"I just wanted you to know,
that baby you're the best."•
"seni seviyorum."
parmaklarım onun yumuşak saçlarına dokundu,pencereden içeriye dolan ay ışığı onun güzel gözlerinde parlıyordu. dudaklarına sıcak bir tebessüm yayılırken çıplak bedeni bana daha fazla yapıştı,ayaklarımı onun beline bastırıyordum. içime işleyen sıcaklık artıyordu,dudaklarımdan zevkli mırıltılar kaçıyordu.
"bende seni seviyorum.." dedi kıpkırmızı olmuş yanaklarımı okşarken,sertliği en derinlerimde hareket ederken tırnaklarımı omuzlarına bastırdım. canım yanmıyordu,sadece başa çıkamayacağım kadar zevk alıyordum.. onunla beraber olmak sandığımdan çok daha sıcak bir his duymama sebep oluyordu.
"ah.." dudağımı ısırdım,daha önce böyle bir hissi hiç yaşamamıştım.. her vuruşunda karın kasları uyluklarıma çarpıyordu ve bu vücudumun arzuyla titremesine sebep oluyordu. kaslı kolları iki yanıma konumlandı,sadece gözlerime baktı ve hızını arttırdı.
"carmen,iyi hissediyor musun?" gülümsedim,muhtemelen hızını arttırdığı için canımın acıyacağını sanmıştı ama ben sadece zevkten delirmek üzereyken daha fazlası için ona yalvarmaya hazırdım..
"m-megumi.. ah,evet!" derin bir nefes aldım,bu his o kadar fazlaydı ki konuşmakta çok zorlanıyordum. bir eli sertleşmiş tomurcuklarıma uzandı,mememi avuçları arasında sıkıştırdı. onu okşuyordu ve bana doğru yaklaşıp dudaklarıma kısa,ıslak bir öpücük verdi.
en derin noktama ulaşıyordu,bacaklarımı sıkıca kavradı ve ıslanmış amımı daha iyi hissedebilmek için iki yana ayırdı. derin nefesler alıp veriyordum ve karnımın şiştiğini hissediyordum.. "carmen.. çok güzelsin sevgilim.." onun sağladığı olağanüstü zevk yüzünden ıpıslak olan amımı seyrediyordu.
ah,bunun ilişkimiz boyunca yaptığımız ilk seks olması ve tecrübesiz olmamız yüzünden biraz gergin olsam da,tanrım.. daha iyi hissedebileceğim başka hiçbir şey yoktu.. bana yaklaştı,memelerime sıcak öpücükler ve kısa dil darbeleri verdi.. bu beni deli ediyordu,sıcak öpücükleri ve tenimde kayan dili beni deli ediyordu..
başını boynuma bastırdı,dişleri arasına aldığı tenimi ısırıyordu.. buna ramen hareketleri yavaşlamadı,hızından tek bir şey bile kaybetmedi.. bir avcunu yanağıma bastırarak sabit durmamı sağladı.
"megumi.. yapamıyorum.. tanrım,sanırım.. sanırım geliyorum.. ah!"
çok yaklaşmıştım. bu his,bu baskı,bu dokunuşlar.. patlayacak gibi hissetmeme sebep oluyordu,parmak uçlarım kıvrıldı. yanaklarım alevler içinde yanıyordu ve alnımdan boncuk boncuk terler akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nerd. | megumi fushiguro.
FanfictionTake off our clothes, By the fireplace. Sexy,yeah. She looks just like a dream, The prettiest girl I've ever seen, From the cover of a magazine.