brothers

2 0 0
                                    

brothers are like mosquitoes annoying, ugly, stupid, but most importantly. They should be thrown in a ditch with no sunlight, no food, barely any water(bc u want them alive), and then should be brought out after a months of nothing into the sunlight in a public area they will then freak out and cry for help but nothing but faded noises will come out after not using their voices for months. The people will then call out and run away from it, and beacuse of this the people will call the police they will then come and aper hand them and then we go bail them out. And if you thought we were done
HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA HAHAHHAAHHAHAHA.
We're not even close. You then put them back into the ditch as a "punishment" because it is a punishment the next time you take him out and put him in a public place he will still freak out but this time he will tun away from the police. They will then try to ask if you have anything to do with but remember u are in america u have the right to remain silent. Unless your not then you do tge following. You hide under ground (this goes witg the American to) beach you can make a ditch you might as well put your ditch making skills to use and hid under ground.
Im not angry anymore but I will update this if im angry at my siblings agian😜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

brothers Where stories live. Discover now