Cred ca puteai spune ca el era putin nebun...
Poate chiar bolnav la cap...
Unii chiar pot spune ca el a fost nebun (insane inseamna tot nebun...nu?)
Han Jisung a fost studentul nu chiar asa de obisnuit la facultate. Era un singuratic, mai ales pentru că nimeni nu îndrăznea să se apropie de el. Era cunoscut pentru că a luat-o razna, după ce părinții lui au murit mai devreme în anii de gimnaziu. Dar unii oameni bănuiesc că a înnebunit înainte de atunci, unii chiar spun că le-a cauzat părinților săi moartea.
Oamenii erau speriați de Han Jisung. Alții erau confuzi.
Acest așa-zis băiat psihotic, arăta ca un student normal și drăguț, dar unii oameni spun că dedesubt este capabil de lucrusi incredibile...
Lee Minho era binecunoscut în campus, adică era destul de bogat și „popular, nu numai că, era sexy și nimeni nu putea nega acest fapt.
Dar recent numele lui a fost șoptit în tot campusul, dar nu pentru un motiv pe placul lui.
„L-am auzit pe Lee Minho ca s-a culcat cu psihopatul”.
Minho nici măcar nu-l întâlnise pe acest așa-zis psihopat pe nume Han Jisung. Dar totuși, au existat zvonuri despre ei că dorm împreună. Minho nu era neapărat supărat, mai degrabă confuz. Era curios cum arată băiatul ăsta și de ce oamenii îl numeau nebun.
Era hotărât să-și dea seama
[în cantina școlii]
Minho stătea la o masă împreună cu ceilalți șase prieteni ai săi, așa cum făcea în fiecare zi.
La capătul mesei stătea Christopher Bang, cunoscut și sub numele de Chan. În poala lui Chan era un băiat mai tânăr cu trăsături asemănătoare vulpei fennec, acest băiat era cunoscut sub numele de Yang Jeongin, care era și un little.
Lângă Chan și Jeongin stătea un băiețel pistruiat pe nume Lee Felix, împreună cu iubitul său scund, dar musculos, cunoscut sub numele de Seo Changbin.
Pe partea opusă a mesei, in fața lui Felix și Changbin, erau cei mai înalți, doi iubiți din grupul lor de prieteni, ei erau cunoscuți ca Hwang Hyunjin și Kim Seungmin.
Lângă Hyunjin și Seungmin stătea Lee Minho. Era singur, dar îi plăcea să rămână așa. Nu pare să fie niciodată gelos că toți prietenii lui au pe cineva pe care să iubească. Personal nu avea încredere în dragoste.
Minho era genul de tip căruia îi pasă de toată lumea, dar nu prinde niciodată sentimente pentru nimeni.
Dacă avea să fie sincer, atâta timp cât prietenii lui iubitori erau fericiti fericiți si el era fericit.
Dintre toți, Minho a fost cel mai apropiat de Hyunjin. Erau prieteni încă de la începutul școlii primare, datorită faptului că familiile lor făcuseră mereu afaceri împreună. Copilăria lor a fost plină de mese bogate de afaceri, întâlniri și călătorii pe care familiile lor le-au făcut împreună. Și din moment ce amândoi nu aveau frați, acest lucru îi face să se apropie știind că erau singurii doi copii dintre familii.
„Deci Minho, ești destul de vorbit în jurul școlii în ultima vreme, ce-i cu asta?” întrebă Chan, iar băiatul din poala lui îşi înclină capul confuz.
"Channie, vorbești despre Minho hyung dormind cu băiatul nebun?" întrebă Jeongin inocent, fără să intenționeze să pară rau. Pur și simplu părea îngrijorat, sperând că ceea ce auzise nu era adevărat.
"Bubs, nu s-a culcat cu el, sunt doar zvonuri, nu?" Chan s-a întors către Minho care a râs cu un mic zâmbet pe buze.
"Corect, doar zvonuri. Nici măcar nu l-am întâlnit pe băiat" l-a asigurat Minho pe băiatul mai mic.
"Ok.. asta e bine, speram că nu este adevărat. Nu-mi place băiatul ăla", a adăugat jeongin, ceea ce i-a derutat pe Minho și pe Chan.
"Ce vrei să spui, Bubs?"
„Ei bine, știți zvonurile, dar să adaug că el este la una dintre clasele mele și îmi aruncă priviri ciudate tot timpul. Mă sperie. Nu vreau să mă rănească așa cum spun zvonurile că i-a rănit pe alți oameni."
"Jeongin, promit, nu te va răni, iubitul tău nu va lăsa pe nimeni să te atingă." Minho l-a liniştit pe jeongin în timp ce băiatul se uită la iubitul său aşteptând ca el să fie de acord cu ceea ce spusese Minho.
"Are dreptate, Bubba, nimeni nu se va atinge de ce este al meu. Ești în siguranță cu mine", a spus Chan în timp ce îi punea sărutări pe toată fața băiatului, în timp ce Jeongin scotea cele mai adorabile chicoteli.
„Oricum”, a început Minho, „Cred că voi merge să vorbesc cu acest „Han Jisung” doar ca să eliberez aerul. Trebuie să văd dacă știe ceva despre zvonuri.” Capetele tuturor s-au îndreptat spre Minho când au auzit ce tocmai el stabili.
„Min, nu cred că este o idee atât de bună pe care i-a spus Hyunjin celui mai bun prieten al său.
"Hai, sunt doar zvonuri. Sunt sigur că nu este atât de rău pe cât spune toată lumea."
"Nu sunt sigur de aia hyung, eu și Binnie suntem în același cămin ca el, cu siguranță pare cel puțin puțin suspicios. Nu-i așa, Binnie?" Felix ridică privirea și iubitul său care dădu din cap în semn de acord.
"Cred că voi fi bine, nu este ca și cum ar avea niciun motiv să mă rănească sau altceva. Pur și simplu o să-i pun câteva întrebări, atâta tot." Minho a început să-și ia lucrurile pentru a pleca.
„Bine, dar nu te duce și cădea în vechiile tale obiceiuri”. Hyunjin i-a spus fiind singurul care a înțeles ce spune, în afară de Minho însuși.
"da, ma rog."
Acest lucru nu era neobișnuit pentru comportamentul lui minho, prietenii lui erau obișnuiți ca el să nu asculte niciodată sfaturile lor. A avut deseori probleme cu școala, familia lui și uneori chiar cu legea. Doar pentru că era nepăsător, chiar nesăbuit, dar era capabil de un comportament mai rău și asta era ceva ce numai hyunjin știa.
Dar, în ciuda comportamentelor lui, prietenii sai au presupus că, mai devreme sau mai târziu, va învăța din deciziile sale proaste și va face alegeri mai bune.
După ce Minho și-a luat toate bunurile și a curățat zona în care a mâncat, Minho a ieșit din cantină și s-a îndreptat către caminul (camera) în care stătea Han Jisung.
________