dětství Annie

16 3 3
                                    

Annie se narodila 29.9 září v 22:22, což jako andělské číslo znamená, že ukazují na nutnost věřit svým schopnostem a intuicí. Když bylo Annie pár měsíců její matka otěhotněla s jejím mladším bráškou, Annie byla samostatná dívka a rychle se naučila chodit a jak nejvíc to šlo se starat o sebe když se jí bráška narodil už jí byl jeden rok a 2 měsíce. O brášku se  starala, milovala ho, znamenal pro ni svět. Jak čas ubýhal a Annie s jejím bratrem sílili a byli statší, jejich magie byla mocnější a mocnější každým rokem Annie narozdíl od jejího bratra ovládala to co je a chtěla to naučit i svého bratra, ale to se jí bohužel nedařilo. Její bratr neuměl magii ovládat takže pokaždé co udělal něco složitějšího vymklo se to kontrole jednou se i stalo to že zapálil les, abych to vysvětlila Annie a její bratr sou děti krále pekla který byl i čaroděj a banshee z pokrevní linie Petrova její matka si nechala své přijmení její bratr si vzal přijmení svého otce a Annie přijmení své matky. Její bratr byl následník trůnu pekla, jejich otec připravoval bratra Annie aby mohl vládnout pekla ale zdálo se že to je na jejího bratra až moc. A abych popsala jak vypadala Annie byla to krásná malá holčička s hnědými oči a sluncem odbarvenými blond vlasy, byla celá po mamce až na vlasy ty má po otci. Za to její bratr byl brunet s  hnědými oči, byl celý po otci až na oči ty měl po matce. O 10 let později kdy Annie bylo 17 a jejímu bratrovi 16, trénovali si triky s ohněm protože je otec chtěl vzít po druhé v životě do pekla teda pouze Annie po druhé, bratr tam ještě nikdy v životě nebyl a dost se toho bál, Annie tam už byla před 2 roky její otec ji tam vzal na její 15 narozeniny. Její bratr udělal oheň ale ten se vymkl kontrole začel nepopsatelně hořet, Annie chtěla bratrovi pomoct chtěla ten oheň ovládnout ale nešlo ji to ještě neuměla tak dobře s ohněm protože jim jejich otec nedovoloval hrát si a ohněm. Bratr Annie začel panikařit když se oheň zvětšovat a začel být víc nekontrolovatelný, Annie si řekla že bude nejlepší když pude za otcem, tak bratrovi řekla ať zůstane v bezpečí od ohně co nejdál a běžela za tátou, řekla mu všechno co se stalo a dovedla ho k bratrovi, bratr očividně neposlechl svou sestru s byl u ohně blízko protože když tam přišli byl celý popálený a ležel na zemi. Annie se zhroutila dávala si za vinu bratrovu smrt, měla mu říct ať de s ní že to je nebezpečný, všichni věděli že její bratr je bezohledný. I když jí její matka furt říkala že za to nemůže brala si to za vinu. O dva roky později se její rodiče rozhodli že nebudou riskovat že i jejich mocná dcera která se po smrti bratra stala následnicí trůnu pekla zemře, za prvý její otec jí učil jak ovládat oheň a protože Annie byla chytrá a ovládala svou magii rychle se to naučila a za 2 matka a otec po večerech vytvářeli kouzla co Annie učiní po dobu 5 000 let absolutně imunní a nesmrtelnou ale kouzlo co vytvořili k tomu byli potřeba 2 lidské oběti co se nabídnou dobrovolně řekli si že je jejich čas a jako ty oběti šli oni samy. Když to kouzlo odříkali navzájem se zabili a to už Annie nesnesla kvůli zemřel bratr a teď i její rodiče. Řekla si že to je na čase změnit už nebude ta hodná holčička stala se královnou pekla a tak se i chovala byla chladná, manipulovačná, zlá mrcha stala se tou které se každý bál všichni věděli její jméno ale co nikdo nevěděl, byl její příběh. Pro všechny ale byla ta zlá, psycho bitch, most psychotic bitch in the world, prostě ta nejhorší z nejhorších.

----------------------------------------------------------

Co říkáte na dětství Annie? Bylo to všechno nebo tam něco chybí? Sou nějaká tajemství co ji donutilo se stát tou která teď je? Najde Annie lidi co jí budou chápat? To se dozvíte později

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

you belong to meWhere stories live. Discover now