holmes
Bilgi: Anne tarafı hakkında bir bilgi yok.
LONDRA GAZETESİ
Bay Sherlock Holmes'un biricik kızı Sherly Holmes babasına olan düşkünlüğü ve benzerliği ile ön plana çıkmış dahi biridir. Babasının yolundan giden Bayan Holmes, babasından bile zeki olduğunu düşündürüyor. Beraber çözdükleri davalar arttıkça Küçük Holmes de ün kazanmış durumda.Not: Sherlock Holmes kızının daha iyi olması için onu Amerika'ya gönderdiğini açıkladı. Orada daha iyi deneyim alacağına inanıyor.
-----------------------------------------
Five, kızın kendisinden 3 santim uzun olmasını garipseyerek dosyayı bıraktı ve programa baktı.
--------------------Program--------------------
Çoğunlukla uyumaz ama uyuduğunda geç uyur(4-5) erken kalkar(6-7)
Rutini pek bilinmese de evde çeşitli deneyler yapar ve düşünmek için nikotin bandı kullandığı söylenir(bu durumu babasına çekmiş)
Evden çıkınca ya yeni bir davanın yanına gider ya da eyaletin labaratuvarındaki morgdaki kadavraları* deneyleri için kullandığı bilgisi de oradaki ajanlarınızdan alınmıştır.
Hatta bazen (ki bunu babası da çok yapar) kadavraları kırbaçlar.Genellikle yemek yemez, kahve içer ve ev sahibesinin çaylarını içer.
----------------------------------------------
Five kaşlarını çattı. Bu kızın -ne kadar kabul etmek istemese de- hem IQsu onları aşardı hem de garip hareketleri ile Allison'u korkutur diğerlerini de ürkütürdü. Kızın kafadan kontak olduğunu düşündü Five.
Ki zaten tüm dahilerin biraz kafadaki tahtaları eksik değil miydi?
Kadavra= Tıp öğreniminde, görerek, uygulayarak öğrenim amacıyla üzerinde çalışmalar yapılmak üzere hazırlanmış, ölü insan ya da hayvan vücudu.
Sherly Holmes ismini Sherlock Holmes kitaplarından birinde görmüştüm oradan aldım. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Genius ~ Five Hargreeves
FanfictionSherlock Holmes'un kız versiyonu ama TUAda. Wow.