Jihyo Sözünü Tamamladığı Gibi Ellerimi Birbirine Yapıştırarak Kelepçeyi Ellerime Geçirdi Ve Orta Ayarda Sıktı. Hiç Rahat Bir Pozisyonda Değildim. Kollarımı Sağa Sola Çekiştirdikçe Bileklerim Dahada Acıyordu.
"Hazırmısın?"
Mecburen Evet Demek Zorundaydım. Sorusunu Yanıtlamamdan 1 Saniye Sonra Altındaki Pantolonu Çıkardı Ve Odanın Bir Köşesine Fırlattı. Anında Dudaklarıma Yapıştı Ve Karşılık Vermemi Sağladı. Bileklerim Acıyordu, Kelepçeden. Kısa Bir Süre Sonra Dahada Agresifleşti. Zevkim Ve Çektiğim Acı Katlanıyordu. Öpüşmemizi Yarıda Kesip Muhteşem Bir Hızla Sütyenimi Çözdü. Pantolonunu Fırlattığı Gibi Sütyenimide Odanın Bir Köşesine Fırlattı.
"Her Halinle Nasıl Bu Kadar Mükemmel Görünebiliyorsun? Merak Ediyorum."
"Merakını Şu Ana Kadar Gidermiş Olmam Gerekmiyormuydu? Senin Sayende İşte."
"Şımarık Benide Şımartmaya Çalışıyor.."
Kollarımı Çekiştirmemden Rahatsız Olduğumu Anlamıştı. Kelepçe Yüzünden Hem Canım Olumsuz Bir Anlamda Acıyordu Hemde Zevkimin Tadını Tam Olarak Çıkartamıyordum. Bir Süre Kelepçenin Sarılı Olduğu Bileklerime Baktı Ve Gülümsedi.
"Tamam, Sana Bu İyiliği Yapacağım."
Yataktan Kalktı Ve Kelepçeyi Açtı. Bileklerim Artık Serbestti. Çok Rahatlamıştım. Hatta Gaza Gelmiştim. Jihyo, Kelepçeyi Bileklerimden Tamamen Çıkardığı An Onu Belinden Tutup Yatağa Çektim. Yaptığımın Karşısında Güldü.
Hoşuna Gittiği Belliydi. Gülüşü Daha Sonrasında Bir Sırıtışa Dönüştü."Birileri Sevinçten Gaza Geldi, Ha?"
Beni Kucağına Alarak Banyoya Götürdü. Banyoya Geldiğimizde Beni Küvete Bıraktı Ve Oda Sütyenini Çıkardı. Küvete Girdi Ve Beni Kucağına Oturttu.
"Asıl Meseleye Gelmiş Bulunmaktayız."
"Başla Sevgilim."
Onayımı Aldıktan Sonra Beni Küvete Yatırdı Ve Çamaşırımı Çıkardı. İçime 1'er 1'er Tüm Parmaklarını Gönderdi. Kadınlığıma Her Bir Parmak Gönderdiğinde İnlemelerim Çoğalıyordu. Yani Zevkten Zevke Kapılıyordum. İnlemelerim Sayesinde Parmaklarını Hızlandırdı. Çok Mutluydum.
"S-Sevgilim, Zamanı Geldi..."
"Hayhay Bebeğim."
Parmaklarını İçime Gönderdiği Gibi Şimdide Tek Tek, Zevkimi Katlaya Katlaya Geri Çıkarıyordu. Şu Anda Benden Fazla Eğlenenin Olduğunu Düşünmüyorum. Alt Gövdemi Kendine Göre Kaldırıp Ayarladı Ve Benimde Rahat Olabileceğim Bir Pozisyonda Durmamı Sağladı. Ardından İçime Dilini Gönderdi. Bir Çığlık Kopardım.
Arada Dilini Çıkarıp Geri Gönderiyor, Bazende İçimdeyken Dilini Oynatıyordu. En Sonunda Dilini Çıkardı Ve Boşaldım. Hedefine Ulaşmış Bir Sırıtma İle Yüzüme Baktı Ve Eğildi. Tekrardan Küçük Bir Öpüşme Mesaisi Başlatmıştı. Öpüşme Mesaimizde Bittikten Sonra Suyu Açtı Ve Yıkandık. Arada Ben Onu Yıkıyordum, Bazende O Beni Yıkıyordu.
Yıkanışımız Bile Ayrı Eğlenceliydi."Bu Kadarmıydı..?"
Diye Sordum Dudağımı Büzerek. Gülümsedi.
"Daha Fazlamı İstiyorsun?"
"Evet!!"
"Tamamdır."
Suyu Kapattı Ve Küvetten Çıktı. Elini Uzatarak Benimde Küvetten Çıkmama Yardım Etti Ve Banyodan Çıktık. Yatak Odasına Geri Döndüğümüzde Yatağa Oturdu Ve Yatağın Başlığına Yaslandı. Bende İki Bacağımı Etrafına Sararak Kucağına Oturdum.
"Birşey Denemek İstiyorum.."
"Vücudum Sana Ait."
Dediğime Güldü Ve Elleri İle Göğüslerimi Kavradı. Sünger Gibi Sıkmaya Başladığında Güldüm. Hoştu. Biraz Elleri İle Göğüslerimi Sıktıktan Sonra Küçük Öpücükler Kondurmaya Başladı. Mayışmıştı.
"Yoruldunmu?"
"Evet, Yordun Beni."
"Ben Yorulmadım."
"Madem Öyle, Sen Yorulana Kadar Devam Edeceğiz."
"Lütfen Edelim."
"Heh Şöyle."
Beni Kucağından İndirip Yatağa Yatırdı Ve Kadınlığıma Eğildi. Tekrardan Dilini Gönderdi Ama Bu Sefer İçeride Parmaklarıda Vardı. Arada Hızlanıyor, Bazende Yavaşlıyordu. Fakat Ben Yine Keyif Alıyordum. Boşalacaktım Tekrardan. Ağzına Boşalmamı İstiyordu. Bu Yüzden Hiç Telaşlanmadan Boşaldım. Ağzı Dolu Bir Şekilde Kadınlığımdan Kalktı Ve Dudaklarına Bulaşan Sıvımı Yaladı.
"Tadın Çok Güzel. Seni Her Dakika Yiyebilirim."
"Yesene."
"Yerim, Neden Olmasın?"
Güldüm.
"Okulda Yapabileceğimizi Düşünmüyorum.."
"Ne Çabuk Unuttun Hayatım, Gömleğini Yırtmıştım Hani.."
"O Zaman Okul Boştu, Rahattık."
"Sen İstersen Okulu Boşalttırırım."
"Çok Hoşsun.."
"Öyleyimdir."
"Keşke Her Dakikam Senle Geçse.."
"Bende İsterdim."
"Son Senen Ama.. Sensiz Ne Yapıcam Ben?"
"Sınıfta Kaldım."
"Ne-?"
"Evet, Sınıfta Kaldım."
"B-Ben Onu.."
"Senle Alakası Yok Tatlım, Gerçekten Sınıfta Kaldım."
Diyecek Birşey Bulamadım. Üzülmüştüm Aslında.Hem Buraya Üniversite İçin Geldiğini Söylemişti. Ama Bunları Düşünecek Bir Vaziyette Değildim. Evet, Yorulmuştum.
"Yoruldum."
"Yordum Seni Çünkü, Sende Beni Yordun."
Gözlerim Kapanıyordu, Güldüm. Yorganın Altına Girdik Ve Uyuduk. Harika Bir Gündü...
ALIN SİZE BOLUM BASIMIN ETİNİ YEDİNİZ VALLA (1aydırbolumgelmiyo) NEYSE HADİ HAYALİNİZ GERCEK OLDU OY ATMAYI UNUTMAYIN BALLARIM GORUSMEK UZEREEE💕🫶🏻🌍⭐️💘💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Yıldızı - sahyo
ChickLitLise 3'e Giden Minatozaki Sana, Lise Sonlardaki Park Ji-hyo Diye Bir Kıza Tutulur. Ona O Kadar Aşıktır ki Düşlerinde Bile Artık Park'ı Görmeye Başlamıştır. Park'ta Sana'dan Hoşlandığı İçin Bu İki Aşığın Kavuşması Uzun Ve Zor Olmaz...