doi

48 8 6
                                    

Minho stătea acum în fața ușii cămerei Han Jisung. Nu era foarte sigur ce emoții simțea, era genul curajos care nu devine niciodată nervos cu adevărat din cauza acestui tip de situații. Era posibil să fi fost entuziasmat? Aceasta este o posibilitate mare datorită faptului că un mister bun l-a făcut mereu entuziasmat și curios, nu avea nici măcar idee cum arată acest băiat sau cum se va comporta. Așa că, fără ezitare, Minho a bătut cu încredere la ușa băiatului.

De cealaltă parte a ușii, Jisung s-a uitat prin gaura de vizor tot timpul privind cum Minho se apropie de camera sa și a stat acolo pentru o clipă înainte de a bate la ușă.

Jisung nu avea nicio idee, știa cine era băiatul și de ce era acolo. Auzise zvonul răspândindu-se ca un incendiu. Nu, nu s-a culcat niciodată cu băiatul. Dar asta nu însemna neapărat că nu voia.

Minho se uită cum ușa se deschidea încet. În câteva secunde, înainte de a putea măcar să salută, a fost târât în cameră și lovit în partea laterală a capului cu un obiect dur, posibil o bâtă de baseball.

Jisung a încuiat rapid ușa camerei lui, înainte de a sta peste corpul inconștient de pe podeaua lui. Un mic zâmbet i se strecură pe față. „Este unul drăguț”, murmură el pentru sine.

Nu l-a rănit pe Minho prea mult incat sa ajunga la spital, asta ar fi fos t o problemă. L-a lăsat pe băiat inconștient pentru ceva timp, pentru a-l lega înainte să se trezească.

Voia doar să se distreze puțin. Asta e tot.

L-a ridicat pe băiat și l-a așezat pe patul lui stând în picioare, legându-și brațele de rama (nj romana🙏)  patului cu o frânghie grea. Apoi a continuat să se așeze lângă băiat în timp ce a difuzat un documentar National Geographic (asa e cartea✋).

Aproximativ o oră și jumătate mai târziu, Minho a început să se trezeasca. Acest lucru a atras atenția tanarului.

În cele din urmă, ochii lui Minho s-au deschis, apoi a sărit când l-a vazut pe jisung ranjind la doar câțiva centimetri depărtare.

"Bună dimineața, somnorosule" a spus Jisung, dandu-i parul lui Minho la oparte de ochii sai, și dandu-il după urechi.

Minho a încercat să-l împingă, dar în timp ce a încercat, și-a dat seama că brațele îi erau reținute și că era o cantitate incredibilă de durere în ceafă, unde a fost lovit. Fiecare mișcare pe care o făcea durea.

"Nu vei spune nimic?" a întrebat Jisung curios, cu putin botic.

Desigur, Minho a avut multe întrebări, ești cu adevărat un psihopat? de ce m-ai lovit? de ce sunt legat? De ce cred oamenii că ne-am culcat împreună? În timp ce ochii lui rătăcesc prin cameră, a primit mai multe întrebări care îi apar în cap. Ce-i cu toate plușurile de pe pat? și biberoanele? Are un copil sau ceva?

Dar singurul lucru care i-a ieșit din gura când îl privea pe Jisung în sus și în jos a fost...

„La dracu, ești drăguț”

Jisung s-a blocat, l-a auzit corect? A simțit că începe să alunece (slip) , dar nu a putut lăsa asta să se întâmple în fața altcuiva. Doar că El a fost numit vreodată doar dezgustător, urât, gras, un ticălos, o curvă... un psihopat. Dar niciodată nu a fost numit drăguț. Și totuși, aici avea un băiat legat neputincios, să-i spună drăguț? Hmm... se uită la băiat confuz.

„Îmi pare rău, ar trebui să mă prezint, sunt…”

"Lee Minho, bla bla, știu. Dar m-ai numit drăguț?" Jisung îşi înclină din nou capul încurcat.

"Da, am făcut-o. Există vreo problemă?." Minho își trase ochii în sus și în jos pe băiatul mai mic, urmărind fiecare curbă a corpului lui jisung cu ochii săi. El a găsit fiecare aspect al corpului băiatului mai tanar absolut superb.

Oh, cât a vrut să-l distrugă.

"Ah, ah, văd ce faci aici." Minho era confuz. De fapt, nu avea un plan, doar credea că băiatul este drăguț. "Încerci să mă seduci așa că o să te las să pleci și să nu te rănesc, nu?"

"Nu, nu chiar, nu este deloc planul meu. Dar dacă vrei să mă dezlegeți va fi grozav, am venit aici să vorbesc despre zvonuri. Știți ceva despre ele?" Acest lucru a fost într-adevăr confuz Jisung.

De ce acest băiat nu se temea de el?

*bine te voi dezlega, dar dacă încerci să scapi, o să- știi ce nu-ți face griji, doar nu încerca să scapi.” Jisung a zâmbit sarcastic.

Minho dădu din cap, fiind de acord că nu va încerca să plece. Adică el știa că ar trebui să plece de acolo, dar la dracu l-a găsit pe băiatul ăsta nebun atrăgător, nu prea voia să plece. Cum de nu văzuse niciodată asta băiat prin campus? Este atat de dragut. Obrajii lui erau ca de veveriță, și el avea cel mai frumos corp pe care îl văzuse, mintea lui se întreba cum arată sub toate acele haine. El ignora complet faptul că băiatul a fost cu siguranță, cel mai probabil un psihopat... și va continua să-l ignore pur și simplu pentru că îi place să se distreze puțin.

De îndată ce i s-au dezlegat mâinile. Întinse mâna spre obrajii băiatului ciupindu-l.

"O, Doamne, ești atât de drăguț, uită-te la obrajii dolofani și inteligenti (wittle..?..)” spuse minho cu o voce ca de bebeluș.

Jisung i-a plesnit mâinile și apoi l-a lovit pe Minho în stomac. "Ține-ți mâinile de pe mine!" El a țipat. În principal pentru că a simțit că începe să alunece din nou. Se întreba de ce naiba îl făcea tipul ăsta să alunece și de ce era tipul atât de calm chiar și după ce l-a doborât, l-a legat și l-a lovit cu pumnul în stomac.

Minho gemu de durere, ținându-se de stomac. "obraznic, nu suntem?" El a zâmbit făcându-l pe Jisung să se excite ușor.

Jisung l-a prins ferm pe Minho de gat, strângându-l mai tare în fiecare secundă. „Ascultă aici, nu știu ce naiba faci, dar îți sugerez să te oprești”.

"Awe, cineva devine tare? Ce drăguț."

"Jur pe Dumnezeu, Lee Minho. Am spus. Opreste-te." Și-a strâns strânsoarea gâtului și a privit cum lacrimile amenințau să iasă din ochii celui mai mare

„Am un sentiment că cuvântul „oprire” pentru tine înseamnă să continui. Am dreptate?" spuse Minho, în ciuda lipsei sale de oxigen.

"Minh-"

" Ai spus să-mi țin mâinile de pe tine, dar dacă te-aș atinge aici?" Se apropie de Jisung, așezându-si o mana pe pe interiorul coapsei sale, făcându-l pe Jisung să-și slăbească stransoarea din jurul gatului celui mai mare. "Sau aici?" Si-a pus cealalta mana pe talia lui. " Sau ce zici de aici?" Apoi a luat mâna sprijinită pe interiorul coapsei și a început să o alunece în sus de piciorul celui mai tânăr, strângând strâns, trimițând fiori pe coloana a lui Jisung în timp ce își elibera mâna din jurul gatului lui Minho

Jisung a fost complet luat cu garda jos, acum uitând complet de planul său inițial de a tortura și de a se juca cu Minho până când el nu și-a putut aminti numele. Ceva era diferit la Minho, felul în care nu îi era frică, felul în care îi privea corpul și felul în care era atât de convingător cu cuvintele sale.

"A-atinge-ma mai mult"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A little crazy~MinsungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum