Semua sihattt?
Nampaknya kita kembali lagi dengan series yang diminati ramai, hahahaha! Memandangkan this series yang paling banyak view dan vote dari semua readers syu. Jadi dengan bangganya author nak present dengan korang my brand new product:
░𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷 𝙸𝙸 !░
Bagi yang minat dengan cerita dan playwright syu. Ada berita baik buat korang sebab kalini Ustazah Series ada penambahbaikan yang besar sangat! Yang takkan korang dapat macam buku-buku lain yang author karang.
Apa tu?
Well, macam yang korang semua tahu, my 1st gen 'Ustazah' kan hanyalah berfokus pada sex scene je kann? Dia macam bosann since asyik benda sama jee! So, kalini author nak bawa kelainan dengan mengarang full story which is setiap chapter ada watak utama masing², protagonis dan antagonis mereka, full intro dan closure yang proper.
Means, setiap chapter tu korang seolah-olah baca buku baharu. This may be yet my biggest compilation ever! So, author really looking forward you guys punya vote and comment okayy!
Btw, kalau ada diantara kalian yang nak share 'plot' atau idea pada author jangan malu jangan segan untuk chat author dekat telegram under username syusaizah okayy!
Jangan chat dalam wattpad yee! Since author pun tak menyempat nak bukak chat dalam telegram, apatahlagi dalam wattpad haa! Kau ghasee? Boleh tak boleh?
This book may released soon! Author amatlah looking forward with this book and akan avoid everything i can to published semasa Ramadhan since author forbid myself creating any story during our holy month ye! So, maybe this may released sebelum 11 March?
Maybee!
Vote dibawah, comment & share idea korang di telegram ya!
.
.
.(Pada yang rajin comment my book cover boleh? Comel takk!?)
love yall.
-𝓼𝔂𝓾𝓼𝓪𝓲𝔃𝓪𝓱-
YOU ARE READING
𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷 𝙸𝙸
RandomSenyuman manis tidak semestinya menyembunyikan kesempurnaan, kadangkala wanita tersundal lahir dari mereka yang tampak murni. Namun, adakah semua itu kemahuan mereka? Mari selusuri kisah bagaimana seorang manusia yang kita kerap agungi kadangkala le...