30-gidecek yerim mi var?

4.2K 426 56
                                    

omegam:
ben geldim sevgiliim
balkona çık da bir göreyim seni 🥹
(iletildi, 20.34)

omegam:
jungkook🤨
yine uyuya mı kaldın 🤔
kapıyı çalacağım
(iletildi, 20.36)

omegam:
evde değilsin sen
nerdesin
(iletildi, 20.43)

omegam kişisinden bir cevapsız arama

omegam:
jungkook
bir şey mi yaptım
(iletildi, 20.48)

omegam kişisinden bir cevapsız arama
jiminim kişisinden bir cevapsız arama
daegu ibnesi kişisinden bir cevapsız arama
'7 silahşörler' bir cevapsız grup araması
omegam kişisinden bir cevapsız arama

omegam:
endişeleniyorum
herkes seni arıyor
nerdesin ya sen
(iletildi, 21.07)

*

Jungkook, Seojun'un attığı konumdaydı. Gelmemesini beklerdi, adam toplayarak gelmesini beklerdi ancak tek başına gelmesini asla beklemezdi. Şaşırdığını belirten küçük bir kıkırtı sunmuş, Seojun'la arasında biraz mesafe olacak şekilde durmuştu. İki eli cebinde, kendinden emin şekilde karşısındakine bakıyordu.

"Noldu, üç tane alfa arkadaşın var, pek güvenmiyorsun sanırım onlara? Çağırmamışsın." demişti Seojun.

"Seni benzetmek için, benim çeyreğim bile yeter." diye yanıtlamıştı onu Jungkook.

"Hatırlıyor musun? Yazın başında, Taehyung seni buluşmamıza getirmişti. Nolmuştu sonra? Seni dövmüştüm. Birkaç gün sonra ona zorla sahip olmaya çalışmıştın. Nolmuştu sonra? Seni yine dövmüştüm." Jungkook, bir nefes almış, yumruk yaptığı elini diğer avucuna sürterken lafına devam etmişti.

"Bir buçuk ay sonra, sevgilim hakkında ileri geri konuştuğunu duymuştum. Nolmuştu sonra? Seni bir kere daha dövmüştüm. Şimdi yine piçlik peşindesin, Ne olacak? Seni döveceğim." Birkaç adım atmış, Seojun'la arasındaki mesafeyi azaltmıştı.

"Ne o? Bana falan mı aşık oldun? Dayak yiyesin mi geliyor benden sürekli? Ha dayağını yersin onda sıkıntı yok, ama alfalar ilgimi çekmiyor, haberin olsun."

"Taehyung hariç gözün başka bir şey görmüyor ki senin." dedi Seojun, Jungkook'a doğru bir adım atıp iyice yaklaşırken. "Aşağılık kompleksin falan mı var? Seni terk eden bir omegadan başkasına bakamıyorsun bile."

Jungkook sırıtmış, Seojun'un gözlerinin içine bakmıştı. Göz göze geldikleri anda küçük bir kahkaha atmaya başlamış, kahkahalarına Seojun'un da katılmasına sebep olmuştu. Kahkahasının arasında Seojun'a bir yumruk atmış, düşmemesi için yakasından tutmuştu.

"Beni istersen burada öldür, gerçek hiçbir zaman değişmeyecek." demişti Seojun, kanayan dudağını silerken. Kendini Jungkook'un ellerinden kurtarmış, biraz sendelese de tekrar karşısına dikilmişti.

"Ne gerçeğinden bahsediyorsun?" demişti Jungkook, yumruk attığı elini silkelerken.

"Taehyung'un seni terk ettiği gerçeği."

Jungkook bir yumruk daha atmıştı. Aldığı bastırıcılar hormonlarını oldukça dengesizleştirmiş, gücünü istemese de biraz da olsa kaybetmesine sebep olmuştu.

"Bir kez seni terk edenin, seni tekrar terk etmeyeceğini düşündüren nedir?"

Jungkook duyduğu cümleyle duraksamıştı, bir anlık kendi içinde düşüncelere dalması karnına yumruk yemesine sebep olmuştu.

decode 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin